<3 Ammetråd <3

Høyre. Amma kl 4. Kan ikke kalle det et måltid. Tror hun var tørst. For det varte ikke lenge og ikke fikk jeg vekket henne.
 
Ammer siste pupp nå... Snart pumpe litt og gi probiotika og gi resten av melken på kopp. I dag skal jeg legge meg samtidig. Lurer på hva klokka ender opp med å bli i natt når hun våkner...
 
Herreguuuuud!!! Klokka er nå 04.30! Hun var ferdig med siste måltid 21.30 og sovnet 22.30. Hun våknet litt rundt midtnatt og da ga huleboermannen henne smokken som hun hadde mistet. Jeg har fått sove. Det rare er at bleia var nesten tørr, det har den aldri vært før. Hun har alltid monster bæsjebleier.... Våknet i sta jeg også, men sovnet fort igjen.
 
Ammer venstre på morgenkvisten. I natt sov han så lenge at jeg nesten ble urolig!
 
Nesten 3 timer mellom ammingene i natt. Kjenner jeg misunner dere som skriver 6 timer altså. :p
 
Nesten 3 timer mellom ammingene i natt. Kjenner jeg misunner dere som skriver 6 timer altså. :p
Enig i den : la oss kl 00- ammet kl 02:30, 05:15 og 08:00.. Gutten har matvett :p
 
Nå har Sam hengt i den samme puppen i snart 1,5 timer...blir liksom ikke ferdig. Ikke bare for kosens skyld heller fordi han svelger ofte. Jaja, kanskje det betyr at han sover godt inatt, og det gir meg en fantastisk unnskyldning til å bare sitte på baken og se på ski :p
 
Ammer begge... 5 timer siden forrige amming. Nå begynner hun å bli flink. Nå gjelder det bare å få hun flink til og sovne, det er fortsatt strevsomt. Hun finner ikke roen...
 
Kl er 02.00 og baby har sovet siden kl 19.00 :D endelig er kolikkskrikene over og en mye mer fornøyd baby ❤️ og nå har hun sovnet igjen :D
 
Ammer venstre nå, men må nok frem med høyre også. Hun ligger et kvarter på hver, selv på natta...
 
Ammer høyre. Første gang på leeeenge vi har vært oppe midt på natta. Men så la vi oss også relativt tidlig i går kveld.
 
Venstre nå. Den er STOR siden den ikke er tømt siden 8-9 i går kveld
 
Føler meg som en strikkball i dag.. Opp og ned, hele natta...
 
Back
Topp