<3 Ammetråd <3

Han sov 4,5 time! Deilig :D håper det gjentar seg :)
 
Siste amming i senga. Ble en lang kosemorgen i dag ;)
 
Ammer i senga vi nå;) hun sover jo så urolig og kun heeeelt inntil meg. Så utnytter morgenen så godt jeg kan med soving så totalt minutter/timer søvn ikke blir helt på bånn
 
Første amming på natta. Venstre! Nå sov jeg ekstremt gost. Hu. Våknet og lagde lyd jeg i panikk så til høyre og venstre. Skjønte ingenting. Har da sovet i 4 t.
 
Ammer venstre, 3.5t mellom rundene, syns jeg er greit. 21-00.30-04.30
 
Ammer høyre nå... Hun har tatt ny rekord! Hun har sovet 3 timer sammenhengende og JEG har også sovet 3 timer sammenhengende. Ettåringen har hatt en tendens til å våkne da hun andre sover, men det "glemte" hun i natt. Føler meg utvilt før første gang siden vi kom hjem 1. Juledag.
 
Brukte laaaang tid på å sovne i natt. Magen var nok ikke god med prinsen min. Men så sov han til gjengjeld helt til nå! Ca.5 timer sammenhengende søvn i natt :)
 
Magen til knøtta er vrang. Hum har virkelig vær ond i går. Propp på propp. Sovnet til slutt klistret til meg. Jeg var helt kake. Rett over 4 t siden hun fikk mat. :) høyre pupp nå.
 
Fra ungen våkner på natta til ungen sover eller til dere kan legge dere igjen, hvor lang tid bruker dere? Jeg har aldri brukt mindre enn en time. Føler "alle andre" gir pupp i ti minutter og legger seg igjen...
 
Ammer venstre. Hsn sov helt til 4.30 i natt fikk mat og sov igjen nå til 09.
Rart hvordan det kommer en natt man får sovet godt akkurat når man føler at man ikke klarer mer:)
 
Fra ungen våkner på natta til ungen sover eller til dere kan legge dere igjen, hvor lang tid bruker dere? Jeg har aldri brukt mindre enn en time. Føler "alle andre" gir pupp i ti minutter og legger seg igjen...
Det varierer fælt! Noen ganger går det et kvarter, andre ganger flere timer...
 
Fra ungen våkner på natta til ungen sover eller til dere kan legge dere igjen, hvor lang tid bruker dere? Jeg har aldri brukt mindre enn en time. Føler "alle andre" gir pupp i ti minutter og legger seg igjen...

Han spiser gjerne 15 min*2 med skift i mellom. Jeg er avhebgig av å vekke han litt ordentlig sånn at han spiser nok til at han ikke våkner igjen etter en time.. Det går fort nesten en time fra han viser tegn til å være sulten, til han har sovnet igjen..
 
Det varierer fælt! Noen ganger går det et kvarter, andre ganger flere timer...
Stort sett bruker jeg også flere timer, mn det har skjedd at det bare har gått en time. Har aldri brukt et kvarter... Om hun skulle finne på å sovne på puppen, så våkner hun så fort jeg legger henne ned og da klarer hun ikke sovne av seg selv, så da er det på'n igjen....
 
Han spiser gjerne 15 min*2 med skift i mellom. Jeg er avhebgig av å vekke han litt ordentlig sånn at han spiser nok til at han ikke våkner igjen etter en time.. Det går fort nesten en time fra han viser tegn til å være sulten, til han har sovnet igjen..
tar ungen din smokk? Hva må du gjøre for at han skal sovne, eller sovner han på puppen?
 
tar ungen din smokk? Hva må du gjøre for at han skal sovne, eller sovner han på puppen?

Ja, han tar smokk. Når jeg vet han er mett får han smokk hvis han våkner til når jeg tar han vekk fra puppen etter amming. Hvis jeg skal få han til å sovne uten pupp må han bysses eller få ligge på brystet..han sovner ikke alene foreløpig, må vite at vi er i nærheten :) 18 dager gammel nå, første økedøgn i dag..sliten mamma:)
 
Ammer venstre så skal jeg prøve å få han til å sove ute i vogna mens vi spiser middag
 
Fra ungen våkner på natta til ungen sover eller til dere kan legge dere igjen, hvor lang tid bruker dere? Jeg har aldri brukt mindre enn en time. Føler "alle andre" gir pupp i ti minutter og legger seg igjen...
Varierer veldig. Hvis hun er trøtt og sliten så skal hun bare ha litt pupp og sovner igjen. Våkner hun igjen etter 1 time.

Noen ganger så er hun ikke sulten, bare totalt lys våken. Rolig men våken. Tar minst 1 t da.

Spiser hun godt og vi skifter og spiser litt til. Sover hun bedre. Ca. 30 min. Max 1 t. Kommer ann på hvor våken hun er.
 
Varierer veldig. Hvis hun er trøtt og sliten så skal hun bare ha litt pupp og sovner igjen. Våkner hun igjen etter 1 time.

Noen ganger så er hun ikke sulten, bare totalt lys våken. Rolig men våken. Tar minst 1 t da.

Spiser hun godt og vi skifter og spiser litt til. Sover hun bedre. Ca. 30 min. Max 1 t. Kommer ann på hvor våken hun er.
Heldiggris! For en perfekt baby :)
 
Fra ungen våkner på natta til ungen sover eller til dere kan legge dere igjen, hvor lang tid bruker dere? Jeg har aldri brukt mindre enn en time. Føler "alle andre" gir pupp i ti minutter og legger seg igjen...
Oi det hørtes lenge ut... Men kommer det noe på slutten da, eller er det bare kos.
Her drikker han i 15-20 min på natta og så går det ca 3 timer fra vi er ferdige til han våkner igjen.
 
Back
Topp