Ingen god dag i dag gitt:-( Det er så mange gravide rundt meg nå, både på jobb og i vennegjengen. Så kommer disse forbudte følelsene igjen da. Unner alle som ønsker barn å få de barna de vil ha, men ønsket er så sterkt at det også skal klaffe for meg... Merker at medisinene gjør noe med humøret mitt, og det er tøffere etter to negative innsett. Troen på at vi skal lykkes noen gang svinner litt på dager som denne, og jeg innser at det er uvissheten som er verst. Hadde jeg visst at vi ville lykkes til slutt, hadde jeg stått i det- men når man gjennomgår alt dette uten å vite om det vil føre til baby eller om det er helt forgjeves kan man føle seg litt maktesløst i blant.
Oppi det hele er det er svært travle dager på jobb om dagen, bla pga mange sykemeldte for tiden. Skulle ønske andre visste hvor mye jeg går gjennom uten å være borte fra jobb (bortsett fra ved uttak og innsett)....
Ja ja, jeg får godta at livet svinger og jammen er jeg glad jeg kan blåse ut litt i dagboka mi!
Oppi det hele er det er svært travle dager på jobb om dagen, bla pga mange sykemeldte for tiden. Skulle ønske andre visste hvor mye jeg går gjennom uten å være borte fra jobb (bortsett fra ved uttak og innsett)....
Ja ja, jeg får godta at livet svinger og jammen er jeg glad jeg kan blåse ut litt i dagboka mi!