<3 Ammetråd <3

Måtte legge meg klokken 22 i går. Formen var helt elendig! Gleden er derfor stor over at prinsen sov fra 22 til nå, nesten klokken 6. Godt med noen timer på øyet ;)
 
Ammer en veldig vond høyre med tette melkeganger... Er bare rett over en uke siden sist vi hadde det samme problemet på det samme brystet. Dritt altså! Og ingen løsning i sikte annet enn å ta det når det kommer. Har dårlig utdrivningsrefleks på den siden og ingenting hjelper...
 
Ammer en veldig vond høyre med tette melkeganger... Er bare rett over en uke siden sist vi hadde det samme problemet på det samme brystet. Dritt altså! Og ingen løsning i sikte annet enn å ta det når det kommer. Har dårlig utdrivningsrefleks på den siden og ingenting hjelper...
Au, så kjedelig! Får håpe det går over fort.
 
Hva skjer?? Ungen la seg Kl 20 som vanlig og sover enda!! Nå er klokka straks 03!! Hvorfor sover ikke jeg?
 
Ammer venstre. Sååå trøtt...og sulten. Dilemma, spise eller sove :p
 
Da var det slutt på 1,5 uke i himmelen med bare en nattamming. I natt har det vært hver 3. time igjen
 
Sitter i bilen og ammer høyre. Mannen er og shopper på forsvarets overskuddslager, men det syntes ikke Sam var noe gøy når han var sulten.
 
Ammer høyre i natten. Er såvidt øynene mine holder seg oppe. Uff så trøtt.
 
Heldige dykk som fått sove så lenge om gongen!

21, 22:30, 00, 02:30, 05:30. Sånn er det så og sei kvar natt hos meg. :-P Frå kl. 02:30 ligg guttungen i senga hos meg, for eg er for trøytt til å få han til å sovne igjen i senga si. Han er for uroleg. Dermed blir det ein del gløtting fram til 05:30. Ikkje mykje samanhengande søvn på dagtid heller. Prøvde meg på det i går. Så kom mannen inn til meg for kos, ligga inntil og halde rundt meg.:-P Men det blir sånn press på fulle og halvsprengte pupper at det ikkje er behageleg. :-S I dag blir det ein laaang dag med masse på programmet. Må straks ut døra. :-)
 
Ammer venstre på Sandvikvåg - Halhjem ferja. Fikk stå på øvre bildekk, så kan amme i bilen, til den sedvanlige konserten av bilalarmer... :p Snart hjemme og tilbake til hverdagen :)
 
Høyre pupp må til pers etter at duppen er sovet og mamma har fått vasket huset :)
 
Natt fra helvete! Hylskrik og magevondt hver 1,5t og det eneste for å få fred på det var pupp
 
Høyre pupp på morgenkvisten :) Psyker oss opp for nok en dag med syk pappa hjemme :P
 
Back
Topp