Aninewe sin graviddagbok ❤️

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
3+4:

Endelig kan jeg skrive uker i stedenfor dpo!!Veien hit har vært lang. 2 år uten så mye som en eneste rosa strek. Endelig var det vår tur [emoji173]️ I slutten av august startet vi på vårt første ICSI forsøk. Sprøyter i 14 dager og et forferdelig smertefullt egguttak 11. september, men vi fikk ut 8 egg! To dager senere fikk vi satt inn et perfekt 4-delt egg. 2 av de andre eggene utviklet seg normalt og ble fryst ned!

9 dpo var det antydning til strek på testen, men usikkert om det var gravidstrek eller bare pga. eggløsningssprøyten man tar i forbindelse med egguttaket.

Men igår, 10 dpo kveld var det ingen tvil:

8a629ee065f5345edbf3e8df41dfee41.jpg


JEG ER GRAVID [emoji3]

Idag, 11 dpo fikk jeg verdens beste start på helgen:

7a752452a580118cf81edc417e677c30.jpg


Min første digitale test noen sinne [emoji173]️

Har litt murringer i magen og ryggen og ømme pupper, men føler meg ikke gravid. Tror ikke dette kommer til å gå helt opp for verken meg eller mannen før jeg begynner å få mage! Eller kanskje på TUL i uke 7 [emoji3] nå ser jeg frem til å ringe sykehuset onsdag neste uke for å få dato for TUL [emoji3]

Gleder meg til alt jeg skal få oppleve nå [emoji173]️
 
Skal bli gøy å følge deg fremover!
Håper du får et godt svangerskap med ikke altfor mye plager :)
 
Gleder meg til å følge deg på veien mot mål og alle milepælene som skal komme framover[emoji173][emoji173]
 
Gleder meg til følge deg videre i den nye dagboka di [emoji8]
 
Skal bli gøy å følge deg fremover!
Håper du får et godt svangerskap med ikke altfor mye plager :)

Koselig at du følger med! Håper det jeg og, men aller mest at det kommer en frisk baby i juni [emoji173]️
 
Gleder meg til å følge deg på veien mot mål og alle milepælene som skal komme framover[emoji173][emoji173]

Koselig at du følger med [emoji173]️[emoji173]️
 
Blir så kjekt å følge deg fremover! :Heartred
 
Gratulerer med dagen her inne! Er jo en liten milepæl det også :)
 
Gratulerer snuppa ❤️
 
Gratulerer med ny dagbok frøken[emoji5] skal så absolutt følge deg og jeg HÅPER jeg kommer etter om noen uker[emoji173]️
 
Gratulerer med dagen her inne! Er jo en liten milepæl det også :)

Ja har opplevd mange milepæler på få timer! Positiv test, positiv digital og terminforum [emoji7]
 
Gratulerer med ny dagbok frøken[emoji5] skal så absolutt følge deg og jeg HÅPER jeg kommer etter om noen uker[emoji173]️

Det krysser jeg alt for at du gjør!!! [emoji179] blir det juni på deg og da? [emoji3]
 
3+4:

Endelig kan jeg skrive uker i stedenfor dpo!!Veien hit har vært lang. 2 år uten så mye som en eneste rosa strek. Endelig var det vår tur [emoji173]️ I slutten av august startet vi på vårt første ICSI forsøk. Sprøyter i 14 dager og et forferdelig smertefullt egguttak 11. september, men vi fikk ut 8 egg! To dager senere fikk vi satt inn et perfekt 4-delt egg. 2 av de andre eggene utviklet seg normalt og ble fryst ned!

9 dpo var det antydning til strek på testen, men usikkert om det var gravidstrek eller bare pga. eggløsningssprøyten man tar i forbindelse med egguttaket.

Men igår, 10 dpo kveld var det ingen tvil:

8a629ee065f5345edbf3e8df41dfee41.jpg


JEG ER GRAVID [emoji3]

Idag, 11 dpo fikk jeg verdens beste start på helgen:

7a752452a580118cf81edc417e677c30.jpg


Min første digitale test noen sinne [emoji173]️

Har litt murringer i magen og ryggen og ømme pupper, men føler meg ikke gravid. Tror ikke dette kommer til å gå helt opp for verken meg eller mannen før jeg begynner å få mage! Eller kanskje på TUL i uke 7 [emoji3] nå ser jeg frem til å ringe sykehuset onsdag neste uke for å få dato for TUL [emoji3]

Gleder meg til alt jeg skal få oppleve nå [emoji173]️
Gratulerer igjen! Håper jeg følger hakk i hel (når jeg tør å teste eller etter blodprøven på onsdag) :)

Hvilket sykehus var det du ble behandlet på?
 
Gratulerer med terminforumdagbok! Liker at du ikke holder igjen og bare nyter :D Det er sånn det skal være! Nå skal dere bli mamma og pappa i juni [emoji173]️
 
Gratulerer igjen! Håper jeg følger hakk i hel (når jeg tør å teste eller etter blodprøven på onsdag) :)

Hvilket sykehus var det du ble behandlet på?

Takk! :D spennende at du er hakk i hel!

Hører til st olavs, der tar de ikke blodprøve, bare hjemmetest :) har egentlig testdag på onsdag selv, men klarte ikke vente! Hvilket sykehus hører du til? :D
 
Gratulerer med terminforumdagbok! Liker at du ikke holder igjen og bare nyter :D Det er sånn det skal være! Nå skal dere bli mamma og pappa i juni [emoji173]️

Når jeg har ventet så lenge på dette så klarer jeg ikke å holde tilbake! Jeg prøver å være positiv og kose meg [emoji3] og skulle det gå galt så er det helt jævlig uansett om jeg har skrevet på terminforum eller ikke tenker jeg!
Vi skal faktisk det [emoji3][emoji3]
 
Det krysser jeg alt for at du gjør!!! [emoji179] blir det juni på deg og da? [emoji3]

Jepp, 23.juni om innsett blir den dagen jeg tror[emoji5][emoji5]
 
Back
Topp