Aninewe sin graviddagbok ❤️

Gratulerer om man kan si det[emoji23][emoji23] jeg har kvalme jeg også, og har ikke engang testa[emoji23][emoji23]

Haha :D takk!! såå spent på testen din!!
 
Kvalmen har kommet her også, heldigvis ikke såpass at jeg må kaste opp, men ille nok. Hjelper å spise veldig regelmessig, sånn sett er det en fordel å være på jobb, for da "må" jeg spise i pausene (kaffepause 8, matpause 10, og matpause 12), hjemme glemmer jeg det - frem til jeg blir skikkelig kvalm.
 
Kvalmen har kommet her også, heldigvis ikke såpass at jeg må kaste opp, men ille nok. Hjelper å spise veldig regelmessig, sånn sett er det en fordel å være på jobb, for da "må" jeg spise i pausene (kaffepause 8, matpause 10, og matpause 12), hjemme glemmer jeg det - frem til jeg blir skikkelig kvalm.

Jeg gruer meg egentlig litt til jeg blir avhengig av å spise så regelmessig for jeg har det veldig travelt på jobb og har vanligvis ikke tid til å spise mellom frokost kl 7 og lunsj kl 12 :O men må bare sette på alarm eller noe, og snike inn en matbit!
 
Jeg gruer meg egentlig litt til jeg blir avhengig av å spise så regelmessig for jeg har det veldig travelt på jobb og har vanligvis ikke tid til å spise mellom frokost kl 7 og lunsj kl 12 :O men må bare sette på alarm eller noe, og snike inn en matbit!
Er nok en god ide, jeg har heldigvis en jobb der jeg har (litt for god) tid til pauser. Jeg spiser ikke så mye til hvert måltid, et knekkebrød eller en banan kan holde lenge.
 
Er nok en god ide, jeg har heldigvis en jobb der jeg har (litt for god) tid til pauser. Jeg spiser ikke så mye til hvert måltid, et knekkebrød eller en banan kan holde lenge.

Bedre med litt for god tid enn egentlig ingen tid [emoji51][emoji106]
 
5+6:

Da tror jeg at jeg kan si: kvalmen har ankommet! Har vært litt sånn småkvalm av og på, egentlig siden fredag (5+4). Er ingen mønster i det enda, men tre dager på rad kan ikke være en tilfeldighet! Jippi sier jeg bare :D kommer sikkert til å angre på at jeg ønsket meg kvalme når det har slått inn for fullt... :D Men blir så glad for alle tegn! Også er det bare 1 uke og 1 dag til TUL nå ❤️

Hehe, kvalmen er jo egentlig ikke noe å ønske seg meeeen har vært der jeg og, med de samme tankene :p
Håper bare du slipper intens kvalme, for det er virkelig ikke gøy!
 
5+6:

Da tror jeg at jeg kan si: kvalmen har ankommet! Har vært litt sånn småkvalm av og på, egentlig siden fredag (5+4). Er ingen mønster i det enda, men tre dager på rad kan ikke være en tilfeldighet! Jippi sier jeg bare :D kommer sikkert til å angre på at jeg ønsket meg kvalme når det har slått inn for fullt... :D Men blir så glad for alle tegn! Også er det bare 1 uke og 1 dag til TUL nå [emoji173]️
Kvalme er jo en god bekreftelse på spira[emoji1][emoji7] Håper du slipper unna den intense kvalmen snupp[emoji173][emoji173] Nå er tul rett rundt hjørnet ja, det blir magisk[emoji7][emoji7]
 
Kvalme er jo en god bekreftelse på spira[emoji1][emoji7] Håper du slipper unna den intense kvalmen snupp[emoji173][emoji173] Nå er tul rett rundt hjørnet ja, det blir magisk[emoji7][emoji7]

Jaa [emoji7][emoji173]️ gleder meg så vilt!! Prøver å ikke tenke så mye på det så tiden skal gå litt fortere..
 
Hehe, kvalmen er jo egentlig ikke noe å ønske seg meeeen har vært der jeg og, med de samme tankene :p
Håper bare du slipper intens kvalme, for det er virkelig ikke gøy!

Ja håper virkelig jeg og!! Hvor lenge var du kvalm? Du hadde vel hypermesis?
 
Ja håper virkelig jeg og!! Hvor lenge var du kvalm? Du hadde vel hypermesis?

Jepp, hyperemesis her :hungover:
Kvalm fra uke 6-17, men mest intest uke 9-15. Unner ingen å bli så dårlig!
 
Jepp, hyperemesis her :hungover:
Kvalm fra uke 6-17, men mest intest uke 9-15. Unner ingen å bli så dårlig!

Huff stakkar deg :( håper virkelig jeg slipper det så ille..
 
Huff stakkar deg :( håper virkelig jeg slipper det så ille..

Ikke mange som får hyperemesis heldigvis, men vanlig svangerskapskvalme får de aller fleste i en eller annen form. Så håper det er den uskyldige varianten for deg :)
 
Ikke mange som får hyperemesis heldigvis, men vanlig svangerskapskvalme får de aller fleste i en eller annen form. Så håper det er den uskyldige varianten for deg :)

Håper jeg og [emoji4]
 
6+1 og halsbrann to kvelder på rad! Hjelper heldigvis med et glass melk [emoji28] som passer perfekt siden jeg har skikkelig lyst på melk! Ellers frister sure norske røde epler, smoothie og brødskive med baconost [emoji28] jeg må ha med meg tre brødskiver på jobb nå, og tar et eple som mellommåltid gjerne to ganger! Kjenner det er vanskelig å stå i mot denne sulten [emoji51] ikke merket noe mer til kvalmen etter jeg begynte å spise regelmessig, utenom når jeg får høy puls! Kommer vel tilbake om en uke eller to [emoji51]
 
Så godt du får kostregulert kvalmen noe. Det gjorde jeg også. Det hjalp og veldig mye med frisk luft, uansett hvor dårlig jeg var i begynnelsen på turen. Snart TIL vel ? Spennende!:angelic:
 
Så godt du får kostregulert kvalmen noe. Det gjorde jeg også. Det hjalp og veldig mye med frisk luft, uansett hvor dårlig jeg var i begynnelsen på turen. Snart TIL vel ? Spennende!:angelic:

Jaa på mandag [emoji3][emoji3][emoji173]️
 
Du har rett taktikk for å bekjempe kvalme, litt mat og ofte. Fortsett sånn, så kan det hende du glir utenom ;)
 
Du har rett taktikk for å bekjempe kvalme, litt mat og ofte. Fortsett sånn, så kan det hende du glir utenom ;)

Håper jeg kan klare å manøvrere meg utenom ja [emoji3][emoji1305]
 
Back
Topp