Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammer venstre side.
Flere som føler at mini aldri får tømt puppen? Siden melka kom for fullt så føler jeg at han er mett lenge før puppen er tom. Legger han til på samme pupp neste gang, men det er liksom fremdeles igjen melk når han er fornøyd.. Vil jo at han skal få i seg de siste tjukke dråpene i brystet som alle skryter av.. Kan jo ikke bare amme en side hele tiden, da sprenges jo motsatt bryst
Samme her Jeg går med konstant spreng pga at han aldri tømmer brystet skikkelig. Vurderer å begynne å pumpe meg, men er redd for at jeg øker produksjonen enda mer da, og det vil jeg ikke Han er 8 dager gammel. Håper det regulerer seg til hans bruk etterhvert.
Heldiggris! Skulle ønske jeg hadde det sånn.Amming nøyaktig 2. Hver time i natt, det er for ofte altså
Det hørtes deilig ut !!Jihaa! For en super natt det har vært Ammet før vi la oss klokken 23.30, en liten nattkos klokken 3.30 og så opp og hoppe klokken 7.30! Perfekt Mon tro ordet blir den nye standarden? Haha!