<3 Ammetråd <3

Sitter på ammerommet på senteret og ammer på høyre. Skulle bare inn og handle litt mat. Poden hadde andre planer :P

Ammer høyre her og. Sam kaver og sloss med puppen...tror melka kommer litt fort når mor er sprengt :p

Ammer venstre og kom på at jeg har glemt å pumpe meg. Må vel prøve å få ut noen dråper til dåpen på søndag. Er vel ikke helt innafor å sprette opp bunaden og dra fram puppen i kirka :P

Ammer venstre etter kiropraktor-timen. Eneste ungen som gråter når vi skal kle på han igjen og ikke under behandlingen :P

Ammer høyre.. Håper hun er lett å legge nå, slik at jeg får litt mer søvn før ettåringen skal opp...

Ligger og venter på at han skal våkne :P skal amme på den ene og pumpe den andre. Må opparbeide et lite lager til dåpen i morgen :)

Ammer fra to mega jur!
Han har sovet fra 20 i går. Rart hvordan han sover så lenge bare de gangene han har vælva seg rundt på magen. Lurer på om det er fordi han får prompa bedre da.

Ammer fra to mega jur!
Han har sovet fra 20 i går. Rart hvordan han sover så lenge bare de gangene han har vælva seg rundt på magen. Lurer på om det er fordi han får prompa bedre da.
Det kan nok tenkes ;) Her kommer det ofte bæsjebleie når han har vært aktiv på magen. Gjør nok underverker ;)

Mat igjen nå. Snuppa har sovi siden 01.00 i natt! 11,5 time :o nå er vi skikkelig uthvilte :D :D

Ammer høyre mens jeg venter på 3-mila. Er litt misunnelig på deres små som sover så lenge, men samtidig glad for at han ihvertfall sover ca 3 timer mellom ammingene på natta. Får alt i alt ca 7-8 t søvn på natta, med 2 amminger inni der.

Ammer venstre før jeg tar fatt på kakebakingen :)

Ammer venstre før natta her. Mistenker sykdom/forkjølelse på vei for meg, så tar "tidlig" kveld selv om det er helg, og håper på mye søvn inatt.

Ammer venstre før natta her. Mistenker sykdom/forkjølelse på vei for meg, så tar "tidlig" kveld selv om det er helg, og håper på mye søvn inatt.
Krysser fingrene for at det går over i løpet av natta ;)

Hadde pumpet 2x60 ml og 1x115 ml som vi skulle ha utover dagen i dag fordi bunaden ikke er den beste å amme i :P De to med minst i gikk med i kirken og den med mye gikk med da vi kom til lokalet :P Utrolig hvor mye de drikker! Man tenker ikke over det til vanlig for man vet jo egentig ikke hvor mye de får i seg når de får pupp. Merker godt at jeg fikk pumpet den ene puppen skikkelig i dag tidlig, da. Den er øm og sår i kveld :P

Nå har guttungen tatt kvelden, så det spørs om det ikke blir nattamming på meg i dag.

Ammet på venstre side og nå har frøkna sovnet for natta :)

Ammer høyre før vi tar natt. Trøtt gutt og trøtt mamma.

Back
Topp