3 vil bli 4❤️

Ingen god dag i dag gitt:-( Det er så mange gravide rundt meg nå, både på jobb og i vennegjengen. Så kommer disse forbudte følelsene igjen da. Unner alle som ønsker barn å få de barna de vil ha, men ønsket er så sterkt at det også skal klaffe for meg... Merker at medisinene gjør noe med humøret mitt, og det er tøffere etter to negative innsett. Troen på at vi skal lykkes noen gang svinner litt på dager som denne, og jeg innser at det er uvissheten som er verst. Hadde jeg visst at vi ville lykkes til slutt, hadde jeg stått i det- men når man gjennomgår alt dette uten å vite om det vil føre til baby eller om det er helt forgjeves kan man føle seg litt maktesløst i blant.
Oppi det hele er det er svært travle dager på jobb om dagen, bla pga mange sykemeldte for tiden. Skulle ønske andre visste hvor mye jeg går gjennom uten å være borte fra jobb (bortsett fra ved uttak og innsett)....
Ja ja, jeg får godta at livet svinger og jammen er jeg glad jeg kan blåse ut litt i dagboka mi!

Er helt enig med deg! Og sender deg en stooooooooor bamseklem, og så klemmer jeg litt til!
Gudskjelov er ikke alle dagene like tunge som den du har I dag, men disse dagene er tunge. Og det er som du sier, hadde man bare vist, den uvistheten tar mye energy, og gir mye sorg!

Jeg skal I hvertfall sitte her på sidelinja og krysse det jeg kan krysse, for at det går din vei denne gangen. Du trenger ikke flere skuffelser nå, så nå skal det gå!!

Ingen god dag i dag gitt:-( Det er så mange gravide rundt meg nå, både på jobb og i vennegjengen. Så kommer disse forbudte følelsene igjen da. Unner alle som ønsker barn å få de barna de vil ha, men ønsket er så sterkt at det også skal klaffe for meg... Merker at medisinene gjør noe med humøret mitt, og det er tøffere etter to negative innsett. Troen på at vi skal lykkes noen gang svinner litt på dager som denne, og jeg innser at det er uvissheten som er verst. Hadde jeg visst at vi ville lykkes til slutt, hadde jeg stått i det- men når man gjennomgår alt dette uten å vite om det vil føre til baby eller om det er helt forgjeves kan man føle seg litt maktesløst i blant.
Oppi det hele er det er svært travle dager på jobb om dagen, bla pga mange sykemeldte for tiden. Skulle ønske andre visste hvor mye jeg går gjennom uten å være borte fra jobb (bortsett fra ved uttak og innsett)....
Ja ja, jeg får godta at livet svinger og jammen er jeg glad jeg kan blåse ut litt i dagboka mi!
Uff da! Føler med deg :( ikke noe god følelse... Om det er noe trøst har jeg hatt slike dager jeg også, de er kjipe og alt føles kjipt. Disse hormonene tar overtaket på alt. Jeg har følt at jg har lyst til å gi opp, Nå har ikke gjennomført forsøk enda, men kan forstå følelsen. Føler man aldri kommer noen vei, og aldri et ordnrtlig redultat. Masse tanker og tid man bruker, for ingenting. Men vet du hva til slutt har jeg trua at vi klarer det og får en baby til å sitte :) vanskelig til tider å tenke det, men det som får meg til å fortsette og en støttende .sambo.masse store klemmer <3

Tusen takk for klemmer og gode ord dere<3 Det er virkelig godt å ha dere her inne:) Det hender det topper seg litt, og i går var en sånn dag. En venninne av meg sendte melding i går om at de hadde vært på ultralyd og sett en nydelig jente, og i dag fikk jeg mms av en annen venninne med en graviditetstest med gravid på. Som sagt så unner jeg andre den lykken, men det er allikevel et slag i magen hver gang. Takk igjen for klemmen, dere er gode!

