<3 Ammetråd <3

Ammer høyre og så skal jeg krysse fingra for at jeg får hsn til å sove i vogna ett par timer
 
Er ikke noe morgenstund med gull i munn her nei :p I natt amma hun hver (!) time, vondt i magen pga rotavirus-vaksinen, så pupp var den eneste trøsten som hjalp.
 
Venstre her. En skikkelig trøtt liten kar...hadde det ikke vært for at han er sulten, ville han nok helst ha droppet dette måltidet. Har ikke sett åpne øyne enda...kobler seg bare på i halvsøvne <3
 
Venstre nå, etter tre timer. Håper det går helt til morras nå
 
Høyre, så håper jeg på ca 3 timer med søvn til...
 
Det ble to ganger på høyre i natt. Men var så kort tid i mellom at det nesten teltes som en men bytter til venstre uansett nå. Totaltsprengt.no og blokkammingen fungeter alle fall på høyre side.
 
Det ble to ganger på høyre i natt. Men var så kort tid i mellom at det nesten teltes som en men bytter til venstre uansett nå. Totaltsprengt.no og blokkammingen fungeter alle fall på høyre side.

Kva meines med blokkamming? Trur det er noko eg ikkje har fått med meg kva er.
 
Kva meines med blokkamming? Trur det er noko eg ikkje har fått med meg kva er.
Få normalisert melkeproduksjon 3 t på samme bryst og minimum 2 amminger før man bytter bryst.

Altså amme på samne bryst hver gang. Og minst to ganger så det kan gå 4 t feks.
 
Akkurat ammet på høyre side. Nå sover hun i vogna si :)
 
Venstre, 2. Gang siden han la seg kl 20. Syns det begynner å gå seg til litt nå. (Bankbank)
 
Her ble det høyre i 3-tiden og en supersprengt venstre nå... Var nok økedag vi hadde igår og forigår. Så mye melk har jeg aldri hatt etter bare 7 timer før...
 
Venstre klokken 1 da vi fikk og la oss og høyre nå klokken 7. Det må vi være veldig fornøyd med ;)
 
O'crapy night! Våknet hver 2 t. Hun skrek ogskrek. Til slutt gav jeg henne til gubben som enda var våken. Da sovna jeg på sekundet ig sov 2 t før dem kom å la seg.

Venstre. Neste blir høyre.
 
Back
Topp