Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff hørtes slitsomt utHar nettopp hatt gulporama i senga her! Har ikkje banna så mykje før over at mannen har flytta på sofaen som no! Ah! Ikkje måte på! Den glumpske Smørbukk blei aldri ferdig og trøtt nok til å sove, så eg tenkte at kanskje det hjalp med smokk. Då brakk han seg og deretter kom det to store - STORE - flodbølger av gulp over meg. Han låg ved sidan av meg i senga, og eg fekk over heile brystet, armane og på halsen. Lakenet måtte skiftast, kleda hans måtte skiftast. Så gulpa han jo sjølvsagt meir (heldigvis ikkje like store byger) når han kom i senga si medan eg rydda opp. Og manne berre søv vidare.. Hjalp ikkje å ropa på han for hjelp ein gong.. :-( No har guttungen heldigvis sovna, trur eg, etter lange tider med sprelling og kaving i senga si.
Det verste med amming er rapinga/gulpinga!
Er så trøytt! Måtte berre få ut litt frustrasjon. Er vel litt morosamt også.. Fleire som har opplevd liknande?
Har aldri vore så mykje før. Trur nok det er fordi han fekk for mykje og utan å få opp all rapen når eg rapa han. Eg gulpa mykje då eg var baby, og det ligg visst litt i slekta. Men han legg no på seg mykje betre enn eg gjorde, trur eg.Huffameg! Høres ikke allright ut vi er ikke plaget med gulping *bank i bordet* så jeg har dessverre ikke noen tips. Jeg vet man kan få noe for det dersom man har en diagnose på det :/
Så deilig, daSupernatt!!!
Ammet for legging 20.30, så kl 02 og nå igjen 06.30.
Det har aldri skjedd før
Kan nok hende han har vært litt glupsk Får håpe,det gårmbedre nå.Har aldri vore så mykje før. Trur nok det er fordi han fekk for mykje og utan å få opp all rapen når eg rapa han. Eg gulpa mykje då eg var baby, og det ligg visst litt i slekta. Men han legg no på seg mykje betre enn eg gjorde, trur eg.
Hehe. Ja. Har hatt mange slike. Dessutan har han ein lei tendens til å suge ut meir enn han klarar å svelge unna, så då lar han ein del gå ut att mens han har puppen i munnen. Blir veldig ofte våt på heile amme-bhen på grunn av det. Han er litt smell-bonbon innimellom også. = Nysing og promping samstundes, eller rennande pupp, så han svelger vrangt og må hoste samstundes som promp.Huff hørtes slitsomt ut
Her har vi bare hatt noen mini uhell, ett akkurat nå faktisk. Når han drikker av en pupp som bare renner, samtidig som hsn trykker for å fylle bleia.
Dårlig kombo
Samme her. Jenta vår har sovet fra 2200 til ca 0700 i en uke i strekk og i natt bestemte hun seg for og ikke sove. jaja. Skal ikke klage (har i hvertfall fått tatt igjen litt søvn)....Ammer venstre. Ser ut til at vi er ute av den gode rytmen med soving hele natta