<3 Ammetråd <3

Nå måtte det bli høyre! Spørs om vi får sove igjen nå for lillemann har vondt i magen sin. Kan jo håpe på et par timer til :)
 
Ønsker at lillegutt skal sove lengre enn 2 timer mellom hver gang snart :p Men det kommer vel med tiden. :)
 
Ammet begge sider masse de siste 2 timene. Hengt i puppen konstant;)
Sitter nå i senga å ammer. Håper hun sovner nå snart, roer seg iallefall ned nå som det er mørkt i rommet virker det som... Spent på natta!
 
Venstre pupp tar støyten før natta ;) håper på en rolig natt før kiropraktoren klokken 9.20.
 
Det ble med det forrige natt. I natt har vi ammet hver time. Mulih det har vært litt varmt her. Jeg har også sovet dårlig. Megge puppene har fått kjørt seg.Venstre nå sist.
 
Ammer høyre. Håper på masse mer søvn, men mannen skal opp om 2,5t, så blir maks det i første omgang. Håper kroppen etterhvert venner seg av med å bråvåkne av hans vekkerklokke...
 
Så får vi ta høyre ;) snart på tide å stå opp ;)
 
Har hatt en urolig baby i natt - amming ofte og kun pupp var godkjent som smokk når han var mett :/ nå håper jeg på noen rolige timer nå på formiddagen..
 
Ammer venstre før vi drar i bhgn. Håper han klarer holde seg våken på runden vår for jeg trenger at hsn sover når jeg kommer hjem:)
 
Da er natta her igjen. Gruer meg:/
Fått henne til å sovne i nestet, men tviler på at det varer...
Håper på bedre tålmodighet inatt, igår natt var jeg så sint og sliten:(
Ammet høyre nå. Hun har sovet i 10 min da
 
Ammer høyre, nettopp ammet venstre også.. Håper lille blir god og mett og sovner godt <3 :)
 
Back
Topp