Aninewe sin graviddagbok ❤️

Jeg prøver å nyte hver dag [emoji4] formen er fortsatt veldig fin! Takknemmelig for det [emoji173]️

Hvordan går det med deg? Snart i mål du? [emoji3]
Så gøy da! Ingenting er bedre enn at man bare kan kjenne på gleden og ikke være skikkelig dårlig hele tiden!
Jeg begynner å bli litt utålmodig, men formen er overraskende grei sånn alt i alt. Det er jo såklart tyngre,men jeg orker fortsatt turer med hunden hver dag,og imorgen er jeg 40+0! Så skal ikke klage! Termin på lørdag, så får vi se,om humøret er med meg neste uke på denne tiden om ingenting har skjedd :shy::joyful:

Hurra for ny uke[emoji7][emoji175][emoji175] Ikke så alt for lenge igjen til oul nå, det blir stas[emoji16][emoji7] Jeg syntes tiden gikk kjapt etter oul og enda raskere etter uke 24[emoji28][emoji106]

Så gøy da! Ingenting er bedre enn at man bare kan kjenne på gleden og ikke være skikkelig dårlig hele tiden!
Jeg begynner å bli litt utålmodig, men formen er overraskende grei sånn alt i alt. Det er jo såklart tyngre,men jeg orker fortsatt turer med hunden hver dag,og imorgen er jeg 40+0! Så skal ikke klage! Termin på lørdag, så får vi se,om humøret er med meg neste uke på denne tiden om ingenting har skjedd :shy::joyful:

Så spennende! Da er bebisen rett rundt hjørnet [emoji7]

Så flott at du fortsatt klarer å gå tur! Tenkte faktisk på akkurat det når jeg var på tur med min egen idag, at jeg håper jeg kan gå tur med henne helt opp i mot fødsel siden jeg er mye alene med henne [emoji51]

Hurra for ny uke[emoji7][emoji175][emoji175] Ikke så alt for lenge igjen til oul nå, det blir stas[emoji16][emoji7] Jeg syntes tiden gikk kjapt etter oul og enda raskere etter uke 24[emoji28][emoji106]

Hurraa [emoji3][emoji3] skjønner ikke at tiden kan gå fortere enn dette[emoji28] juni føles så evig lenge til. Men plutselig var det desember, så blir vell sånn med juni og [emoji173]️[emoji173]️

Hurraa [emoji3][emoji3] skjønner ikke at tiden kan gå fortere enn dette[emoji28] juni føles så evig lenge til. Men plutselig var det desember, så blir vell sånn med juni og [emoji173]️[emoji173]️
Plutselig er det juni og du er fødeklar[emoji28][emoji7][emoji108]

Plutselig er det juni og du er fødeklar[emoji28][emoji7][emoji108]

Jaa [emoji7][emoji173]️ gleder meg sånn i første omgang til å få vite om jeg skal bli mamma til en gutt eller ei jente [emoji173]️[emoji173]️

Jaa [emoji7][emoji173]️ gleder meg sånn i første omgang til å få vite om jeg skal bli mamma til en gutt eller ei jente [emoji173]️[emoji173]️
Det blir spennende[emoji171][emoji175] Blir litt mer virkelig når man vet om det er han eller hun og kan tenke ut navn osv ja[emoji7][emoji7]

Det blir spennende[emoji171][emoji175] Blir litt mer virkelig når man vet om det er han eller hun og kan tenke ut navn osv ja[emoji7][emoji7]

Jaa [emoji7][emoji7]

Så spennende! Da er bebisen rett rundt hjørnet [emoji7]

Så flott at du fortsatt klarer å gå tur! Tenkte faktisk på akkurat det når jeg var på tur med min egen idag, at jeg håper jeg kan gå tur med henne helt opp i mot fødsel siden jeg er mye alene med henne [emoji51]
Ja, det er virkelig rart å tenke på, at snart er de søte små her.. har liksom nettop blitt vandt til å være gravid! :hilarious:

Det er jo noe i det, enkelte ganger sliter jeg men tar alt i eget tempo uansett hvor uggen eller sliten jeg har vært, så gjør det godt for kroppen å holde på aktiviteten som den er vandt med, og det gjør godt psykisk også, å komme seg ut i skog og mark og tenke på andre ting. Jeg er også endel alene med hunden, og har hatt ansvaret for morgenturene helt siden innsett i mars og det har gått fint :angelic:

Gratulerer med ny uke[emoji7][emoji7]

For en fin liten mage du begynner å få! Jeg fikk tårer i øynene her når jeg leste den siste oppdateringen din! Å gå gravid er fantastisk!!❤️ Jeg håper så inderlig jeg er så heldig å få oppleve det en gang til, for det var en unik opplevelse, ikke minst det å føde. Aldri følt meg så sterk noen gang! Nyt og gled deg i massevis, Aninee!

