3 vil bli 4❤️

Litt usikker på hva de planlegger på neste forsøk. Eneste de gjorde nå var å gi meg lutinus som jeg skulle gå på til uke 10. Men har lest en del, så skal spørre om jeg kan få noe som demper forsvars mekanismer i kroppen min. For innbiller meg at det nemlig er det kroppen min gjør, angriper embryoet som et fremmed legme. Lest flere suksess historier på de som har gått på det i 12 uker. Er så klart ikke bra å dempe immunforsvaret, men er verdt et forsøk :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det høres lurt ut! Jeg har også lest at svakt/dempet immunforsvar kan gjøre at embryoet fester seg fordi kroppen ikke støter det fra seg som fremmedlegeme. Flere som har vært forkjølet under forsøk har ment at det kanskje var det som skulle til for at de ble gravide. Mange teorier ute og går, men verdt å prøve alt. Du fortjener virkelig å lykkes etter alt du har vært igjennom!

Nå er det kalkun med grønnsaker og blomkålmos til middag:) Fant også en veldig god sukkerfri sjokolade med stevia på butikken i dag. Anbefales!
 
Er det jeg også tenker, verdt å prøve alt, for da kan man ikke i etter tid sitte og angre på at noe ikke ble gjort.

Her ble det entrecote med blomkålmos i gr. Knall godt :D :D
Ha en super søndag!
 
I dag har vi snakket om at vi har lyst til å prøve akupunktur før neste forsøk. Må jo prøve det som kan øke sjansene. Har lest en del om Klinikk Fjeld som har spesialisert seg på barnløshet. De utfører både homeopati og akupunktur. Tenkte å ringe de i morgen for en prat.
 
Driving home for Christmas! I dag kjører jeg hjem til mamma. Der kommer bror med mine skjønne nevøer også. Gleder meg til en deilig jul med familien:) Ønsker alle her inne en riktig GOD JUL og de beste ønsker for 2014! Jeg har trua på at det kommende året blir et bra år, med mange voksende mager:)
 
Huff VEEELDIG sent ute, men trist å høre om negativt forsøk, men nå krysser vi fingre for at som du sier alle gode ting er 3!! :D Da ligger vi ganske likt tror jeg, skal starte opp m medisiner i februar :) Riktig riktig god jul! :D
 
Nå har jeg bestilt fructus femina(populært kalt babyklister). Dette er en homeopatmedisin, som kan gi god effekt ift at eggene skal feste seg. Etter to innsett av bra egg, men ingen positive tester er vi nå villige til å tenke litt nytt. Det skader jo ikke å prøve i alle fall:) Har lest om flere som ble gravide med ivf den runden de brukte dette, så da håper vi det kan hjelpe oss også!

Ett nytt år er rett rundt hjørnet. Jeg kjenner at det er preget av mye håp og glede. Dette året skal jeg fokusere på en sunn livsstil med god og sunn mat og masse fysisk aktivitet. Jeg håper så inderlig at en positiv test vil vise seg for oss i løpet av 2014:) Jeg skal bruke tid på familie, mann og venner og prøve å fokusere på meningsfulle ting som ikke bare handler om å lage baby. Jeg håper og tror at 2014 blir et flott år!
Ønsker alle her inne et riktig Godt Nyttår, og måtte alle deres drømmer bli virkelighet!
 
Hvordan bestilte du fructus femina? For vurderer å prøve alt på neste forsøk :)
 
Bestilte fra helsehelse.dk
Det skal visstnok kunne brukes frem til uke 12 for å forebygge abort også, så det skader jo ikke å prøve i alle fall:)
 
Da skal det bestilles! For er jo det jeg sliter med. Tusen takk!
 
Venter mens i løpet av neste uke og er spent på om jeg får oppstart i februar som hun antok. Det var visst egentlig litt fullt i uke 8, men vi skulle satse på det. Hvis mensen blir litt sen så er det mer sannsynlig at det er uke 9 som er riktig ift min syklus, så kanskje må jeg da vente til mars. Får ringe de når mensen kommer, så det kan legges en plan.
Jeg er så flink til å trene og spise sunt for tiden og har tatt av noen kilo. Er så ivrig at jeg nesten tenker det ikke gjør noe om jeg må vente til mars med forsøk, slik at jeg får tatt av enda noen kilo. Det er i alle fall deilig å fokusere på en sunn livsstil og man blir så fornøyd med seg selv når man klarer å være litt disiplinert. Jeg har ønsket det lenge, men ikke klart å hente frem nok motivasjon. Men nå er den her;-)

