Mimink
Elsker forumet
Gruet meg til å amme offentlig men gikk overraskende greit de færreste byr seg heldigvis.
Ja, heldigvis Såg ei eldre dame som rynket på nesen da!! Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gruet meg til å amme offentlig men gikk overraskende greit de færreste byr seg heldigvis.
Sitter på peppes pizza og ammer Litt uvant å gjøre det så offentlig men han må få mat!!
Jaja, er jo alltids en og annen surpump men ungen må jo ha matJa, heldigvis Såg ei eldre dame som rynket på nesen da!! Hehe
Dere som bruker ullinnlegg; er dere også plaget med små fibrer som henger igjen på puppen?
Hvis han bare får morsmelk gjør det ikke noe om man drøyer bleieskiftet litt. Så lenge den ikke er full og lekker da Så du kan la han sove litt selv om det har braket i bleien. Har lest at det skal gå helt fint mtp babyhuden, og så lenge han sover godt så skal det gå greitIdag har jeg ammet fra kl 16!!!
Han bare hyler, men er rolig når hsn spiser, idet hsn sovner bæsjer han og våkner når jeg skifter på han. Så er det skrik og pupp igjen og bæsj og skift og skrik og ......
Gjorde litt vondt i starten på meg og, men bare når han sugde. Så lenge det ikke er sår eller gjør spesielt vondt ellers kommer det etter all sannsynlighet til å gå overAmmer lillegutt, men han blir aldri ferdig brystvortene er såre etter han har hengt på dem siden kl sju i morrest. Tror ikke han gjør noe feil, sikkert bare uvant med så stor belastning på knoppene håper det
Sånn har jeg det også. Er redd for å sovne og miste ham i bakken eller at han plutselig gjør et byks. Blir ikke noe bedre av at han kun vil sove på magen min.Er 10 timer siden vi la oss og sovnet. Ammet flere ganger i natt. Ene gangen var på 1,5 -2 t. Føles som jeg sover lite er komatrøtt når jeg våkner. Men jeg sovner jo mens jeg ammer. Så hun ligger å tar pupp som hun vil. Skummelt synes jeg. Må skjerpe meg. Men noen netter et så tunge. Og bare jeg får våknet så er jeg opplagt. Etter som vi ammer og sover så blir det søvn bare avbrutt. Så er jo noe rundr 7-8 t søvn i natt.