<3 Ammetråd <3

Ammer venstre. Lurer på om jeg er for rask til å ta han opp for han begynte å lage lyder for en time siden men jeg lot hsn ligge litt og tok han opp først nå og hsn var ennå ikke helt våken
 
Ammer venstre. Lurer på om jeg er for rask til å ta han opp for han begynte å lage lyder for en time siden men jeg lot hsn ligge litt og tok han opp først nå og hsn var ennå ikke helt våken
Jeg lar ham ofte ligge til han gråter. Hvis han ynker seg litt eller skriker bare 5-10 sekunder er det magen som plager han og da sovner han igjen.

Ammer venstre og høyre. Gutten er visst sulten!
 
Høyre til pers. Har så vondt i nakken av å amme. Håper det går seg til ila dagen.
 
Jeg lar ham ofte ligge til han gråter. Hvis han ynker seg litt eller skriker bare 5-10 sekunder er det magen som plager han og da sovner han igjen.

Ammer venstre og høyre. Gutten er visst sulten!
Ja er nok mye magen her også:(
Men her gråter han når hsn promper og. Slitsomt å aldri skulle bli ferdig med den magevondten hans
 
Ja er nok mye magen her også:(
Men her gråter han når hsn promper og. Slitsomt å aldri skulle bli ferdig med den magevondten hans
Samme her! Nå har vi prøvd minikonsert, probiotika og kiropraktor, og det har hjulpet litt, men ikke helt. Mor må nok på diett for å se om det er noe han reagerer på :(

Ammer på venstre. Har gått en god tur i det strålende solskinnet! Men han våknet igjen da vi kom hjem.
 
Samme her! Nå har vi prøvd minikonsert, probiotika og kiropraktor, og det har hjulpet litt, men ikke helt. Mor må nok på diett for å se om det er noe han reagerer på :(

Ammer på venstre. Har gått en god tur i det strålende solskinnet! Men han våknet igjen da vi kom hjem.
Her sa de på hs idag at mest sannsynlig var det at han dro inn for mye luft når hsn spiste, for jeg har nå prøvd og holde meg unna alt:(
 
Her sa de på hs idag at mest sannsynlig var det at han dro inn for mye luft når hsn spiste, for jeg har nå prøvd og holde meg unna alt:(
Kan godt tenkes. Det hender ofte han ligger og hikster ved brystet her i hvertfall.
 
Ammer venstre før natta. Håper på en god natts søvn etter en allright og ganske smertefri kveld.
 
Har akkurat ammet på høyre side og håper frøkna sovner snart! Trøtt mamma her..
 
Ammer høyre, i lettere sjokktilstand. Er nemlig 6 timer siden sist amming! Har ikke fått sovet så mye siden natta etter fødselen :) Og akkurat inatt var det spesielt viktig med god søvn...flinke gutten min ;)
 
Ammet høyre og "tvang" ham til å ta litt av venstre for å lette trykket ;) Veldig takknemlig for å ha en sovebaby, men jeg våkner jo likevel av brystspreng lenge før han våkner selv :p
 
Flere som har små som sovner så fort igjen om natten, at de får så lite i magen? Tror det er litt av grunnen til korte søvnøkter her.
 
Ammer høyre, i lettere sjokktilstand. Er nemlig 6 timer siden sist amming! Har ikke fått sovet så mye siden natta etter fødselen :) Og akkurat inatt var det spesielt viktig med god søvn...flinke gutten min ;)
Så deilig :) Han skjønte vel at du trengte litt søvn i natt da ;)
 
3 timer med amming og sutring siden vi la oss i sengen.... sier også yeah!
 
Ammer høyre. Note to self: kaffe en time før leggetid: ikke lurt. Selv om Sam sovnet kl 23, gjorde ikke jeg det...og da får jeg ikke utnyttet natten optimalt.
 
Økedøgn? Har hatt meir enn nok mjølk sidan fødsel rett før jul. Måtte kjøpe pumpe for å lette trykket og få bort tette mjølkegongar. Så har fått fryst ned ein del, men mykje har også gått i vasken på grunn av mangel på fryseposar. Så klarte han jo å tømme puppane såpass at ALLE plager forsvant.. Så eg blir redd for å ha mista mjølka.. Puppane er like mjuke og små som før graviditeten.
 
Back
Topp