<3 Ammetråd <3

Haha! Lillegutt er så fantastisk søt når han "spiser i løse luften" :P Som når han mister smokken eller slipper brystvorta i søvne, men munnen fortsetter å gjøre sugebevegelser. Kunne ligget og sett på han døgnet rundt!
 
Venstre her og. Er fortsatt sprengt hele tiden. Tror småen har feilberegnet produksjonen og bestilt litt mer enn han trengte...Jaja, sålenge det ikke fører til brystbetennelse eller tette melkeganger.
 
Høyre nå i stua så sksl vi stelle og gi litt mer i senga og håpe hsn sovner fort:)
 
Venstre pupp bør tømt før vi la oss for en time siden. Han sovnet som en stein. Nå venter bare jeg på å sovne :P Kan høre Superbowl-sendingen i det fjerne og skulle ønske jeg kunne sett selv, men føler det er bedre å få noen timer på øyet ;)
 
Høyre nå.. Mikkel sov 4 timer på brystet til pappan sin, jeg sov 2 timer med et halvt øye åpent på sofaen.. Jeg må lære meg å slappe av uten babyen inntil meg.. Kunne virkelig trengt 4timer sammenhengende søvn!
 
Jippi!. 3 timer søvn med senga heilt for meg sjølv. Mannen på sofaen og guttungen i eiga seng. No har han nettopp fått frukost eller siste nattmåltid og ligg på brystet/magen min og søv. Herlige klumpen min! Er så verd hengepuppane, strekkmerkene, arret og mangelen på søvn!
 
I dag er den store sovne fra puppen dagen.

6 ganger så langt i dag har hun bedt om mat og etter et par sugetak sovner hun. BAAAAH!
 
Har hatt økedøgn 2-3 netter på rad. Men han sov fint på dagen. Ville ha heile tida på natta føltes det som. I går/natt tømte han begge og eg sitt dermed med to sprengte og ein god og mett sovegutt som - når han vil ha - berre tar eine puppen på 10minutt før han er mett. Rekk jo ikkje å bytte side. *stakkars andre puppen*
 
Har hatt økedøgn 2-3 netter på rad. Men han sov fint på dagen. Ville ha heile tida på natta føltes det som. I går/natt tømte han begge og eg sitt dermed med to sprengte og ein god og mett sovegutt som - når han vil ha - berre tar eine puppen på 10minutt før han er mett. Rekk jo ikkje å bytte side. *stakkars andre puppen*
Haha! Man føler seg skikkelig sidetung og rar når den ene puppen er mer sprengt enn den andre :P
 
Ammer høyre, etter fire timer, håper det går hvertfall tre til neste gang
 
Ammer venstre. Nå er det utrolig lenge siden det har gått mer enn 3 timer mellom amminger. Savner de gangene jeg fikk 4-5 t sammenhengende søvn.
 
Back
Topp