<3 Ammetråd <3

Ammer venstre og ser tjukken og lillemor, mens jeg kom på at jeg har glemt å spise siden lunsj...
Magen hyler!!!
 
Da har jeg lagt meg. Spent på natta siden snuppa ikke har hatt sin vanlige våkenperiode i 18-19 tiden. Vedder på at hun da et våken nå eller i natt istedenfor da:/ vi er iallfall i senga og ammer, håper vi kan sove litt etter ammingen
Ammer venstre
 
Hadde rett istad ja! Knall våken etter ammingen... Vært litt sammen med pappan sin nå, men skulle straks ha mat igjen. Jau...blir det søvn etter denne matinga mon tro?
Er så trøtt at jeg er kvalm:/
 
Her ammer jeg høyre. Ble vekket av frenetisk hikking fra min lille prins, stakkars liten. Men noen munnfuller melk ordnet fort opp i det :)
 
Ammer litt på høyre. Og så syns jeg det lukter potensielt bleieskift :P
 
Ammer sprengt høyre. Har så lyst til å sove videre! Skal skifte på lille, også håper jeg sambo har fått tatt med seg storguttene i bh sånn at jeg og Mikkel får ro <3
 
Ammer venstre. Nå har jeg nettopp fått 2,5 time sammenhengende søvn for første gang.
 
Ammer på venstre og håper på et par timers søvn til ;)
 
Håper på en god natt etter økedager og komplett urolig unge i snart 2 døgn:/ Live ble ammet fra begge bryst kl 2145 ca og nå sover hun faktisk. Hun er nede i stua med pappan sin og jeg har lagt meg i senga, kan jo håååååpe på litt søvn.
 
Amming kl 01 og 0415. Supert mellomrom hadde hun bare sovet godt mellom. Fikk 1,5 times søvn mellom iallefall da. Håper på det samme nå eller mer
 
Venstre side, han sov lenge nå, men da har selvsagt storebror vært våken og skulle tisse, så tørst, sulten, mørkt.....
 
Back
Topp