Aninewe sin graviddagbok ❤️

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av aninewe, 22 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

3+4:

Endelig kan jeg skrive uker i stedenfor dpo!!Veien hit har vært lang. 2 år uten så mye som en eneste rosa strek. Endelig var det vår tur [emoji173]️ I slutten av august startet vi på vårt første ICSI forsøk. Sprøyter i 14 dager og et forferdelig smertefullt egguttak 11. september, men vi fikk ut 8 egg! To dager senere fikk vi satt inn et perfekt 4-delt egg. 2 av de andre eggene utviklet seg normalt og ble fryst ned!

9 dpo var det antydning til strek på testen, men usikkert om det var gravidstrek eller bare pga. eggløsningssprøyten man tar i forbindelse med egguttaket.

Men igår, 10 dpo kveld var det ingen tvil:

JEG ER GRAVID [emoji3]

Idag, 11 dpo fikk jeg verdens beste start på helgen:

Min første digitale test noen sinne [emoji173]️

Har litt murringer i magen og ryggen og ømme pupper, men føler meg ikke gravid. Tror ikke dette kommer til å gå helt opp for verken meg eller mannen før jeg begynner å få mage! Eller kanskje på TUL i uke 7 [emoji3] nå ser jeg frem til å ringe sykehuset onsdag neste uke for å få dato for TUL [emoji3]

Gleder meg til alt jeg skal få oppleve nå [emoji173]️

• Hjertelig Hjertelig x 7
    • Liker Liker x 4
  2. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Skal bli gøy å følge deg fremover!
    Håper du får et godt svangerskap med ikke altfor mye plager :)

• Liker Liker x 1
  3. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Gleder meg til å følge deg på veien mot mål og alle milepælene som skal komme framover[emoji173][emoji173]

• Liker Liker x 1
  4. Bubbly ønsker meg en liten skatt Assistert-jentene

Gleder meg til følge deg videre i den nye dagboka di [emoji8]

• Liker Liker x 1
  5. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Koselig at du følger med! Håper det jeg og, men aller mest at det kommer en frisk baby i juni [emoji173]️

6. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Koselig at du følger med [emoji173]️[emoji173]️

7. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Så kjekt at du følger med [emoji8]

8. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Junibarna 2019 FebbisBebbis2021 ❄️

Blir så kjekt å følge deg fremover! :Heartred

• Liker Liker x 1
  9. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Likens deg [emoji3]

10. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Gratulerer med dagen her inne! Er jo en liten milepæl det også :)

• Liker Liker x 1
  11. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Gratulerer snuppa ❤️

• Liker Liker x 1
  12. lmn86 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Gratulerer med ny dagbok frøken[emoji5] skal så absolutt følge deg og jeg HÅPER jeg kommer etter om noen uker[emoji173]️

• Liker Liker x 1
  13. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Ja har opplevd mange milepæler på få timer! Positiv test, positiv digital og terminforum [emoji7]

• Hjertelig Hjertelig x 1
  14. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Tusen takk [emoji173]️

15. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Det krysser jeg alt for at du gjør!!! [emoji179] blir det juni på deg og da? [emoji3]

16. Vifvik Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Sensommerbarna 2016 Assistert-jentene

Gratulerer igjen! Håper jeg følger hakk i hel (når jeg tør å teste eller etter blodprøven på onsdag) :)

Hvilket sykehus var det du ble behandlet på?

17. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Gratulerer med terminforumdagbok! Liker at du ikke holder igjen og bare nyter :D Det er sånn det skal være! Nå skal dere bli mamma og pappa i juni [emoji173]️

18. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Takk! :D spennende at du er hakk i hel!

Hører til st olavs, der tar de ikke blodprøve, bare hjemmetest :) har egentlig testdag på onsdag selv, men klarte ikke vente! Hvilket sykehus hører du til? :D

19. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Når jeg har ventet så lenge på dette så klarer jeg ikke å holde tilbake! Jeg prøver å være positiv og kose meg [emoji3] og skulle det gå galt så er det helt jævlig uansett om jeg har skrevet på terminforum eller ikke tenker jeg!
    Vi skal faktisk det [emoji3][emoji3]

• Liker Liker x 1
  20. lmn86 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Jepp, 23.juni om innsett blir den dagen jeg tror[emoji5][emoji5]

Del denne siden