Ønsker deg en fin adventstid❤️

For en fin liten mage du begynner å få! Jeg fikk tårer i øynene her når jeg leste den siste oppdateringen din! Å gå gravid er fantastisk!![emoji173]️ Jeg håper så inderlig jeg er så heldig å få oppleve det en gang til, for det var en unik opplevelse, ikke minst det å føde. Aldri følt meg så sterk noen gang! Nyt og gled deg i massevis, Aninee!

Ønsker deg en fin adventstid[emoji173]️

For en hyggelig melding [emoji173]️ får tårer i øynene selv, når jeg tenker på at jeg ENDELIG er her. Livet føles helt fullkomment [emoji173]️

Ønsker deg og lille baby en fantastisk adventidstid også [emoji173]️ tenk Mator, at babyen din er her og min er på vei. Vi klarte det!

14+3 og innbiller meg at jeg kjente liv for første gang idag? Jeg er helt sikker på at det var gravid relatert i allefall for noe lignende har jeg aldri kjent før! Kjentes ut som at noe strøk eller kilte meg på innsiden av huden i magen flere ganger [emoji4] helt nede til høyre. Når jeg kom hjem og la meg på sofaen så var livmora litt større på den siden så kanskje baby ligger der? Er vel ikke så ekstremt unormalt å kjenne liv i uke 15, men jeg har i følge tidlig ul morkaka på fremsiden og fikk beskjed om at jeg kanskje kom til å kjenne liv sent. Blir spennende å se fremover om det var tilfeldig eller fortsetter [emoji7]

Svangerskapsuke 16, 15+4

Hadde skrevet en hel update tidligere i uken som jeg tydeligvis ikke postet.
Magen viser virkelig nå! Og man kjenner livmora godt når jeg ligger (selv om jeg nettopp har tisset, hehe). Øverste kant går rett med navlen!
Ryggen er til tider en skikkelig plage, men jeg har fått diverse øvelser og hjelpemidler på jobb for å prøve å bli kvitt det her. Dersom det ikke blir bedre eller går over i løpet av 2 uker, så skal jeg få henvisning til fysioterapeut. Skal til første time hos jordmor på helsestasjonen idag, da timen min forrige uke ble utsatt :)
Jeg har fått tak i mye fint brukt utstyr på finn, og har faktisk kjøpt både ubrukt(!!) seng, troll bedsidecrib, stokke vippestol, ubrukt neonate babycall og leandervugge :D Så da har jeg fått kjøpt alt jeg tenkte å få tak i brukt. Nå venter jeg (spent) til etter OUL med å begynne å kjøpe klær og alle de tingene vi skal kjøpe nytt. Bare 2 uker og 4 dager igjen!!
Også må jeg bare nevne at jeg synes dette svangerskapet går så utrolig fort og jeg føler meg ikke utålmodig i det hele tatt. Jeg tror faktisk at hele prøver- og IVF-prosessen har påvirket det her i stor grad. Jeg har blitt utrolig tålmodig, og ikke minst takknemmelig og klarer å nyte hver dag. Jeg ville ikke vært foruten.

Gratulerer med uke 16 og snart OUL[emoji173]️[emoji173]️ herregud som tiden flyr altså!!! Herlig at du har fått kjøpt inn så masse!! Det er jo gull[emoji7]
Håper du får en fiin jul!!

Gratulerer med uke 16 og snart OUL[emoji173]️[emoji173]️ herregud som tiden flyr altså!!! Herlig at du har fått kjøpt inn så masse!! Det er jo gull[emoji7]
Håper du får en fiin jul!!

Takk kjære deg [emoji7][emoji173]️ går virkelig unna her!
God jul til deg og [emoji173]️[emoji173]️

Oj da har du virkelig fått mye for pengene! Gratulerer med 16 uker, tenk snart OUL! Som ivf'ere selv skjønner jeg godt hva du mener mtp tålmodighet.
God søndag til deg og magen :D

Back
Topp