<3 Ammetråd <3

Var på fest med jobben i går kveld, lillemann og mannen min var på hotellrommet i mellomtiden. Ga pupp ca.19.30 og pumpet 80 ml som de kunne ha i reserve. Måtte opp på rommet og amme ved 23.30-tiden og pumpet da nye 60 ml. Da jeg kom opp på rommet igjen litt over 1 var flaska tom igjen. Fikk en liten påtår før vi sovnet og nå måtte jeg vekke han kl.7.15 fordi vi snart skal spise frokost :p
 
Måtte vekke lille for å amme en sykt sprengt høyre pupp ... Produksjonen sånn på nattmorran er helt vanvittig!
 
Ammer høyre, så han sovner, og når han skal legges bort, skal jeg være hard og ikke ta han opp med en gang, skal tåle LITT hyl idag.
 
Sitter og ammer verdens søteste hikkebaby. Virker ikke som om det plager ham nevneverdig, men kan neppe være lett å drikke effektivt når hele kroppen rister... Høyre nå, får håpe det holder, slik at den kjipeste ammingen kl ca 2-3 inatt blir på den gode puppen.
 
Ammer venstre nå. Hun er ikke så sulten siden det kun er 1-2 timer siden siste mating og hun spiste da veldig godt. Men nå har vi skifta bleie og til pysj, så da etterspurte hun mer. Har hatt en veldig god dag, så håååååper på en god natt:)
 
Ammer venstre nå, vurderer å ta storebror inn hit for å slippe å fly inn dit mer
 
Venstre kl 0355. Bleieskift og et febrilsk forsøk på å amme høyre.... men nei måtte hånd melke lit. Sprengcetter nesten 4 t søvn.
 
Ammer venstre - ekstremt trøtt.. Håper han sovner raskt igjen..
 
Her var det en rar ammenatt inatt. Siste amming før leggetid som vanlig kl 23, men så våknet han allerede kl 00:30 og ville ha mer. Så sov han til 5:30, ny omgang og nå igjen kl 07:30. Jaja, blir jo søvn imellom slagene, synes bare det var rart med de korte mellomrommene...ulikt småen.
 
Spent på natta hun er super urolig og forrige natt var et mareritt.
Vil ha en baby som sover! Men blir nok samsoving og urolig inatt og:/
Amming nå iallefall, venstre og litt høyre
 
Mor og lillegull sovnet på sofaen i kveld, så nå må vi ha en natt-tår ;)
 
Back
Topp