<3 Ammetråd <3

Ammer venstre med håp om at det er natta her også ;)
 
Ammer venstre etter å ha tatt en runde med nese sugern. Han er SÅ snørrete stakkar :(
 
Det er vi her også :( også hater vi nesesuger'n :P

Ammer høyre på morgenkvisten :)
Hvor ofte suger du? Jeg måtte jo i natt, men har bare hatt saltvann nå på morran, msn jeg burde kanskje suge på nytt igjen nå....???
 
Suger bare når jeg hører at han plages. Syns det er helt forferdelig å bruke den :P Gutten hyler som en stukket gris..
 
Suger bare når jeg hører at han plages. Syns det er helt forferdelig å bruke den :P Gutten hyler som en stukket gris..
Huff det er ikke noe ålright.
Her gikk det overraskende greit i natt. Da måtte jeg for han klarte ikke spise.
Hsn klarte fint å spise nå så da tror jeg at jeg står over.
Bruker du Otribaby? Syns den er veldig kjekk. Vi kjøpte MANGE med eldstemann før vi havnet på den:)
 
Huff det er ikke noe ålright.
Her gikk det overraskende greit i natt. Da måtte jeg for han klarte ikke spise.
Hsn klarte fint å spise nå så da tror jeg at jeg står over.
Bruker du Otribaby? Syns den er veldig kjekk. Vi kjøpte MANGE med eldstemann før vi havnet på den:)
Ja, det er Otribaby vi bruker ;) Har heldigvis ikke vært helt tett enda. God bedring til minsten! Ikke noe kult å være tett.
 
Ammer venstre. Snart av gårde for babykino :D
 
Har på følelsen at tida snart er inne for nytt økedøgn. Om det ikkje blir i natt er det i alle fall like om hjørnet. Pupper så slappe at bh-en må vera to nummer for stor. Minst! Men gullet er tydeligvis for trøytt for oppgåva for augebikket. Men ligga åleina vil han ikkje. Blir kun kaving då. Tryggast med puppen tilgjengelig.
 
Ammer høyre. Var max 2t mellom hver amming natt til igår, ser ut til at det er litt bedre inatt :)
 
Ammer begge men han klarer ikke tømme de for å si det sånn. Jeg må bare få letta trykket litt etter natta:)
 
Her sover hsn ennå igjen. Tror jeg må børste støv av pumpa og finne beger og begynne å pumpe og fryse til vi skal begynne med mat, jeg...
 
Back
Topp