<3 Ammetråd <3

Ammer på venstre på morgenkvisten. Spørs om det blir noe særlig mer søvn på mor nå ;)
 
Har nettopp hatt gulporama i senga her! Har ikkje banna så mykje før over at mannen har flytta på sofaen som no! Ah! Ikkje måte på! Den glumpske Smørbukk blei aldri ferdig og trøtt nok til å sove, så eg tenkte at kanskje det hjalp med smokk. Då brakk han seg og deretter kom det to store - STORE - flodbølger av gulp over meg. Han låg ved sidan av meg i senga, og eg fekk over heile brystet, armane og på halsen. Lakenet måtte skiftast, kleda hans måtte skiftast. Så gulpa han jo sjølvsagt meir (heldigvis ikkje like store byger) når han kom i senga si medan eg rydda opp. Og manne berre søv vidare.. Hjalp ikkje å ropa på han for hjelp ein gong.. :-( No har guttungen heldigvis sovna, trur eg, etter lange tider med sprelling og kaving i senga si.

Det verste med amming er rapinga/gulpinga!

Er så trøytt! Måtte berre få ut litt frustrasjon. Er vel litt morosamt også.. Fleire som har opplevd liknande?
Huff hørtes slitsomt ut:(
Her har vi bare hatt noen mini uhell, ett akkurat nå faktisk. Når han drikker av en pupp som bare renner, samtidig som hsn trykker for å fylle bleia.
Dårlig kombo;)
 
Huffameg! Høres ikke allright ut :( vi er ikke plaget med gulping *bank i bordet* så jeg har dessverre ikke noen tips. Jeg vet man kan få noe for det dersom man har en diagnose på det :/
Har aldri vore så mykje før. Trur nok det er fordi han fekk for mykje og utan å få opp all rapen når eg rapa han. Eg gulpa mykje då eg var baby, og det ligg visst litt i slekta. Men han legg no på seg mykje betre enn eg gjorde, trur eg.
 
Supernatt!!!
Ammet for legging 20.30, så kl 02 og nå igjen 06.30.
Det har aldri skjedd før
Så deilig, da ;)

Har aldri vore så mykje før. Trur nok det er fordi han fekk for mykje og utan å få opp all rapen når eg rapa han. Eg gulpa mykje då eg var baby, og det ligg visst litt i slekta. Men han legg no på seg mykje betre enn eg gjorde, trur eg.
Kan nok hende han har vært litt glupsk ;) Får håpe,det gårmbedre nå.
 
Huff hørtes slitsomt ut:(
Her har vi bare hatt noen mini uhell, ett akkurat nå faktisk. Når han drikker av en pupp som bare renner, samtidig som hsn trykker for å fylle bleia.
Dårlig kombo;)
Hehe. Ja. Har hatt mange slike. Dessutan har han ein lei tendens til å suge ut meir enn han klarar å svelge unna, så då lar han ein del gå ut att mens han har puppen i munnen. Blir veldig ofte våt på heile amme-bhen på grunn av det. Han er litt smell-bonbon innimellom også. = Nysing og promping samstundes, eller rennande pupp, så han svelger vrangt og må hoste samstundes som promp.

Eg veit ikkje korleis det er å ikkje ha ein gulpebaby. Er no heldigvis ikkje like gale kvar gong. Lurer på kortid det går over.
 
Første nattamming inatt. Høyre, mens øynene sklir igjen og kjeven snart går utav ledd pga gjespinga. Uff, noen netter er ekstra tunge.
 
Ammer venstre. Ser ut til at vi er ute av den gode rytmen med soving hele natta :(
 
Ammer venstre. I kjent stil 3 timer mellom her...
 
Så var det morgen ;) ammer venstre og pumper høyre, snart klart for nok en dag i slalombakken!
 
I natt sov Mikkel fra 23:30-04:30 !!!! Jeg våknet med han kl 07 og føler meg uthvilt :D
 
Ammer venstre. Ser ut til at vi er ute av den gode rytmen med soving hele natta :(
Samme her. Jenta vår har sovet fra 2200 til ca 0700 i en uke i strekk og i natt bestemte hun seg for og ikke sove.:dead: jaja. Skal ikke klage (har i hvertfall fått tatt igjen litt søvn)....
 
Heldiggrisar! Tenkte eg skulle legga meg samstundes som guttungen i går. Han hadde fått pupp og sovna i armane mine. Han må ligge ei stund så han søv skikkeleg før eg legg han i senga, ellers vaknar han med ein gong. Gjekk éin time, så vakna han igjen.. Fekk meg vel ca 45min dupp. Så då var vi våken tre timar til før natta. Går vel ca tre timar mellom kvar amming.. Må innrømme eg har vore dårleg på innføring av rutiner. Prøver så godt eg kan å innføre det. Einaste rutine no er at bleieskift følges av mat. Og dette med ca tre timar mellom kvart måltid, noko eg fekk beskjed om å gjere frå dei på klinikken. Begge desse ser ut som sitt ganske bra. Trilleturar kan forskyve måltid eit par timar, men det har blitt lite av dei på grunn av drittvêr som orkanar, storm og regn og torden, samt forureining frå giftlokket i byen..
 
Rutinene er på plass her. Hun legger seg 20, våkner 01.30 og sovner raskere Enn noen gang. Stort sett sover hun ca 02-02-15. Våkner neste gang ca 05.30 og sovervidere til ca 08, da er hun keen på å være våken en stund. Før gråt hun når hun var våken, det er det mindre av. Vi har kurert kolikken. Jeg sovner raskere om jeg ikke bruker mobilen på natta, derfor har jeg ikke vært innom på en stund.
 
Kl er 02 og ferdig med å amme begge sider. Håper hun sovner fort :)
 
Ammer venstre og hører på drittværet ute. Da er det koselig å sitte inne med en varm baby ved brystet :)
 
Ammer høyre. Bråvåknet tidligere i natt av at vinden tok skikkelig i huset. Heldigvis var det bare jeg som hørte det her i huset!
 
Ammer høyre. Håper på noen minutter til på øyet når tanken til Sam er full :p
 
Ammer liggende i senga. Det er det ikke ofte jeg gjør. Koselig når han sovner inntil meg :)
 
Ammer høyre. For andre dag på rad har vi bare ammet kl 23, 04, og 07 !!!!!! Fantastisk :-D har ikke planer før 12 i dag, så vi koser oss like greit i senga litt lenger :)
 
Back
Topp