Aninewe sin graviddagbok ❤️

Herlig at du Har fått tak i mye utstyr! :D
Gleder meg til du har kommet forbi oul. Blir spennende!

Oj da har du virkelig fått mye for pengene! Gratulerer med 16 uker, tenk snart OUL! Som ivf'ere selv skjønner jeg godt hva du mener mtp tålmodighet.
God søndag til deg og magen :D

Tusen takk [emoji3][emoji7] her går det unna!!
God mandag til dere [emoji8]

Herlig at du Har fått tak i mye utstyr! :D
Gleder meg til du har kommet forbi oul. Blir spennende!

Jaa det er helt supert [emoji3][emoji7]
Hvordan går det med lille tøtta di? [emoji7]

Jaa det er helt supert [emoji3][emoji7]
Hvordan går det med lille tøtta di? [emoji7]
[emoji7][emoji7]
Joda, går fint her. Blir 5 mnd om et par dager. Hun er ganske bedagelig av seg..men sliter litt for tiden. Første tann er kommet opp, regner med nr2 er like bak.. Og det klør sååå veldig! [emoji85]

[emoji7][emoji7]
Joda, går fint her. Blir 5 mnd om et par dager. Hun er ganske bedagelig av seg..men sliter litt for tiden. Første tann er kommet opp, regner med nr2 er like bak.. Og det klør sååå veldig! [emoji85]

Herlighet!! 5 måneder allerede! [emoji3] skjønner! Kan ikke være noe godt for disse småtassene [emoji51]

En liten tur innom for å ønske deg en god jul, Anine! Nyt den og lille i magehuset ditt❤️

En liten tur innom for å ønske deg en god jul, Anine! Nyt den og lille i magehuset ditt[emoji173]️

God jul fine deg [emoji173]️ og god første jul som en familie på tre!

Graviditetsuke 18, 17+0 [emoji173]️
Det ble ingen oppdatering forrige uke, men det er ikke så mye som skjer utenom at magen vokser [emoji173]️ ryggen er ikke vond hver dag lenger så det er bra!
Vi hadde en koselig julefeiring igår [emoji173]️ jeg kjenner ikke liv enda (trodde jo det for noen uker siden men må ha vært innbillning) men fikk jo beskjed om at jeg hadde morkaken på fremsiden så kan sikkert gå mange uker til [emoji4]

1 uke og 1 dag til OUL [emoji173]️ jeg har gått over til å tro at det er ei jente! Er sååå spent!

d724a882b827e79bb9e632de93331368.jpg

Så vakker babybump ❤️ og så fort det har gått!! :wideyed: Syns du akkurat ble gravid jeg :)
God jul! Og lykke til på OUL neste uke :)

Så vakker babybump [emoji173]️ og så fort det har gått!! :wideyed: Syns du akkurat ble gravid jeg :)
God jul! Og lykke til på OUL neste uke :)

Tusen takk [emoji173]️[emoji173]️ synes jeg også!! Trodde det kom til å gå kjempesakte, men tiden flyr og jeg prøver å nyte [emoji3] god jul til deg og Avocado [emoji173]️ takk!

Så fin mage snupp[emoji7][emoji7] Allerede uke 18 ja, det går unna[emoji28] Masse lykke til på oul, blir spennende å se hva som skjuler seg inni magen[emoji7][emoji173]

Fortsatt god jul til dere[emoji268][emoji318][emoji173]

Så fin mage snupp[emoji7][emoji7] Allerede uke 18 ja, det går unna[emoji28] Masse lykke til på oul, blir spennende å se hva som skjuler seg inni magen[emoji7][emoji173]

Fortsatt god jul til dere[emoji268][emoji318][emoji173]

Takk [emoji7][emoji7] tenk det ja!! Går unna [emoji3]
Takk [emoji7][emoji173]️

For en herlig mage ❤️

3 dager igjen til OUL!!!

Så fin mage ❤️ Lykke til på UL!

Såå fin babybump! Lykke til på Oul i morgen!! :)
..og Godt nyttår! Blir et bra år dette:binkybaby:happy:

Såå fin babybump! Lykke til på Oul i morgen!! :)
..og Godt nyttår! Blir et bra år dette:binkybaby:happy:

Tusen takk og godt nyttår til deg også! ❤️
Ikke noe tegn til frøkna enda?

Back
Topp