Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lest at man kan begynne med det rett etter innsett ja Spennende tid fremover for oss begge!Spennende!!! Ikke lenge til da joho går veldig fort frem til uke 9 o Jeg hører til Riksen selv! jeg har også fructus femina men når skal man begynne med det? Rett etter innsett?
Da kan man prøve det også skader jo ikke å kjøre på med litt ekstra innsats ja veldig spennende!!! Gleder meg masse!Jeg har lest at man kan begynne med det rett etter innsett ja Spennende tid fremover for oss begge!
Takk Ja, det er godt å få det litt mer kokret!Så deilig å få datoene mer konkret Du må ha masse lykke til!
Så bra!!!! Spennende tiden går fort fram til sprøytestikking krysser for mange flotte eggI dag gikk startskuddet for nytt forsøk, og sprayingen er i gang! Da er det bare å vente til 11/2 for undersøkelsen, er veldig spent på om de øker puregondosen litt. Krysser fingrene for mange gode egg
Takk Hvordan går det med deg om dagen? Vet du når det blir uttak?Så bra!!!! Spennende tiden går fort fram til sprøytestikking krysser for mange flotte egg
Åå Jippiiii dette blir bra : DI dag gikk startskuddet for nytt forsøk, og sprayingen er i gang! Da er det bare å vente til 11/2 for undersøkelsen, er veldig spent på om de øker puregondosen litt. Krysser fingrene for mange gode egg
jo går bra her merker kroppen jobber for fullt på fredag var eggposene på 8-9 mm, så er spent på hvor store de er imorgen skal på Riksen imorgen å sjekke . regner med uttak enten slutten av neste uke eller begynnelsen av neste uke der så vi får se er så spent for morgendagenTakk Hvordan går det med deg om dagen? Vet du når det blir uttak?
Spennende da! Lykke til i morgen, håper de har vokst seg store og finejo går bra her merker kroppen jobber for fullt på fredag var eggposene på 8-9 mm, så er spent på hvor store de er imorgen skal på Riksen imorgen å sjekke . regner med uttak enten slutten av neste uke eller begynnelsen av neste uke der så vi får se er så spent for morgendagen
Hei og velkommen til deg Det er en god støtte å skrive med andre her inne som er i samme situasjon! Hvilket sykehus hører du til? Masse lykke til med uttak på onsdag! Jeg opplevde uttak som helt smertefritt, håper det gjelder for deg ogsåHei Jeg er ny her inne, men ble tispet av ei venninne å bli medlem. Er i gang med første IVF forsøk nå, har uttak på onsdag. Krysser fingrene for at det skal gå bra, krysser for alle dere andre her inne også!