Huff de kommer liksom så unødvendig ubeleilig slike beskjeder innimellom! Sender over klemmer herfra også, stay strong, rett rygg og rett holdning og tankegang, dette skal du også oppleve som dine venninner gjør! :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Huff de kommer liksom så unødvendig ubeleilig slike beskjeder innimellom! Sender over klemmer herfra også, stay strong, rett rygg og rett holdning og tankegang, dette skal du også oppleve som dine venninner gjør! :)

Takk for klemmen<3 Ryggen er noe rettere allerede;-) Må jo ikke miste trua som du sier:-)

Tusen takk for klemmer og gode ord dere<3 Det er virkelig godt å ha dere her inne:) Det hender det topper seg litt, og i går var en sånn dag. En venninne av meg sendte melding i går om at de hadde vært på ultralyd og sett en nydelig jente, og i dag fikk jeg mms av en annen venninne med en graviditetstest med gravid på. Som sagt så unner jeg andre den lykken, men det er allikevel et slag i magen hver gang. Takk igjen for klemmen, dere er gode!
Uff da!! Det skulle jo være typisk :( alltid vondt å se andre får det til, og ikke dere... men bare vent så kan du gjøre det samme :) godt å ha andre som forstår følelsene dine :) det har hjulpet meg gjennom hele prossesen :)

Er så typisk at slike meldinger kommer når man minst trenger det! En dag så er det våres tur også! :)

Da var jeg på 7. spraydag, og heldigvis går det like fint som sist! Ingen nevneverdige bivirkninger denne gangen heller:-)
Kjenner at mensen er i anmarsj, så da er alt i rute også. Takknemlig for at kroppen min spiller på lag med meg:-)
Spent på undersøkelsen den 11/2, og håper som nevnt at de øker dosen litt. Jeg var fornøyd med 8 egg ut sist, men det gjør ingenting om vi får ut noen flere denne gangen. God lørdag alle:-)

Så bra! :) Håper du slipper helt unna bivirkningene! :)
Masse lykke til!!

Den mensen altså-luringen;-) Når man for en gangs skyld vil at den skal komme, så lar den selvfølgelig vente på seg. Har følt at den var på vei i mange dager, men ingen blødning enda. Det er så typisk... Bare den kommer innen den 11/2 så går det jo bra, det er bare så rart iom at jeg har relativt stabile sykluser.

Jeg er veldig i tvil om jeg skal be om sykemelding eller ikke i rugeperioden denne gangen. Har tatt 1 uke ferie ved de to første innsettene, og har syntes det var veldig godt å ta det med ro etter innsett. Samtidig blir dagene litt lange og man får mye tid til å gruble. Jeg synes rugedagene er litt tøffe, så sånn sett har jeg det kanskje best på jobb. Hmm, gruble gruble:-)

Den mensen altså-luringen;-) Når man for en gangs skyld vil at den skal komme, så lar den selvfølgelig vente på seg. Har følt at den var på vei i mange dager, men ingen blødning enda. Det er så typisk... Bare den kommer innen den 11/2 så går det jo bra, det er bare så rart iom at jeg har relativt stabile sykluser.

Jeg er veldig i tvil om jeg skal be om sykemelding eller ikke i rugeperioden denne gangen. Har tatt 1 uke ferie ved de to første innsettene, og har syntes det var veldig godt å ta det med ro etter innsett. Samtidig blir dagene litt lange og man får mye tid til å gruble. Jeg synes rugedagene er litt tøffe, så sånn sett har jeg det kanskje best på jobb. Hmm, gruble gruble:)
Godt at ting er i gang med sprayen, men sååååå innmari typsik med den mensen!!!! men den kommer nom før den 11, så det ordner seg :) jeg er selv sykemeldt denne uka, men skal prøve meg på jobb neste uke. har et håp om at når jeg slapper av så har jeg større sjans :) men dette er bare nioe jeg har i hodet. tiden går nok mye saktere når man er hjemme, men må vel finne på noe. her har jeg selv nok å pusle med, så føler det går fort til helga...og jobb neste uke...noe jeg gruer meg litt til...men men. tenk på deg selv i rugetiden og hva som er best for deg når den tiden kommer :) gleder meg til å følge med hvordan det går med deg fremover :) 2014 skal det bli mange som blir gravide her inne på assistert :)

