Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vi her også også hater vi nesesuger'nAmmer venstre etter å ha tatt en runde med nese sugern. Han er SÅ snørrete stakkar
Hvor ofte suger du? Jeg måtte jo i natt, men har bare hatt saltvann nå på morran, msn jeg burde kanskje suge på nytt igjen nå....???Det er vi her også også hater vi nesesuger'n
Ammer høyre på morgenkvisten
Huff det er ikke noe ålright.Suger bare når jeg hører at han plages. Syns det er helt forferdelig å bruke den Gutten hyler som en stukket gris..
Ja, det er Otribaby vi bruker Har heldigvis ikke vært helt tett enda. God bedring til minsten! Ikke noe kult å være tett.Huff det er ikke noe ålright.
Her gikk det overraskende greit i natt. Da måtte jeg for han klarte ikke spise.
Hsn klarte fint å spise nå så da tror jeg at jeg står over.
Bruker du Otribaby? Syns den er veldig kjekk. Vi kjøpte MANGE med eldstemann før vi havnet på den
Kos dereAmmer venstre. Snart av gårde for babykino
Takk for detKos dere
Kva film blir det? Eg har lurt på å dra på babykino sjølv, men så syns eg ikkje filmane som går ser så bra ut, så då gidd eg liksom ikkje.Ammer venstre. Snart av gårde for babykino
Kanskje hatt ett økedøgn?Ammer høyre. Var max 2t mellom hver amming natt til igår, ser ut til at det er litt bedre inatt
Økedøgn eller bare fullmånen som ødela rytmen. Var tilbake på 2 amminger som vanlig inattKanskje hatt ett økedøgn?
Sånn har vi hatt det denne uka også. Trodde det var pga hun var tett i nesa, men....Ammer høyre. Var max 2t mellom hver amming natt til igår, ser ut til at det er litt bedre inatt
Men jeg hater å styre med pumpingHer sover hsn ennå igjen. Tror jeg må børste støv av pumpa og finne beger og begynne å pumpe og fryse til vi skal begynne med mat, jeg...