3 vil bli 4❤️

Gratulerer med ny oppstart! :) blir spennende å følge med deg :)
 
Woop!! Da er det nedtelling <3

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Hvordan var det møte med riksen før man starter opp med hormonene?
Har plutselig blitt nærvøs for det, er så redd for at de sier at jeg ikke får lov til å begynne på sprøytene.
Hehehe.. alltid noe å bekymre seg over ;)
 
Hvordan var det møte med riksen før man starter opp med hormonene?
Har plutselig blitt nærvøs for det, er så redd for at de sier at jeg ikke får lov til å begynne på sprøytene.
Hehehe.. alltid noe å bekymre seg over ;)
Det gikk veldig raskt egentlig. Det ble tatt ultralyd for å se om jeg var ordentlig nedregulert, og deretter bestemt utifra det at jeg skulle begynne på sprøytene dagen etter. Så sa hun at dosen skulle økes litt. Og det var det. Du trenger nok ikke å bekymre deg for at du ikke får starte med sprøytene:) Alltid noe å bekymre seg over ja. Ikke så lenge til oppstart for deg nå:)
 
Dagene går fort, og jeg er stikker på 5. dagen. Merker at det skjer ting i magen, og håper det er et godt tegn! Jeg er like heldig som forrige gang hva bivirkninger gjelder, kjenner nemlig ingenting av medisinene.
Spent på ultralyden på torsdag for å se hvordan det står til mht antall follikler:)
 
Så spennende!! Masse lykke til med innspurten :)
 
Masse lykke til på torsdag :) så spennende :) babystøv sendes <3
 
Det gikk veldig raskt egentlig. Det ble tatt ultralyd for å se om jeg var ordentlig nedregulert, og deretter bestemt utifra det at jeg skulle begynne på sprøytene dagen etter. Så sa hun at dosen skulle økes litt. Og det var det. Du trenger nok ikke å bekymre deg for at du ikke får starte med sprøytene:) Alltid noe å bekymre seg over ja. Ikke så lenge til oppstart for deg nå:)

nei, ikke lenge igjen :) Begynner på nesespray på søndag,skal gå litt ekstra lenge på det for å ikke rote til for mye med jobben min. Blir spennende med andre forsøk :)

Du må ha masse lykke til i morgen!! :) Kommer ikke så mange dagene etter ;)
 
nei, ikke lenge igjen :) Begynner på nesespray på søndag,skal gå litt ekstra lenge på det for å ikke rote til for mye med jobben min. Blir spennende med andre forsøk :)

Du må ha masse lykke til i morgen!! :) Kommer ikke så mange dagene etter ;)
Så bra med oppstart på søndag! Alltid godt å bare komme i gang igjen:) Håper du ikke merker like mye til sprayen denne gangen iom at du skal gå litt lenger på den, og forstår godt at du ønsker å gjøre det så smooth som mulig ift jobben!

Takk for det! Og velkommen etter! Denne gangen skal vi lykkes:)
 
Jaaaaa :) Denne gangen lykkes vi :)
 
I dag har jeg vært på ultralyd. Kom inn til en lege jeg ikke har møtt før, og må si hun virket veldig usikker og lite informativ. Vi så 4 store eggposer og 2-3 som var mindre. Kjente jeg ble så skuffet... Fikk ut 8 egg sist, og nå som dosen har blitt økt litt var jeg sikker på at det ville vise seg flere eggposer denne gangen. Hun sa så at uttaket burde gjøres på søndag, men at de ikke hadde kapasitet da. Uttaket blir derfor på mandag. Hun håpte/trodde at de største eggposene ville klare seg helt til da...
Jeg hastet hjem etter timen og begynte å gråte. Det hjelper jo selvsagt ikke på at jeg er full av hormoner, men jeg ble så utrolig skuffa. Ringte mannen som er i Italia ifm jobb, men han var som vanlig så positiv til alt. Skjønner at det er lurt å tenke positivt, og kanskje går dette veldig bra, men føler de 3 forsøkene man får i det offentlige går så fort om ikke vi får egg på frys. Jeg tror faktisk at den dosen hormoner jeg tok sist var bedre for meg enn å øke dosen...
Puh, det er vel bare å stålsette seg til uttak og krysse fingrene for nok egg av bra kvalitet!
 
Huff... det var ingen god følelse!!
Kanskje en ide å ringe inn og prate med sykepleier for å få de til å sjekke opp om at det faktisk ikke plass på søndag, og hva eventuelt en annen lege mener. Har selv blitt veldig skeptisk etter hvordan jeg har blitt behandlet et par ganger av leger der, mens andre er veldig flinke.

Helt enig, med at disse tre forsøkene vil gå alt for kjapt hvis man ikke får frys. Fikk ingen på frys på første forsøket, så håper at jeg vil få det nå. En liten trøst er at det er større sjangse for sukssess på ferskforsøk enn med frys.

Krysser fingrene for at det blir bra egg og uttak på mandag!! Og mange befruktet egg
 
Lykke til på mandag med uttaket, skal se at flere egg har vokst seg store og fine til mandagen :) Det sliter på humøret og en får så mange tanker under disse dagene. Det er ikke enkelt. Men takk og lov for disse herlige mannfolka som er så positivt innstilt til alt. Noen ganger får en lyst å kakke de i hodet pga all positiviteten, for en har lyst å være sint og lei seg, men det hadde jo vært enda verre hvis vi måtte være den positive oppi alt i tillegg til å takle hormonene ;D Det skal gå bra til slutt! :)
 
Lykke til på mandag med uttaket, skal se at flere egg har vokst seg store og fine til mandagen :) Det sliter på humøret og en får så mange tanker under disse dagene. Det er ikke enkelt. Men takk og lov for disse herlige mannfolka som er så positivt innstilt til alt. Noen ganger får en lyst å kakke de i hodet pga all positiviteten, for en har lyst å være sint og lei seg, men det hadde jo vært enda verre hvis vi måtte være den positive oppi alt i tillegg til å takle hormonene ;D Det skal gå bra til slutt! :)
Takk for koselig melding:) Får som du sier lyst til å kakke ham i hodet med all den positiviteten hans hele tiden, men jeg vet jo at det er godt ment og at det hjelper meg til å ikke bare grave meg ned i et sort hull..;-)
Får bare håpe at det modnes egg i høygir frem til mandag!
 
Tenk ovale tanker!:D Jeg krysser alt jeg har:)
 
Lykke til med uttak :) jeg har opplevd å få ut flere egg enn det de trodde på ultralyd, håper d blir sånn med deg og :)
 
Back
Topp