<3 Ammetråd <3

Deilig å ligge litt for meg selv, samtidig som jeg har henne nære(babynestet er jo ved siden av meg i senga)
Er sånn vi gjør det her og. Babynestet ligger sånn at jeg kan legge hodet på kanten av det og kysse småen. Da har han mamma tett oppi ham, uten at det ødelegger for søvnen min.
Håper det fungerer bra for deg og, og at du får noen lengre soveøkter :)

Her ammes høyre, av en gutt som er litt mer konsentrert enn sist ;)
 
Er sånn vi gjør det her og. Babynestet ligger sånn at jeg kan legge hodet på kanten av det og kysse småen. Da har han mamma tett oppi ham, uten at det ødelegger for søvnen min.
Håper det fungerer bra for deg og, og at du får noen lengre soveøkter :)

Her ammes høyre, av en gutt som er litt mer konsentrert enn sist ;)


Det har gått over all forventning!
Altså: hun sover urolig, men gråter ikke. Deilig natt
 
Korte pauser mellom amminga i natt :( bare 2 timer.. Det blir en lang lørdag :/
 
Ammer venstre. Snart på tide å stå opp :D
 
Ammer venstre :) En vanlig natt inatt, amming ca hver 3-4 timer. Samuel sikkert sov 16-18 timer igår, så var redd det skulle gå utover nattesøvnen, men tydeligvis ikke :)
 
Høyre nå. Vært ganske urolig siden siste amming, så har sovet og vridd seg i refluks/magevondt siden da.
Ble amming hver tredje time inatt og litt soving for seg selv...sier meg kjempe fornøyd med det.
Så kan jeg jo håpe på 1-2 timers søvn til før vi står opp
 
Ammer høyre. Siste amming før natta, og nå trenger puppene tid til å hente seg inn igjen... De er blitt ihjeltygde på omgang ikveld, så nå må han være mett...håper jeg :)
 
Ammer venstre liggende i senga..håååper lille sovner godt nå- trenger virkelig litt søvn siden vi skal i dåp i morgen.. I natt ble det maks 4 timer søvn totalt.. Minstemann vil ikke roe seg før 00, og guttene til samboeren min er oppe 05:30..dårlig deal :/ gleder meg til mandag...
 
Ammer på venstre før det er natta. Håper ikke det faktum at han sovet seg gjennom omtrent hele dagen utgjør noen forskjell i natt.
 
Blir nok helvetes natt dette! Hele dagen har hun vært urolig, ikke vært noe våken og spist dårlig. Hun er forkjøla, men er jo kolikk baby fra før.
Itillegg til det hele har storesøstrene vondt i magen, spesielt mellomste på 3 år.
Det verker i mammahjertet mitt etter å være der for 3 åringen, vil ligge inntil henne og gi henne masse omsorg nå som hun føler seg dårlig.
Men nei, jeg må ligge på rommet med baby som bare styrer- ikke vil sove-ikke vil amme...og jeg har null tålmodighet.
Jævla dritt flaksen min altså...
 
En smule frustrert istad:p
Heldigvis har det vært rolig i huset, så det virker som om storesøstrene sover.
Her ammer vi nå venstre, har sovet veldig dårlig 1-1,5 timer. Tviler på at det blir noe bedre eller lenger søvn nå...
 
Blir nok helvetes natt dette! Hele dagen har hun vært urolig, ikke vært noe våken og spist dårlig. Hun er forkjøla, men er jo kolikk baby fra før.
Itillegg til det hele har storesøstrene vondt i magen, spesielt mellomste på 3 år.
Det verker i mammahjertet mitt etter å være der for 3 åringen, vil ligge inntil henne og gi henne masse omsorg nå som hun føler seg dårlig.
Men nei, jeg må ligge på rommet med baby som bare styrer- ikke vil sove-ikke vil amme...og jeg har null tålmodighet.
Jævla dritt flaksen min altså...
Huffda! Skikkelig uflaks. Får håpe det blir bedre formkurve i huset ditt snart ;)

Ammer venstre, tror snart han sovner igjen
 
Var tydeligvis venstre som måtte til pers to ganger på rad :p Jaja, sånn kan det gå.
 
Her ammes også venstre, etter 4(!) timer søvn. Føler meg superheldig, og skulle gjerne ha gitt litt av søvnen min til dere som får så mye mindre...
 
Ammer høyre, den har ikke blitt tømt siden 21 i går så den var full
 
Ammer høyre
Skjønner ingenting. Vet ikke om vi har ammet i natt. Siste amming er reg. På apå i 12 tiden. Og jeg er totalt våken og opplagt kan ikke huske at jeg har ammet i natt. Begge brystene er sprengt. Det er sånn 5-6 t. Må jo vært ei amming jeg ikke har fått med meg ellers så har vi hatt vår første lange natt.
 
Ammer høyre. Trøtt...vil sove mer! Godt det er helg, så jeg kan sove leeenge utpå uten dårlig samvittighet.
 
Ammer høyre
Skjønner ingenting. Vet ikke om vi har ammet i natt. Siste amming er reg. På apå i 12 tiden. Og jeg er totalt våken og opplagt kan ikke huske at jeg har ammet i natt. Begge brystene er sprengt. Det er sånn 5-6 t. Må jo vært ei amming jeg ikke har fått med meg ellers så har vi hatt vår første lange natt.
Det har nok vært en fin natt ;)
 
Back
Topp