3 vil bli 4❤️

Ånei, så utrolig kjedelig at du må vente så lenge:-( Jeg vet veldig godt hvordan det er å få en sånn beskjed... Først negativ test, og deretter måtte vente lenge før nytt forsøk. Man er liksom så klar for å starte opp igjen med en gang! Selv om jeg har klaget litt her inne om hvor lang ventetiden har vært, har det samtidig gått veldig fort. Tenk hvor fort 3 mnd egentlig går! Det er fint å fylle tiden med verdifulle ting, og prosjekter som å trene og spise sunt er i alle fall bare positivt:) Kanskje er det også slik som mange sier at kroppen har godt av å hente seg litt inn igjen og, slik at den er klar til å ta i mot et nytt egg! Håper mnd bare vil rase avgårde for deg! God klem

Tusen takk for oppløftende svar! :) Ja, når jeg fikk beina godt plantet på bakken igjen etter beskjeden, forstod jeg jo at tiden vil nok komme til å gå nok så fort, litt hvertfall, så dette skal gå bra :) Og som du sier, kan det være lurt ja å la kroppen hente seg litt inn igjen!! :)

Kan jeg spørre deg, om du har opplevd det samme som meg: Kraftige menssmerter i mange dager (jeg er på dag 4 menssmerter, det er også 4.dag mens) først i dag har paracet hjulpet helt, og kraftig blødning helt fra første dag til i dag... dette har jeg aldri opplevd før, opplevde du det? Evt burde jeg snakket med ivf tror du?
 
Ånei, så utrolig kjedelig at du må vente så lenge:-( Jeg vet veldig godt hvordan det er å få en sånn beskjed... Først negativ test, og deretter måtte vente lenge før nytt forsøk. Man er liksom så klar for å starte opp igjen med en gang! Selv om jeg har klaget litt her inne om hvor lang ventetiden har vært, har det samtidig gått veldig fort. Tenk hvor fort 3 mnd egentlig går! Det er fint å fylle tiden med verdifulle ting, og prosjekter som å trene og spise sunt er i alle fall bare positivt:) Kanskje er det også slik som mange sier at kroppen har godt av å hente seg litt inn igjen og, slik at den er klar til å ta i mot et nytt egg! Håper mnd bare vil rase avgårde for deg! God klem
Bra du har kommet deg litt ovenpå, og ikke ser heeelt mørkt på ventetiden!
Jeg tror det er vanlig å få en kraftig mens etter et forsøk. Jeg lå med varmeflaske på magen i flere dager og måtte ta mye smertestillende. I tillegg var mensen mye kraftigere enn vanlig mht blødning.. Du kan jo selvsagt ringe ivf-avdelingen, men tror nok det er vanlig. De har jo "rotet" mye inni deg. Håper smertene gir seg snart.
Klem
 
Bra du har kommet deg litt ovenpå, og ikke ser heeelt mørkt på ventetiden!
Jeg tror det er vanlig å få en kraftig mens etter et forsøk. Jeg lå med varmeflaske på magen i flere dager og måtte ta mye smertestillende. I tillegg var mensen mye kraftigere enn vanlig mht blødning.. Du kan jo selvsagt ringe ivf-avdelingen, men tror nok det er vanlig. De har jo "rotet" mye inni deg. Håper smertene gir seg snart.
Klem
Aaah, da slapper jeg heelt av med den saken, paracet og masse varmeflaske her også!! huff, alt man må oppleve og gå gjennom altså!! Men, vi er sterke, vi klarer dette <3 <3 stoor klem tilbake :)
 
Kjenner at mensen er i anmarsj, hurra!!! Storgleder meg til å starte med medisinene. Om 3 uker er jeg forhåpentligvis ruger igjen:)
 
Ååh, hvor blir det av mensen når man vil ha den??? Venter og venter, men den lar altså vente på seg... Kroppen er så rar sånn!
 
Ååå det er SÅ innmari typisk... er jo ikke akkurat enkelt å la være å tenke på det heller liksom!! Håper den kommer straks!! :) :) :)
 
DA var endelig mensen her!! Har derfor begynt på progynova i dag(2 tabletter morgen og 1 kveld). Jeg hadde få bivirkninger av de medisinene jeg brukte ved ferskforsøket, så håper jeg slipper bivirkninger denne gangen også.
Har ringt Riksen og gitt beskjed, og skal inn på ultralyd 25/11. Regner med innsett rundt 1/12(hvis eggene overlever da).
Forrige gang var jeg i full jobb etter innsett, men denne gang har jeg tatt en ferieuke første uka i desember. Skal bli godt å bare ta det med ro, gå litt turer og pusle med juleting etter innsett:)
Kjenner at det er veldig godt å være i gang med forsøk igjen, og håper vi lykkes denne gangen:) Hadde vært en koselig nyhet å annonsere for nærmeste familie på julaften!
 
