Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vi her ogsåAmmer venstre etter å ha tatt en runde med nese sugern. Han er SÅ snørrete stakkar![]()
Hvor ofte suger du? Jeg måtte jo i natt, men har bare hatt saltvann nå på morran, msn jeg burde kanskje suge på nytt igjen nå....???Det er vi her ogsåogså hater vi nesesuger'n
Ammer høyre på morgenkvisten![]()
Huff det er ikke noe ålright.Suger bare når jeg hører at han plages. Syns det er helt forferdelig å bruke denGutten hyler som en stukket gris..
Ja, det er Otribaby vi brukerHuff det er ikke noe ålright.
Her gikk det overraskende greit i natt. Da måtte jeg for han klarte ikke spise.
Hsn klarte fint å spise nå så da tror jeg at jeg står over.
Bruker du Otribaby? Syns den er veldig kjekk. Vi kjøpte MANGE med eldstemann før vi havnet på den![]()
Kos dereAmmer venstre. Snart av gårde for babykino![]()
Takk for detKos dere![]()
Kva film blir det? Eg har lurt på å dra på babykino sjølv, men så syns eg ikkje filmane som går ser så bra ut, så då gidd eg liksom ikkje.Ammer venstre. Snart av gårde for babykino![]()
Kanskje hatt ett økedøgn?Ammer høyre. Var max 2t mellom hver amming natt til igår, ser ut til at det er litt bedre inatt![]()
Økedøgn eller bare fullmånen som ødela rytmen. Var tilbake på 2 amminger som vanlig inattKanskje hatt ett økedøgn?
Sånn har vi hatt det denne uka også. Trodde det var pga hun var tett i nesa, men....Ammer høyre. Var max 2t mellom hver amming natt til igår, ser ut til at det er litt bedre inatt![]()
Men jeg hater å styre med pumpingHer sover hsn ennå igjen. Tror jeg må børste støv av pumpa og finne beger og begynne å pumpe og fryse til vi skal begynne med mat, jeg...