<3 Ammetråd <3

Å holde på blokkammingen gjennom natten er ikka bare bare. Brukte litt tid på å telle timer og hvilken pupp jeg var kommet til. Venstre inne i siste time.
 
Han vil ha absolutt heile tida. Holdt på sidan ca 00:00. Så sovnar han og eg legg han i senga si. Han våkner etter to minutt. Vil ha meir pupp. Sovner med pupp i munn. Våkner. Treng ny bleie. Meir pupp. Låg oss til slutt i dobbelsenga. Ammer liggande no. Vanskeleg å finne god stilling på grunn av keisarsnit-arret og at han sparka meg der som besatt i går natt. (AU!) Mannen har evakuert til sofaen for andre natt på rad..
 
Amming på høyre. Lille har sovet i 5,5 time så hadde bra spreng. Planer om å skifte bleie etter dette brystet for å vekke ham nok til at han kan lette sprengen på venstre også.
 
Han vil ha absolutt heile tida. Holdt på sidan ca 00:00. Så sovnar han og eg legg han i senga si. Han våkner etter to minutt. Vil ha meir pupp. Sovner med pupp i munn. Våkner. Treng ny bleie. Meir pupp. Låg oss til slutt i dobbelsenga. Ammer liggande no. Vanskeleg å finne god stilling på grunn av keisarsnit-arret og at han sparka meg der som besatt i går natt. (AU!) Mannen har evakuert til sofaen for andre natt på rad..
Men har hsn våte bleier, så får hsn jo i seg noe...
Mine pupper er også som før men hsn får i seg mer enn nok melk så trenger ikke bety du har mindre av den grunn:)
 
Økedøgn? Har hatt meir enn nok mjølk sidan fødsel rett før jul. Så klarte han jo å tømme puppane såpass at ALLE plager forsvant.. Så eg blir redd for å ha mista mjølka.. Puppane er like mjuke og små som før graviditeten.
Han vil ha absolutt heile tida. Holdt på sidan ca 00:00. Så sovnar han og eg legg han i senga si. Han våkner etter to minutt. Vil ha meir pupp. Sovner med pupp i munn. Våkner. Treng ny bleie. Meir pupp.
Høres veldig ut aom økedøgn ja. Du har ikke mista melken, han har bare større behov nå og derfor tømmer han brystene bedre og ammer hyppigere for å gi kroppen beskjed om å øke produlsjonen. Slitsomt ja, men fornøyd baby npr det er ferdig :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
 
Holdt vi på i såpass lag. Tid at der ble puppe bytte sist og nå igjen tilbake til venstre.
 
God morgen ammevenner! Litt ammekos i senga før vi står opp ;) ingen planer i dag.
 
Akkurat ferdig med høyre. Gud bedre som Eik har hengt på puppen i dag. I tillegg har han vært kjempevåken. Sliten mamma nå som sårt trenger maaaat!
 
Her ammes høyre med tanke på å få lagt ham for natten. Tok i bruk den berømte nesesprayen for å hjelpe utdrivningsrefleksen, Sliter bare med utdrivningsrefleks på høyre...venstre funker flott, men høyre er bare vanskelig. Den eneste virkningen jeg har erfart sålangt er en rar smak i munnen og lett hodepine. Men han drikker fint, så kan hende det hjelper :)
 
Nå forsyner hun seg av pupp to, høyre. Jeg er trøtt.
 
Omg!!! 4,5 t søvn på knærta. Måtte ta litt spreng på høyre. Så byttet til venstre. Jeg føler meg såååå opplagt! !
 
Morgenstund har gull i munn. Her har vi sovet oss gjennom hele natta! Og grunnen til at han våknet nå var nok at faren hans er så sinnsykt treig med å få skrudd av vekkerklokka :p

Ammer på venstre før vi står opp av senga ;)
 
Morgenstund har gull i munn. Her har vi sovet oss gjennom hele natta! Og grunnen til at han våknet nå var nok at faren hans er så sinnsykt treig med å få skrudd av vekkerklokka :p

Ammer på venstre før vi står opp av senga ;)
Vi la frøkna Kl 20 i går og hun sov til 00.30! Tenk om jeg også hadde lagt meg Kl 20?! Var oppe med henne i litt over to timer før hun klarte og sovne igjen og da våknet hun Kl 05.30. Lot huleboermannen legge henne og jeg la med med ørepropper og sov til 08.20. Det var digg. Trengte den siste søvnen for å kunne fungere i dag.
 
Vi la frøkna Kl 20 i går og hun sov til 00.30! Tenk om jeg også hadde lagt meg Kl 20?! Var oppe med henne i litt over to timer før hun klarte og sovne igjen og da våknet hun Kl 05.30. Lot huleboermannen legge henne og jeg la med med ørepropper og sov til 08.20. Det var digg. Trengte den siste søvnen for å kunne fungere i dag.
Ja, det er sånt man angrer på i ettertid ;) Godt du fikk litt søvn i natt allikevel, da :)
 
Back
Topp