2. dagen på progynova og jeg kjenner litt bivirkninger i form av lett kvalme. Det er ikke veldig plagsomt, men nok til at jeg kjenner det. Skal ikke klage om jeg ikke får mer bivirkninger enn dette. Er i bra humør om dagen og er positiv ift forsøket! Tenker på det store deler av dagen og drømmer om å få en liten baby:) For hvert forsøk er det jo en sjans for at vi skal lykkes, selv om jeg liksom ikke klarer å se for meg at JEG skal kunne bli gravid... Prøver å tenke positivt og heller ta sorgene hvis/når de kommer!
 
Dagene snegler seg av gåre, og jeg har nedtelling til ultralyden på mandag. Den lille kvalmen jeg kjente på de første dagene har gitt seg, og jeg er nå helt fri for bivirkninger. Tenker titt og ofte på de to fryste potensielle babyene våre:sign19:sign17, og håper så inderlig at begge eggene overlever. Spennende uker i vente og om en ukes tid er jeg forhåpentligvis ruger igjen:love2:love2
 
Da har jeg vært på ultralyd, og alt så heldigvis bra ut:) Det var ingen eggposer som hadde vokst seg store, og slimhinna var 9,5 mm(alt over 7 er visstnok bra), så da blir det innsett av ett eller to egg på torsdag 28/11 hvis eggene overlever! Krysser alt jeg har for at det blir innsett:)
 
Begynte på crinone i går, og i dag har jeg slitt litt med synsforstyrrelser... Det flimrer i alle regnbuens farger på sidesynet. Utrolig ekkelt... Har googlet litt selvfølgelig, og ser at synsforsyrrelser kan være en bivirkning. Ja ja, mye man må tåle gitt!

Er ellers veldig spent på morgendagen:) Har time for innsett kl 16.30, og eggene blir ikke tatt opp før kl 16. Jeg får dermed ikke vite om eggene har overlevd eller ikke før jeg kommer dit. Har dog en god magefølelse for dette forsøket. Litt skummelt å si det høyt, men føler at iallefall ett egg overlever og at kanskje spiren fester seg denne gangen. Rart med denne magefølelsen, men hadde rett forrige gang i hvertfall. Da følte jeg veldig tidlig at jeg ikke hadde blitt gravid. Håper magefølelsen min stemmer denne gangen<3

Litt trist at ikke mannen har mulighet til å bli med på innsett i morgen:-( Han reiser en del ifm jobb, og kommer hjem på torsdag kveld...
 
Masse lykke til i morgen og rugingen fremover :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk, Lena:)
 
Masse masse lykke til i dag!! :D :D Krysser fingre for at det blir innsett!! :) :)
 
Lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk for lykkeønskninger:) Ett av de to fryste eggene overlevde, så nå ruger jeg på et perfekt 4-delt egg:)
 
Tusen takk for lykkeønskninger:) Ett av de to fryste eggene overlevde, så nå ruger jeg på et perfekt 4-delt egg:)
Så bra!!! Hurra og blir spennende tid fremover nå :) gratulere som ruger :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Rugedag 1:
Ligger på sofaen under pleddet med varmeflaske og tenker på den lille spiren som er i magen:) Det er litt magisk at man plutselig er befruktet!
Jeg er veldig glad for at jeg har tatt meg ferie frem til 9/12, slik at jeg bare kan kose meg i disse rugedagene. Det er også veldig koselig at advent står for tur. I morgen skal vi pynte og på søndag blir det familiemiddag her:)
 
Rugedag 2:
Bare kommet til 2. rugedag, og symptomjakten er allerede i gang... Hadde lovet meg selv å ikke kjenne etter hele tiden denne gangen, men det er virkelig en prøvelse å la vær. Kjenner jeg er støl i magen og har murringer i korsryggen. Vet jo uansett at det er for tidlig for at egget har festet seg enda..

Har stresset litt mer enn planlagt i dag, gjort skikkelig rent i leiligheten, handlet masse mat og adventsting. Ble plutselig litt stressa mht om jeg har løftet for tungt/vært for aktiv, men nå blir det sofakos resten av kvelden:) Vi skal spise god mat og se "Love actually" i kveld!
 
Jippiiiii!! Rug vel!! måtte dette være deres tur <3 <3
 
Back
Topp