<3 Ammetråd <3

Venstre pupp og så skal vi sove en liten time til før vi står opp!

Stille på ammetråden om dagen ;) ammer på høyre pupp nå og håper på en times tid på øyet etterpå ;)

Stille på ammetråden om dagen ;) ammer på høyre pupp nå og håper på en times tid på øyet etterpå ;)
Jeg har ikke orket å ta opp telefonen i det siste... Jeg vil sove mer jeg også. Ammer høyre nå...

Ammer venstre før vi skal ut døren. Sam skal få bli med på kurs idag...jobben ville så gjerne at jeg skulle på kurs selv om jeg er i perm, så da får lillegutt bli med :)

Ammer høyre før lille får bli med på min 6 ukers kontroll hos legen.. Men høyre er så vooond :( kjennes ut som piggtråd i melkegangene :-/ får vel ta det opp med legen...

Ammer venstre før vi skal ut døren. Sam skal få bli med på kurs idag...jobben ville så gjerne at jeg skulle på kurs selv om jeg er i perm, så da får lillegutt bli med :)
Tvitvi:) er så deilig å ha litt kontakt med jobb selv om man er i perm.
Jeg er på jobben fast en dag i uken og har da nesten helt barnefri for alle vil ha han og dulle:) så jeg får han bare til foring;)

Ammer høyre. Første amming inatt, noe som betyr ca 4,5 timer med søvn siden jeg la meg. Dette er mer enn jeg fikk i hele går natt, så dette blir bra ;)

Ammer høyre. Sovnet på sofaen i går etter å ha vært på fysioterapi-treff på helsestasjonen og hos kiropraktor etterpå. Tar på å være hjemme med nyfødte :P

Ammer på venstre før natta :) tidlig opp i morgen for å reise til Trysil!

Ammer høyre. 6 timer siden sist amming ;) Det er jammen sant at søvn avler søvn, ihvertfall i dette huset!

Ammer venstre. Vurderer å stå opp etter amminga, hvis ikke senga blir for god :)

Birk sier det er morgen, så da er det vel det ;) Ammer litt på venstre før vi skal stå opp!

Ammet venstre, den var sprengt. Høyre er også sprengt, men tror ikke han klarer mer enn en, da blir det gulporama i senga... Han har sovet så mye i dag. Håper det fortsetter gjennom natta også :) ikke godt å vite..så tør ikke pumpe tilfelle han våkner veldig fort..

Har nettopp hatt gulporama i senga her! Har ikkje banna så mykje før over at mannen har flytta på sofaen som no! Ah! Ikkje måte på! Den glumpske Smørbukk blei aldri ferdig og trøtt nok til å sove, så eg tenkte at kanskje det hjalp med smokk. Då brakk han seg og deretter kom det to store - STORE - flodbølger av gulp over meg. Han låg ved sidan av meg i senga, og eg fekk over heile brystet, armane og på halsen. Lakenet måtte skiftast, kleda hans måtte skiftast. Så gulpa han jo sjølvsagt meir (heldigvis ikkje like store byger) når han kom i senga si medan eg rydda opp. Og manne berre søv vidare.. Hjalp ikkje å ropa på han for hjelp ein gong.. :-( No har guttungen heldigvis sovna, trur eg, etter lange tider med sprelling og kaving i senga si.

Det verste med amming er rapinga/gulpinga!

Er så trøytt! Måtte berre få ut litt frustrasjon. Er vel litt morosamt også.. Fleire som har opplevd liknande?

Etter en veldig urolig kveld har vi kommet helt ut av døgnrytmen, og dette er første nattamming på lenge! Får håpe vi klarer å fikse det igjen ;) ammer på høyre nå.

Har nettopp hatt gulporama i senga her! Har ikkje banna så mykje før over at mannen har flytta på sofaen som no! Ah! Ikkje måte på! Den glumpske Smørbukk blei aldri ferdig og trøtt nok til å sove, så eg tenkte at kanskje det hjalp med smokk. Då brakk han seg og deretter kom det to store - STORE - flodbølger av gulp over meg. Han låg ved sidan av meg i senga, og eg fekk over heile brystet, armane og på halsen. Lakenet måtte skiftast, kleda hans måtte skiftast. Så gulpa han jo sjølvsagt meir (heldigvis ikkje like store byger) når han kom i senga si medan eg rydda opp. Og manne berre søv vidare.. Hjalp ikkje å ropa på han for hjelp ein gong.. :-( No har guttungen heldigvis sovna, trur eg, etter lange tider med sprelling og kaving i senga si.

Det verste med amming er rapinga/gulpinga!

Er så trøytt! Måtte berre få ut litt frustrasjon. Er vel litt morosamt også.. Fleire som har opplevd liknande?
Huffameg! Høres ikke allright ut :( vi er ikke plaget med gulping *bank i bordet* så jeg har dessverre ikke noen tips. Jeg vet man kan få noe for det dersom man har en diagnose på det :/

Back
Topp