Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titter inn her jeg gøy å se at det går fint med deg[emoji177][emoji177][emoji177] gleder meg til å lese oppdatering på mandag!!!!
6+4:
Er litt redd for den kvalmen.. er bare litt småkvalm innimellom viss jeg feks er skikkelig sulten.. den har ikke blitt noe verre siden den dagen jeg var skikkelig kvalm, snarere bedre! Prøver å berolige meg selv med at jeg fortsatt er stuptrøtt, har kjempevonde pupper, liten blære og halsbrann hver kveld [emoji42] men kommer ikke bort i fra at jeg burde vært kvalm nå!! [emoji20]
6+4:
Er litt redd for den kvalmen.. er bare litt småkvalm innimellom viss jeg feks er skikkelig sulten.. den har ikke blitt noe verre siden den dagen jeg var skikkelig kvalm, snarere bedre! Prøver å berolige meg selv med at jeg fortsatt er stuptrøtt, har kjempevonde pupper, liten blære og halsbrann hver kveld [emoji42] men kommer ikke bort i fra at jeg burde vært kvalm nå!! [emoji20]
Det der er veldig individuelt altså. Selv med hyperemesis var ikke jeg ultrakvalm der du er nå, bare lettere og stigende. Gørrkvalmen kom uke 7-8.
Men med det sagt, ikke noe å ønske seg heller!
Du har masse fine symptomer og jeg tror det bare er veldtand inni magen
Hvis det er noen trøst så var jeg aldri kvalm Jeg hadde faktisk ingen symptomer utenom ømme bryster, før uke 15-16.
Helt sikker på at du får se en liten bønne med et lite bankende hjerte på mandag[emoji173]️[emoji173]️ gleder meg så på dine vegne[emoji8][emoji8]
Takk for beroligende ord! Håper virkelig jeg er en av de heldige som ikke er kvalm
Drømte i natt at jeg aborterte et embryo med navlestreng og hele pakka tror jeg egentlig er ganske nervøs for TUL altså..
Veldig naturlig å være nervøs når det er noe som betyr så mye for deg [emoji173]️
Sender deg en styrkeklem!
Både tror og håper du får en kjempefin og rørende opplevelse på mandag!
Takk for beroligende ord! Håper virkelig jeg er en av de heldige som ikke er kvalm
Drømte i natt at jeg aborterte et embryo med navlestreng og hele pakka tror jeg egentlig er ganske nervøs for TUL altså..
Jeg var så nervøs før TUL, begge gangene, at jeg var helt uvel. Det er nok helt naturlig og skikkelig kjipt, men mest sannsynlig er alt fint og følelsen etterpå kan ikke beskrives med ord engang [emoji173]️
Masse lykke til imorra[emoji173]️[emoji173]️
Hei! Vil bare ønske deg masse lykke til imorgen. Det er en stor glede som fyller deg etterpå, jeg var akkuratt lik at "alt " ble mer virkelig da.. Det var morro å se lille knøtt og ha den hemmeligheten sammen etter TUL. Gleder meg til å se UL bilde (om du legger ut) stor klem
Lykke til i morgen snupp[emoji173][emoji173][emoji173]
Lykke til imorgen!
Lykke til! [emoji173]️ Gleder meg til oppdatering
Masse lykke til i morgen [emoji173]