Aninewe sin graviddagbok ❤️

7+0

Et lite frø på 9 mm med bankende hjerte! [emoji173]️
Legen sa at sjansen for at det går bra nå er 97% så nå skal jeg lene meg tilbake og nyte at jeg ikke er kvalm [emoji4][emoji1305]

efcea1bae054ad5b3bdab08fc13f9ab0.jpg

For en nydelig liten spire[emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye med lille spire med bankende hjerte[emoji7][emoji7][emoji173][emoji9]

For en nydelig liten spire[emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye med lille spire med bankende hjerte[emoji7][emoji7][emoji173][emoji9]

Tusen tusen takk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tusen tusen takk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Nå er det bare og nyte og vente på alle herlige milepæler som er på vei[emoji173][emoji7][emoji9]

7+0

Legen sa at sjansen for at det går bra nå er 97% så nå skal jeg lene meg tilbake og nyte at jeg ikke er kvalm [emoji4][emoji1305]

Såå godt å høre! ❤️ Nå er det bare å nyte at du er gravid :)

Nydelig!!! [emoji3][emoji176] Gratulerer så mye med vellykket ultralyd og bankende hjerte

[emoji173][emoji173]
Er ikke følelsen nå bare helt fantastisk? :smiley-bounce012
Nydelig!!! [emoji3][emoji176] Gratulerer så mye med vellykket ultralyd og bankende hjerte
DEN følelsen! Sant???!!! ;)
Så deilig! Nå kan du bare nyte :Heartred på torsdag er det min tur:nailbiting:
Hurra[emoji177][emoji177][emoji177]

Tusen takk ❤️ Det var en utrolig fin følelse når han sa: "her ser dere et hjerte som banker". Går opp for meg på nytt inni mellom at det er på ekte! Og det er en utrolig god følelse ❤️

7+0

Gratulerer! Det må være en helt fantastisk følelse :D
Har selv bestilt tidlig ul når jeg er 7+0 eller 7+1, men lurer litt på om du selv synes det var en grei timing? Altså, hvis det skulle vært helt opp til deg når du skulle ta ul og om du fikk no ut av det nå,selv om det er tidlig?... Og så betryggende å høre om de 97% :happy:

Såååå fantastisk kjære deg[emoji173]️[emoji173]️ for en nydelig liten spire[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så mye og bare nyyyyt[emoji7][emoji7]

Gratulerer så mye ❤️
Bare å begynne å glede seg :D

Gratulerer! Det må være en helt fantastisk følelse :D
Har selv bestilt tidlig ul når jeg er 7+0 eller 7+1, men lurer litt på om du selv synes det var en grei timing? Altså, hvis det skulle vært helt opp til deg når du skulle ta ul og om du fikk no ut av det nå,selv om det er tidlig?... Og så betryggende å høre om de 97% :happy:

Synes 7+0 var helt perfekt, ikke for lenge å vente og helt garantert å få se et hjerte som banket. Men det er med tanke på at jeg kommer til å ta en rundt uke 12 også :) Om jeg ikke skulle det hadde jeg nok ventet! Lykke til med din TUL :D

Da har jeg bestilt meg time til 1. svangerskapskontroll hos fastlegen når jeg er 10+2, det er 3 uker og 2 dager til! Og organrettet ultralyd 12+4, om 5 uker og 4 dager :D Og i morgen skal jeg ringe på helsestasjonen og avtale første kontroll hos jordmor :D ut i fra informasjonen jeg finner på nett virker det som at det er vanlig her i kommunen med en kontroll hos jordmor mellom uke 12 og 16 i tillegg til den hos fastlegen mellom 8 og 12 :D

Back
Topp