<3 Ammetråd <3

Venstre. .. Omsider tror jeg hun over gir seg etter 3,5 t med Lys våken.mammsen har duppet av underveis i få sekunder
 
Han sovna i klassisk rapeposisjon på skuldra mi medan eg song diverse sangar. Hadde vel lagt der i ca ein halvtime då eg tenkte at no måtte det vera trygt å legga han i senga si så eg også kunne få litt deilig søvn. Gjekk to minutt, eg hadde komt under dyna då han byrja å klage. Tenkte det var magevondt, men det tok seg opp og eg tenkte at no ville han sova med meg. Men.. Han gulpa! Jippi. Så er det på an igjen med ny raperunde og det som kjem opp må jo erstattast.. Så no er han lys våken. Puppane nesten tomme og han gulper opp ALT han får og vil likevel ha meir.. *trøtt*
 
Venstre og første måltid siden vi la oss. Han har ynket seg i magevondt i natt, lurer på om han reagerer på eplet og/eller eplejuicen jeg inntok i går..
 
Ammer venstre. Lillegutt slet noe alvorlig med magen i går og det ser ut til at det er ille i dag også. Får håpe manuellterapeuten kan gjøre underverker.
 
Ammer høyre, er på jobben og skulle gjerne hatt han til å ta en dupp til så jeg får gjort meg ferdig...
 
Ammer alt jeg har før han skal legge seg nå, og håper det går til 12-1
 
Kanskje ting begynner å gå seg til? Så deilig med hele netter uten amming ;)
Spørs det :) Bakdelen er at jeg får mindre melk på dagtid når det går så lang tid mellom på natt. Med storesøster måtte jeg opp på natta å pumpe så lenge jeg fullamma.
 
Siste amming før vi tar natt her. Er superstolt av gutten min som nok en gang har jobbet iherdig for å tømme brystet mitt for tette melkeganger... Pumpen tar de ikke, men hyppige, lange amminger gjør susen :)
 
Ammer venstre. Gårsdagens 5+ timer er tilbake til de mer vanlige 3 timene mellom amming. Jaja, søvn er søvn, får jo alltids nok, selv om det blir i mindre bolker.
 
Ammer begge:) hun har begynt å ha en ganske lang økt på kvelden nå. Kveldstell var i 19-tiden, så amming...hun ble vel lagt i 20.30 tiden og våknet Kl 02....i morgen skal jeg legge meg samtidig og få masse! søvn :D
 
Ammer venstre. Har fått våre fine 6 timer. Nå er det bare å slumre litt de siste timene.
 
Ammer høyre..må sove lenger! Så sliten og trøtt..
 
Tre timer siden sist... Snart våkner vel ettåringen også. Håper jeg får hun her til å sove før det...
 
Back
Topp