Aninewe sin graviddagbok ❤️

5+1 [emoji173]️

b04360d45aaa94394be87a7e6fb45139.jpg
 
Herlig med 3+! :D
 
En liten presang til meg selv [emoji7]

a5ac16aaeb684fe6386e0bab8e8aad43.jpg
 
Herlig ❤️
 
Både nettbutikk og butikk, men ser at de bare har fysisk butikk i Bergen og Oslo [emoji5]

Kult[emoji5] den skal jeg sjekke ut ja[emoji3][emoji3]
 
Der fant jeg dagboken din :)

Gratulerer med 3+ på test og overstått milepæl i går! Blir moro å følge deg fremover i graviditeten :D

Jeg fikk også ekstra lyst på melk i begynnelsen på graviditeten. Og da hadde ikke jeg drukket noe særlig melk på flere år, men styrtet flere glass om dagen :p
 
Der fant jeg dagboken din :)

Gratulerer med 3+ på test og overstått milepæl i går! Blir moro å følge deg fremover i graviditeten :D

Jeg fikk også ekstra lyst på melk i begynnelsen på graviditeten. Og da hadde ikke jeg drukket noe særlig melk på flere år, men styrtet flere glass om dagen :p

Så kjekt [emoji3][emoji3]
Tusen takk!

Haha merkelig hva kroppen finner på [emoji28] kjenner allerede GODT på kroppen at det er noe som skjer med alle lyster og strekkinger og stikkinger!!
 
Så kjekt [emoji3][emoji3]
Tusen takk!

Haha merkelig hva kroppen finner på [emoji28] kjenner allerede GODT på kroppen at det er noe som skjer med alle lyster og strekkinger og stikkinger!!
Og det er bare begynnelsen! Du har så mye å se fram i mot:joyful:❤️ Nyt hver eneste dag!
 
5+6:

Da tror jeg at jeg kan si: kvalmen har ankommet! Har vært litt sånn småkvalm av og på, egentlig siden fredag (5+4). Er ingen mønster i det enda, men tre dager på rad kan ikke være en tilfeldighet! Jippi sier jeg bare :D kommer sikkert til å angre på at jeg ønsket meg kvalme når det har slått inn for fullt... :D Men blir så glad for alle tegn! Også er det bare 1 uke og 1 dag til TUL nå ❤️
 
5+6:

Da tror jeg at jeg kan si: kvalmen har ankommet! Har vært litt sånn småkvalm av og på, egentlig siden fredag (5+4). Er ingen mønster i det enda, men tre dager på rad kan ikke være en tilfeldighet! Jippi sier jeg bare :D kommer sikkert til å angre på at jeg ønsket meg kvalme når det har slått inn for fullt... :D Men blir så glad for alle tegn! Også er det bare 1 uke og 1 dag til TUL nå [emoji173]️

Gratulerer om man kan si det[emoji23][emoji23] jeg har kvalme jeg også, og har ikke engang testa[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp