Jepp, 23.juni om innsett blir den dagen jeg tror[emoji5][emoji5]
Da blir vi terminklubb buddies [emoji3][emoji179]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, 23.juni om innsett blir den dagen jeg tror[emoji5][emoji5]
Da blir vi terminklubb buddies [emoji3][emoji179]
Jeg vil også med! 24 juni om jeg tar en Avocado!
Do it!!!
Do it!!!
Det synes jeg du skal gjøre Victoria!! [emoji8]
Nydelig kveldstest[emoji7]
Nå blir det gøy framover[emoji173][emoji173] Stigning er så digg å se [emoji7][emoji7][emoji8] Det var en kjempefin 11dpo testDet var den fineste til nå [emoji7][emoji7]
Nå blir det gøy framover[emoji173][emoji173] Stigning er så digg å se [emoji7][emoji7][emoji8] Det var en kjempefin 11dpo test
11 dpo kveldstest:
Lykke!!
Stikking og strekking er et godt tegn[emoji7][emoji7][emoji7] Hadde det jevnt over i hele første trimester og innimellom nå i andre trimester[emoji4][emoji111] Og trøttheten satt i fram til uke 11 ish her så det er også et bra tegn[emoji173][emoji173]3+5 (12 dpo)
Igår på seinvakt var jeg så sinnsykt trøtt, sånn at jeg måtte lukke øynene når jeg satt meg ned for å slappe av [emoji28] idag har jeg kjent MASSE stikking og prikking i lyskene og i livmorområdet! Mensmurringer har jeg innimellom men det har roet seg litt faktisk! Mye mer stikking og strekking på en måte [emoji3] det tar jeg som et godt tegn!
Stikking og strekking er et godt tegn[emoji7][emoji7][emoji7] Hadde det jevnt over i hele første trimester og innimellom nå i andre trimester[emoji4][emoji111] Og trøttheten satt i fram til uke 11 ish her så det er også et bra tegn[emoji173][emoji173]
Kjenner følelsen[emoji1][emoji173][emoji173] Du har nydelige tester og fine symptomer[emoji7][emoji7] junibebis dette her[emoji173]Ihii så braa [emoji173]️[emoji173]️ tar alle tegn jeg kan få!!
Kjenner følelsen[emoji1][emoji173][emoji173] Du har nydelige tester og fine symptomer[emoji7][emoji7] junibebis dette her[emoji173]
Jepp[emoji173][emoji173] 2 dagers egget her er 23+5 idag og ble en blasto i fryseren denne runden hos meg så det er lovende når det blir pos test og blasto på frys[emoji7][emoji106]Det ser jo veldig bra ut til nå [emoji3][emoji173]️ også tenker jeg mye på de fine blastoene mine i frysen, at siden de utviklet seg så er jo sjansen stor for at dette er et godt egg også [emoji3][emoji173]️
Jepp[emoji173][emoji173] 2 dagers egget her er 23+5 idag og ble en blasto i fryseren denne runden hos meg så det er lovende når det blir pos test og blasto på frys[emoji7][emoji106]