Bekken og barn har klinikk i Bergen også[emoji4] Var der du bor ikke sant? Eller har Gravidtåka gjort deg gjeldende[emoji28]Okei da må jeg bare prøve!! [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bekken og barn har klinikk i Bergen også[emoji4] Var der du bor ikke sant? Eller har Gravidtåka gjort deg gjeldende[emoji28]Okei da må jeg bare prøve!! [emoji3]
Åh så fin mage [emoji173]️ JEG VIL OGSÅ HA!
Bekken og barn har klinikk i Bergen også[emoji4] Var der du bor ikke sant? Eller har Gravidtåka gjort deg gjeldende[emoji28]
Tusen takk for tipset [emoji3][emoji173]️
Har alltid vært redd for kiropraktor pga knekking [emoji24] så kjenner jeg får litt angst av å tenke på det. Men må jeg så må jeg...
Jeg har ikke vært hos kiropraktor i forbindelse med graviditeten men har vært på grunn av nakkeplager og det var fantastisk! Det gjorde ikke vondt, det var bare kjempegodt og jeg ble fort bra![]()
Så fin mage! Håper du får behandling snarest og slipper å ha smerter![]()
Så fiiin babymage[emoji7][emoji7] vis den stolt frem!![emoji173]️[emoji173]️
For en fin babymage[emoji173][emoji173]
Så fin babymage[emoji7], jeg er en uke bak deg og har ikke like fin mage
[emoji23][emoji23]
Ååh! Gratulerer med fin baby på UL og med DEN søte babybumpen [emoji7][emoji173]️

Tiden etter OUL går sååå fort! Nyt Tiden! Håper formen din fortsatt er grei ?![]()