<3 Ammetråd <3

Så hun sover ikke særlig godt i vogna heller, egentlig.. Hvis hun hadde gjort det, hadde det jo vært en start på å løse problemet hvis man kunne lagt henne i vogna og trillet et stykke.
Hun sov jo godt en times tid, men når hun våkner før jeg kommer meg hjem igjen, så gir det meg ikke tid til å hvile...
 
Hjelpe meg. Det er ikke bare bare med de små. Da er det bare å holde ut som best man kan. Om ikke lenge blir det bedre. Etter ei søvnløs natt så glemmer i alle fall jeg at dette går forbi :p
Ja, man føler det kommer til å vare evig. Nå har det blitt for mange søvnløse dager og netter. Fikk meg en time på kvelden i dag og nå sover hun. Mulig jeg får mine to etterlengtede timer nå, så gooood natt:)
Edit: rakk ikke å sovne engang før hun startet igjen. Nå var hun utrøstelig. Puppen har alltid funket, nå begynte hun å hyle der også. Uasett hvordan jeg holdt henneså hylte hun. Til slutt satt vi å hylte sammen. Jeg knakk aldri sammen med storesøster, det gjorde jeg nå. Huleboermannen kom og tok over og sendte meg i seng. Jeg hører dem, så det hjelper ikke stort.
 
Last edited:
Høyre her og. Føler jeg har masse melk nå, så er mulig han klarer seg med den. Isåfall blir det spreng på venstre før neste amming, og jeg gidder ikke gå og hente pumpa for å unngå det...
 
Og der var han klar for venstre og den verste sprengen unngås... Arg, blir så sulten av å amme, men må vente til han er ferdig før jeg finner meg mat. Føles litt for dumt å vekke mannen for å be ham smøre skive til meg kl 5 på natta :p
 
Ja, man føler det kommer til å vare evig. Nå har det blitt for mange søvnløse dager og netter. Fikk meg en time på kvelden i dag og nå sover hun. Mulig jeg får mine to etterlengtede timer nå, så gooood natt:)
Edit: rakk ikke å sovne engang før hun startet igjen. Nå var hun utrøstelig. Puppen har alltid funket, nå begynte hun å hyle der også. Uasett hvordan jeg holdt henneså hylte hun. Til slutt satt vi å hylte sammen. Jeg knakk aldri sammen med storesøster, det gjorde jeg nå. Huleboermannen kom og tok over og sendte meg i seng. Jeg hører dem, så det hjelper ikke stort.
Huff :/ Søvnmangel er jo en torturmetode, så skjønner godt at man knekker sammen noen ganger. Det er brutalt mens det står på. Jeg må ha ørepropper når mannen tar lille, ellers våkner jeg av den minste lyd hun lager. Du må skaffe deg gode ørepropper! Håper du får deg noen timers søvn.
 
Huff :/ Søvnmangel er jo en torturmetode, så skjønner godt at man knekker sammen noen ganger. Det er brutalt mens det står på. Jeg må ha ørepropper når mannen tar lille, ellers våkner jeg av den minste lyd hun lager. Du må skaffe deg gode ørepropper! Håper du får deg noen timers søvn.
Takk for tipset. Det skal jeg skrive på handlelista. Fikk en time i natt...
 
Venstre, høyre, venstre, sånn må vi holde litt på. Ammet i en time kanskje nå og hun stor koser seg
 
Venstre, så litt pumping høyre før han fikk resten. Prøver å samle opp litt slik at jeg har et lager skulle noe skje og jeg ikke får ammet.
 
Amma i senga 06 og lot han ligge der mens jeg sto opp med storebror og spiste frokost. Og hsn sov helt til nå.
Synd ikke jeg kunne det og;)
 
Høyre nå. Ber til høyere makter om at hun kan sove litt etter ammingen! 1-2 timer hadde vært knall!
 
Første foring for natten. Venstre pupp må til pers ;)
 
Høyre,første våkne amming. Varer lengre enn de små tørsteslukkerne.. ps... jeg er sulten! XD
 
Venstre. Fikk sove litt etter en stund, deilig:)
1 times tid til før vi står opp nå, så er jeg veldig fornøyd
 
Høyre,første våkne amming. Varer lengre enn de små tørsteslukkerne.. ps... jeg er sulten! XD
Jeg har begynt å ha nødrasjoner stående ved senga. Blir såååå sulten på natta, og orker ikke egentlig stå opp for å finne mat. Da er det bedre å spise litt nødproviant mens jeg ammer :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
 
Ammer venstre. Var ikke så flink til å drikke i går så mistenker at det er litt lite
 
Sambo ville at jeg skulle sove med lille hud mot hud i natt. Har lekket ut melk i hele senga og seriøst aldri opplevd sånn spreng. Vooondt!! i puppene ... :)
 
Back
Topp