<3 Ammetråd <3

Og våkna 3.30 og skulle ha mer pupp. Bæsja under mating så jeg måtte skifte på ham og da tissa han selvfølgelig utover det hele. Har meget frynsete nerver nå. Lei av å puppe. Vil bare sove
 
Og våkna 3.30 og skulle ha mer pupp. Bæsja under mating så jeg måtte skifte på ham og da tissa han selvfølgelig utover det hele. Har meget frynsete nerver nå. Lei av å puppe. Vil bare sove
For en sulten kar du har, da ;) Du skal nok se at dette går seg til, men jeg skjønner at det er ille mens det står på! Prøver å sende litt sovestøv i din retning :)
 
Har ammet i hele natt. Fy f**n så trøtt jeg er. Mannen gikk og la seg kl 20. Livet er utettferdig.
 
Ammer høyre, så er det levering i bhgn, en kjøretur til jobben for å hente noe arbeid og hjem for å amme venstre:)
 
For en sulten kar du har, da ;) Du skal nok se at dette går seg til, men jeg skjønner at det er ille mens det står på! Prøver å sende litt sovestøv i din retning :)
Takk. Ja er slitt slitsomt ja. Trenger i alle fall ikke være redd for at han spiser nok :p heldigvis er pappaen flink til å ha ham om morgenen og dagen så jeg får sovet litt :)
 
Så bra at han hjelper til. Disse nybakte pappaene er fantastiske, altså ;) Det er ikke så mye de får gjort når det står på som verst, men de trår virkelig til når de kan :)
 
Takk. Ja er slitt slitsomt ja. Trenger i alle fall ikke være redd for at han spiser nok :p heldigvis er pappaen flink til å ha ham om morgenen og dagen så jeg får sovet litt :)
Så bra at han hjelper til. Disse nybakte pappaene er fantastiske, altså ;) Det er ikke så mye de får gjort når det står på som verst, men de trår virkelig til når de kan :)
*to like innlegg*
 
Ammet i nøyaktig 5 minutter før han sovnet igjen. Vurderer om jeg skal stå opp eller ta et par timer til på øyet. Livet som hjemmeværende førstegangsmor er hardt :p
 
Ammet i nøyaktig 5 minutter før han sovnet igjen. Vurderer om jeg skal stå opp eller ta et par timer til på øyet. Livet som hjemmeværende førstegangsmor er hardt :p
Ja, er så godt når de hjelper til. Her er vi begge studenter så har heldigvis fleksibel tid :)
 
Først venstre, høyre, venstre også høyre. Hadde noen pauser mellom der fordi hun sovna. Så prøvde jeg å legge henne i nestet sitt, men da våkna hun. Nå ligger hun på skinnfellen sin og sover. Nå kan endelig mammaen få spise litt middag.
 
Høres veldig slitsomt ut :/ Håper du får hentet deg inn igjen senere? Lykke til i dag.
Fysioterapauten på helsestasjonen tok en titt på ferskingen og hun har kolikk... Hente meg inn igjen kan jeg gjøre om noen måneder. Holdt på 5 mnd med hun på halvannet år. Hun hadde både kiss og kolikk... Nå er det heldigvis bare kolikk.
 
Huffda! Håper hun roet seg på vei til kontrollen, da.. Sovner hun i vogna når dere går tur?
Det tar en halvtime å gå. Hun hylte ca halve veien... Og storesøster klarte å vekke henne når vi kom frem. Typisk! I dag var jeg på trilletur med naboen og da våknet hun før jeg rakk å komme hjem.
 
Ammet i nøyaktig 5 minutter før han sovnet igjen. Vurderer om jeg skal stå opp eller ta et par timer til på øyet. Livet som hjemmeværende førstegangsmor er hardt :p
Heldiggris! Her er hun alltid våken
Minimum et par timer før hun kanskje sovner i 10 minutter og nye 2 timer våken. Sover sjelden mer enn 2,5 timer og det sjer en gang pr 24 timer, stort sett på natta.
 
Det tar en halvtime å gå. Hun hylte ca halve veien... Og storesøster klarte å vekke henne når vi kom frem. Typisk! I dag var jeg på trilletur med naboen og da våknet hun før jeg rakk å komme hjem.
Så hun sover ikke særlig godt i vogna heller, egentlig.. Hvis hun hadde gjort det, hadde det jo vært en start på å løse problemet hvis man kunne lagt henne i vogna og trillet et stykke.
 
Fysioterapauten på helsestasjonen tok en titt på ferskingen og hun har kolikk... Hente meg inn igjen kan jeg gjøre om noen måneder. Holdt på 5 mnd med hun på halvannet år. Hun hadde både kiss og kolikk... Nå er det heldigvis bare kolikk.
Hjelpe meg. Det er ikke bare bare med de små. Da er det bare å holde ut som best man kan. Om ikke lenge blir det bedre. Etter ei søvnløs natt så glemmer i alle fall jeg at dette går forbi :p
 
Ammet venstre pupp nå. Prøver å få hun til å sove i babynestet ved siden av meg siden hun har vært litt roligere idag. Har kun samsovet med meg i 3 netter, og da ammet hver halvtime hele natta:/
Begynte med minifom idag og hun har hatt mye mindre mageknip, håper det har effekt:)
Håperhåper på å få bittelitt søvn inatt, men tror vel ikke at det skjer..
 
Er forresten dritt lei av gulp! Når hun endelig sovner litt så gulper hun masse så hun blir klissvåt:/
 
Er forresten dritt lei av gulp! Når hun endelig sovner litt så gulper hun masse så hun blir klissvåt:/
Samme her. Hun raper veldig godt etter hver amming, men når jeg legger henne fra meg så presser hun og styrer så fælt med magen at hun presser opp gulp :/
 
Back
Topp