Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres veldig slitsomt ut :/ Håper du får hentet deg inn igjen senere? Lykke til i dag.Her har hun nok engang hengt på puppen fra Kl 21 i går kveld, utenom 2,5 time som hun sov. Nå henger hun der igjen. Jeg er så umenneskelig sliten. Får ikke slappet av på dagen i dag, siden storesøster på 1,5 år er hjemme og vi skal på 18 mnd kontroll på helsestasjonen og det tar 30 min og gå dit... Det blåser og regner. Dette blir en super dag. Hvis jeg prøver å trøste henne, blir hun bare sintere og sintere...
Huffda! Håper hun roet seg på vei til kontrollen, da.. Sovner hun i vogna når dere går tur?Her har hun nok engang hengt på puppen fra Kl 21 i går kveld, utenom 2,5 time som hun sov. Nå henger hun der igjen. Jeg er så umenneskelig sliten. Får ikke slappet av på dagen i dag, siden storesøster på 1,5 år er hjemme og vi skal på 18 mnd kontroll på helsestasjonen og det tar 30 min og gå dit... Det blåser og regner. Dette blir en super dag. Hvis jeg prøver å trøste henne, blir hun bare sintere og sintere...
Så bra at han tok det! Det er fryktelig slitsomt å spise, skjønner du Hihi!Fikk ammet noen par minutter på høyre side, før han sluknet igjen! Hadde helsesøster på besøk i dag for å få hjelp med ammingen. Gikk ikke så bra når hun var her, men fikk noen tips og triks. Og nå tok han plutselig bryste Var tydeligvis mye mer slitsomt enn å få flaske, men da kanskje det er håp
Så bra at han tok det! Det er fryktelig slitsomt å spise, skjønner du Hihi!
Krysser alt som krysses kanHehe er tydeligvis det, for nå har han sovet i over en time allerede Men er veldig spent på om jeg har like mye flaks neste gang
Krysser alt som krysses kan
Hurra!Og fikk det faktisk til foreløpig med en flasketut utenpå brystet, som helsesøster tipset om. Men det fungerte kjempe bra, og han fikk spist seg mett Så kanskje det er håp om at han etterhvert tar brystet uten en dag