Også våkner han ikke når du legger han ned?Her sovner han på puppen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også våkner han ikke når du legger han ned?Her sovner han på puppen
Lykke til! Her så vi klar forbedring etter én behandling hos kiropraktor. Skal til time nummer to i dagTakk for klemmen blir rimelig fortvilet når det er sånn og det er aaaaalt for ofte. I dag skal vi til kiropraktor.
Nei ikke nå lenger. Men har "drar" seg selv av puppen noe han sovner helt og da er han i koma.Også våkner han ikke når du legger han ned?
Helsesøster sa til meg at det bare tok ett par timerNoen som vet hvor lang tid puppen bruker på å fylle seg opp igjen?
Mini her er stort sett fornøyd med en pupp på natta og kveldstid. Jeg har lyst til å pumpe litt og ha i fryseren, På natta/morgenen har jeg sprengte pupper så det hadde vært godt og fått tømt begge ved amming..men vil ikke risikere at han ikke får nok og ikke sover godt/lenge nok (han våkner etter 3 timer).
Helsesøster sa til meg at det bare tok ett par timer
Gikk det greit?Takk for svar pumpet ut 70ml fra ene nå, så da håper jeg lille sover en stund til- så har jeg vel noe å tilby igjen etter en dusj ;-)
Gikk det greit?