Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lest at man kan begynne med det rett etter innsett jaSpennende!!! Ikke lenge til dajoho
går veldig fort frem til uke 9 o Jeg hører til Riksen selv!
jeg har også fructus femina
men når skal man begynne med det? Rett etter innsett?
Da kan man prøve det ogsåJeg har lest at man kan begynne med det rett etter innsett jaSpennende tid fremover for oss begge!
TakkSå deilig å få datoene mer konkretDu må ha masse lykke til!
![]()
Så bra!!!! SpennendeI dag gikk startskuddet for nytt forsøk, og sprayingen er i gang! Da er det bare å vente til 11/2 for undersøkelsen, er veldig spent på om de øker puregondosen litt. Krysser fingrene for mange gode egg![]()
TakkSå bra!!!! Spennendetiden går fort fram til sprøytestikking
krysser for mange flotte egg
![]()
Åå Jippiiii dette blir braI dag gikk startskuddet for nytt forsøk, og sprayingen er i gang! Da er det bare å vente til 11/2 for undersøkelsen, er veldig spent på om de øker puregondosen litt. Krysser fingrene for mange gode egg![]()
TakkHvordan går det med deg om dagen? Vet du når det blir uttak?
Spennende da! Lykke til i morgen, håper de har vokst seg store og finejo går bra her
merker kroppen jobber for fullt
på fredag var eggposene på 8-9 mm, så er spent på hvor store de er imorgen
skal på Riksen imorgen å sjekke . regner med uttak enten slutten av neste uke eller begynnelsen av neste uke der
så vi får se
er så spent for morgendagen
![]()
Hei og velkommen til degHeiJeg er ny her inne, men ble tispet av ei venninne å bli medlem. Er i gang med første IVF forsøk nå, har uttak på onsdag. Krysser fingrene for at det skal gå bra, krysser for alle dere andre her inne også!
![]()