3 vil bli 4❤️

Ikke lenge til oppstart :)

Jeg også vurderer å ta akenpunktr før neste forsøk, må bare vente på lønning før jeg kan starte opp :) Men nå skal ikke jeg starte opp før april så har god tid :)

Masse lykke til!!
 
Spennende!!! Ikke lenge til da :) joho :) går veldig fort frem til uke 9 o Jeg hører til Riksen selv! :) jeg har også fructus femina :) men når skal man begynne med det? Rett etter innsett?
Jeg har lest at man kan begynne med det rett etter innsett ja:) Spennende tid fremover for oss begge!
 
Jeg har lest at man kan begynne med det rett etter innsett ja:) Spennende tid fremover for oss begge!
Da kan man prøve det også :) skader jo ikke å kjøre på med litt ekstra innsats :) ja veldig spennende!!! Gleder meg masse!
 
Papirene fra riksen kom i dag. Det blir oppstart med spray 26/1, og undersøkelse 11/2. Jeg skal bruke puregon denne gangen også, men dosen bestemmes ikke før den 11/2. Var rimelig fornøyd med 8 egg ut sist, men håper de øker dosen litt sånn at jeg kanskje får ut noen flere egg:) Jeg har gått ned 3 kilo og motivasjonen er fortsatt på topp, nå er det bare å fortsette den gode trenden slik at jeg tar av enda noen kilo før uttak i uke 9!
 
Så deilig å få datoene mer konkret :) Du må ha masse lykke til! :)
 
Har vært på apoteket og handlet nesesprayen i dag, så da er jeg klar til oppstart på søndag! Sliter litt med negative tanker om dagen. Vil jeg noen gang lykkes, hvorfor skulle det plutselig gå nå etter to negative innsett osv... Prøver å jobbe mot de negative tankene, men det er ikke så lett bestandig. Blir litt deppa av livets urettferdigheter, og tenker at de som ikke burde hatt barn blir gravide i en fei, mens vi som har så mye kjærlighet å gi må streve og streve.
Nei, nå må jeg prøve å få opp humøret og prøve å tenke positivt. Livet som ufrivillig barnløs er tøft til tider..
 
Som du sikkert har sett i dagboken min, så kjenner jeg meg såååå igjen i det du sier!
Gudskjelov så er det faktiskt 50% sjangse for suksess for deg på forsøk to, i forhold til 30% som var på forsøk 1, så det er jo gode sjangser for at det går bra for deg denne gangen :) Krysser fingrene mine for deg!!
 
Takk for oppmuntrende ord, og jeg elsker statistikken din:) Det er så godt å få ut sin frustrasjon/sorg her hvor andre virkelig forstår. Det hjelper på når dagene ikke er de beste. Leste i dagboken din at du føler litt på det samme om dagen. Det er ikke for pyser å gå gjennom assistert befruktning, og du har virkelig vært gjennom mye. Jeg har trua på at dere kommer til å lykkes, så det er ikke annet å gjøre enn å stå på videre:) God klem
 
<3
Er utrolig viktig å få ut det som ligger på brystet. For man skal være ganske så tøff når man holder på med assistert befruktning. Både fysisk og psykisk. Hvor tungt er det ikke inni mellom å sette på seg hatten, som jeg kaller det. Altså ikke vise til de rundt deg hva du driver med. Kan jo for eks ikke sitte her offshore og tute til gutta. Hahaha... da tror jeg de hadde rømt :D Men da er det godt å komme inn her og få pratet litt :)

Jeg tror at det blir din tur nå på dette forsøkt! :)
 
I dag gikk startskuddet for nytt forsøk, og sprayingen er i gang! Da er det bare å vente til 11/2 for undersøkelsen, er veldig spent på om de øker puregondosen litt. Krysser fingrene for mange gode egg:)
 
I dag gikk startskuddet for nytt forsøk, og sprayingen er i gang! Da er det bare å vente til 11/2 for undersøkelsen, er veldig spent på om de øker puregondosen litt. Krysser fingrene for mange gode egg:)
Så bra!!!! Spennende :) tiden går fort fram til sprøytestikking :) krysser for mange flotte egg ;)
 
Så bra!!!! Spennende :) tiden går fort fram til sprøytestikking :) krysser for mange flotte egg ;)
Takk:) Hvordan går det med deg om dagen? Vet du når det blir uttak?
 
Så spennende!
Denne ganger går det bra ;)
 
I dag gikk startskuddet for nytt forsøk, og sprayingen er i gang! Da er det bare å vente til 11/2 for undersøkelsen, er veldig spent på om de øker puregondosen litt. Krysser fingrene for mange gode egg:)
Åå Jippiiii dette blir bra :D : D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Takk:) Hvordan går det med deg om dagen? Vet du når det blir uttak?
:) jo går bra her :) merker kroppen jobber for fullt :) på fredag var eggposene på 8-9 mm, så er spent på hvor store de er imorgen ;) skal på Riksen imorgen å sjekke . regner med uttak enten slutten av neste uke eller begynnelsen av neste uke der :) så vi får se :) er så spent for morgendagen :)
 
:) jo går bra her :) merker kroppen jobber for fullt :) på fredag var eggposene på 8-9 mm, så er spent på hvor store de er imorgen ;) skal på Riksen imorgen å sjekke . regner med uttak enten slutten av neste uke eller begynnelsen av neste uke der :) så vi får se :) er så spent for morgendagen :)
Spennende da! Lykke til i morgen, håper de har vokst seg store og fine:)
 
Hei :) Jeg er ny her inne, men ble tispet av ei venninne å bli medlem. Er i gang med første IVF forsøk nå, har uttak på onsdag. Krysser fingrene for at det skal gå bra, krysser for alle dere andre her inne også! :)
 
Hei :) Jeg er ny her inne, men ble tispet av ei venninne å bli medlem. Er i gang med første IVF forsøk nå, har uttak på onsdag. Krysser fingrene for at det skal gå bra, krysser for alle dere andre her inne også! :)
Hei og velkommen til deg:) Det er en god støtte å skrive med andre her inne som er i samme situasjon! Hvilket sykehus hører du til? Masse lykke til med uttak på onsdag! Jeg opplevde uttak som helt smertefritt, håper det gjelder for deg også:)
 
Takk for det :) Jeg tilhører Ullevål sykehus. Krysser fingrene for smertefritt uttak jeg og.
 
Back
Topp