Rugedag 7:
Dagene går så saaakte, og jeg begynner å bli så utålmodig............!!!! Klarer snart ikke denne ventingen mer! Magefølelsen svinger fra dag til dag(og nærmest fra time til time). I går kveld følte jeg meg gravid, mens nå har jeg en dårlig magefølelse igjen. Som under forrige forsøk som endte negativt så har jeg lite symptomer. Har jo aldri vært gravid, så vet jo heller ikke hvordan det kjennes ut. Vet at en del ikke har de store symptomene så tidlig, så slik sett kan det likesågodt hende at jeg er gravid som ikke... Blah, tankene går i spinn og veksler mellom positive og negative. Rugetiden er og blir den tøffeste delen av prosessen. De første dagene etter at egget er satt inn oppleves som litt magiske/koselige iom at man endelig er befruktet, men når dagene går så blir spenningen for stor. Har egget festet seg eller bare gått til grunne?? Dette er andre forsøk og begge ganger har i følge legen egget som har blitt satt inn vært perfekt. Hvorfor skulle det da ikke gå?? Nei, i dag har karusellen kjørt meg litt ned, så får jeg bare håpe at den i morgen kjører meg litt oppover igjen. På søndag skal jeg ta en test, og på tirsdag blir det blodprøve. Tvi tvi!