Godt at ting er i gang med sprayen, men sååååå innmari typsik med den mensen!!!! men den kommer nom før den 11, så det ordner seg :) jeg er selv sykemeldt denne uka, men skal prøve meg på jobb neste uke. har et håp om at når jeg slapper av så har jeg større sjans :) men dette er bare nioe jeg har i hodet. tiden går nok mye saktere når man er hjemme, men må vel finne på noe. her har jeg selv nok å pusle med, så føler det går fort til helga...og jobb neste uke...noe jeg gruer meg litt til...men men. tenk på deg selv i rugetiden og hva som er best for deg når den tiden kommer :) gleder meg til å følge med hvordan det går med deg fremover :) 2014 skal det bli mange som blir gravide her inne på assistert :)
Ja, det er sååå typisk at den lar vente på seg når man venter på den.. Men i kveld kjenner jeg at den virkelig er rett rundt hjørnet, så regner med den er her i løpet av et par dager.
Jeg også tenker at det kanskje øker sjansene litt om man tar det med ro etter innsett, men i følge riksen kan man leve helt som normalt. Det er jo for så vidt logisk, det er vel de færreste som blir gravide på "gamlemåten" som ligger hjemme og ruger;-) Jaja, får føle litt på det når det nærmer seg.
Kos deg hjemme ut uka og ta vare på deg selv! Spennende å følge deg, og krysser fingrene for suksess:-) Jeg har også tro på at 2014 blir et bra år med masse babyer her inne:-)

I dag kom endelig mensen, og det på syklusdag 31... Og jeg som har sykluser på 25-27 dager vanligvis. Vel vel, nå er den endelig her og jeg kan slappe av i forhold til sprøytestart. Spent på undersøkelsen på tirsdag og når det blir sprøytestart. Det er liksom når man begynner på sprøytene at man begynner å se enden på forsøket.
Jeg føler meg heldig som ikke har bivirkninger av medisinene, men nå gleder jeg meg bare til sluttspurten og forhåpentligvis bli ruger igjen:-)

Åå så deilig!! Og vi jubler nok en gang for mensen!! :D:D enig med deg det er først når det er sprøyter art at man ser enden på forsøket. Sprøyteperioden er en herlig tid!! :D:D

I dag var jeg på kontrolltime på riksen for å ta blodprøve og ultralyd. Jeg skal begynne på sprøytene på torsdag, og får som jeg ønsket økt dosen puregon fra 225 IE til 250. Legen sa at forrige forsøk var godt over gjennomsnittet og at jeg burde være veldig fornøyd med 8 egg ut, innsett og to på frys. Hun sa at de ikke ønsket mer enn 8-10 egg ut, så da satser vi på at vi er like heldige denne gangen. Men, det hjelper jo ikke å få ut gode egg hvis de ikke fester seg, så får virkelig håpe at vi har flaksen med oss denne gangen.

Ellers er jeg ganske sliten om dagen. Det er veldig mye fravær på jobb, noe som gjør at jeg som leder må stå på 100 %. Jeg har derfor bestemt meg for å be fastlegen min om sykemelding i en uke etter innsett slik at jeg kan ta det litt med ro. Blir så stresset av at jeg ikke må stresse for da vil sikkert ikke egget feste seg, men er usikker på hvor mye det har å si. Ååå, det hadde vært så uvirkelig, koselig og veeeldig etterlengtet om vi skulle lykkes nå. Jeg har drømt om barn i 12 år, så synes jammen meg det er på tide at drømmen blir virkelighet!

Aiaii, ikke lenge igjen til sprøytestart, du kan jo nesten telle timer hehehe! ;) i grunn greit du fikk økt dosen, får vi håpe det resulterer i enda litt fler egg og deriblant gullegget :D skjønner deg godt du vil ha sykemeld i en uke etter innsett, jeg driver selv å snuser litt på å ta egenmeld 3 dager etter innsettet for å finne litt ekstra ro :) oooog haha kjenner meg igjen i det å stresse med å ikke stresse hehe!! ;)

Ja, det går fort til sprøytestart nå:-) Deilig å ha litt fri etter innsett ja! Det er jo så mye som står på spill, så vil nødig gjøre noe som kan ødelegge... Ikke lenge igjen før du begynner med forsøket ditt nå vel?

Helt enig med deg, vi må bry oss ekstra godt om oss selv etter innsett! Nei nå er jeg midt i syklusen ca, så håper det er ca 2-2,5 uke til sprøytestart! :)

Da var første sprøyte satt. 250 IE puregon. Grudde meg litt siden det var lenge siden sist, men det gikk veldig fint.
Fint å gå fra overgangsalderen til verpehøne igjen;-)

Back
Topp