Jeg har begynt med hvetegresskapslene igjen, som skal gi bedre eggkvalitet. I tillegg tar jeg folat, ekstra D-vitamin og tran. Fructus femina er på vei i posten. Hei sunn livsstil og stå-på-vilje! 2014 skal jeg bare gjøre bra ting for meg selv:)
 
Herlig når det er flyt i energiene! :D
 
Ååååå herreguuud kor mye stå-på-vilje du inspirerte meg med nå!! Fy det var godt å få litt friskt påfyll, har tenkt mye i desember på at jeg nå i januar skal fokusere på lavere og mye trening og bevegelse for å få en fin start på forsøket i februar og jammen bidro du med dette innlegget til mer motivasjon :) :) takk :D hihi :D neeei jeg har ikke drukket, gjerne bare litt høy på livet og mer skal det bli :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Ååååå herreguuud kor mye stå-på-vilje du inspirerte meg med nå!! Fy det var godt å få litt friskt påfyll, har tenkt mye i desember på at jeg nå i januar skal fokusere på lavere og mye trening og bevegelse for å få en fin start på forsøket i februar og jammen bidro du med dette innlegget til mer motivasjon :) :) takk :D hihi :D neeei jeg har ikke drukket, gjerne bare litt høy på livet og mer skal det bli :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Ååå, det var en koselig melding å få det! Deilig hvis jeg klarte å inspirere deg også:) Kom igjen, la oss få til en sunn livsstil med mye mosjon sammen!! Drømmen om baby er premien der fremme:)
 
:):) oh yes kom januar du spreke blide :D håper på en sunn og deilig januar!! Her er det jo uansett så vanvittig mildt rundt 7-10 grader så er jo enkelt ut å sykle!! Tenker å spise mye helgrove brødrister og knekkebrød og ellers rene kjøttprodukter og grønnsaker og frukt. I helgene skal det gå i mørk sjokolade , usaltede nøtter, gulrøtter og kålrot i lettrømme-dipp og brus uten sukker som kos.. Håper dette blir greit å gjennomføre. Og også spise mindre porsjoner er et clue. Og trene annenhver dag såfremt turnusen er grei ;)oh yess drømmen om baby er en awesome premie:D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Er så deilig å ha ny energi på et nytt år! :)
I år er det vårt år!! :D
 
Hvordan ligger du ann nå? har mensen kommet ennå så du får oppstart i februar?? :D
 
Ja, mensen kom i dag faktisk! Ringte riksen og får uttak i uke 9:) Veldig fornøyd med å få starte så raskt! Begynner på nesespray 26/1. Fructus femina kom i posten i dag også, så nå settes alle kluter til for å lykkes denne gangen:)
Hadde egentlig lyst til å prøve akupunktur denne gangen også, men det blir litt dyrt nå rett etter jul... Får krysse fingrene for at et sukkerfritt kosthold gjør susen i stedet:)

Og du da? Ingen mens enda? Utrolig at du klarer å ikke teste, det hadde ikke jeg gjort;-) Krysser fingrene for deg, og følger spent med på fredag når du skal teste!!
 
Ååå så godt å høre!! Det er så godt når ting går fort i ivf-karusellen! Ja like greit å gardere seg ekstra, det skader da vel aldri! :) driver selv å tenker på akkupunktur/fotsoneterapi ved evt senere forsøk:)

Nope ingen mens og null tegn ennå på den, så håpet stiger såkalt, men er skummelt selvom!! Hehehe ja syns til og med selv nå at det er utrolig at jeg klarer å lavære å teste, men så har jeg heller ingen i hus, ska kjøpe i morgen ;)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Ja, mensen kom i dag faktisk! Ringte riksen og får uttak i uke 9:) Veldig fornøyd med å få starte så raskt! Begynner på nesespray 26/1. Fructus femina kom i posten i dag også, så nå settes alle kluter til for å lykkes denne gangen:)
Hadde egentlig lyst til å prøve akupunktur denne gangen også, men det blir litt dyrt nå rett etter jul... Får krysse fingrene for at et sukkerfritt kosthold gjør susen i stedet:)

Og du da? Ingen mens enda? Utrolig at du klarer å ikke teste, det hadde ikke jeg gjort;-) Krysser fingrene for deg, og følger spent med på fredag når du skal teste!!
Spennende!!! Ikke lenge til da :) joho :) går veldig fort frem til uke 9 o Jeg hører til Riksen selv! :) jeg har også fructus femina :) men når skal man begynne med det? Rett etter innsett?
 
Back
Topp