Venstre. .. Omsider tror jeg hun over gir seg etter 3,5 t med Lys våken.mammsen har duppet av underveis i få sekunder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her... 5 timer og 15 min siden sist amming. Er det noe i luften ikveld kanskje?Venstre side, etter 5 timer, yeahhhhh
Tror det må være noe i lufta ja, lille har sovet over 8 timer sammenhengende, 9 timer siden amming! :OSamme her... 5 timer og 15 min siden sist amming. Er det noe i luften ikveld kanskje?
Kanskje ting begynner å gå seg til? Så deilig med hele netter uten ammingTror det må være noe i lufta ja, lille har sovet over 8 timer sammenhengende, 9 timer siden amming! :O
Spørs det Bakdelen er at jeg får mindre melk på dagtid når det går så lang tid mellom på natt. Med storesøster måtte jeg opp på natta å pumpe så lenge jeg fullamma.Kanskje ting begynner å gå seg til? Så deilig med hele netter uten amming
Så! Heldig!!!Ammer venstre. Har fått våre fine 6 timer. Nå er det bare å slumre litt de siste timene.