<3 1+1=4 <3

Hvordan går det med deg, Lambi? :)

Hei du! Takk som spør :)

Jeg har vært på jentetur i helgen og helt "disconnected" og det har vært deilig!! :) Men er så trøtt og kvalm!! Gruer meg litt til uka som kommer kjenner jeg..

Hvordan har helgen vært?? :)

Hei du! Takk som spør :)

Jeg har vært på jentetur i helgen og helt "disconnected" og det har vært deilig!! :) Men er så trøtt og kvalm!! Gruer meg litt til uka som kommer kjenner jeg..

Hvordan har helgen vært?? :)

Så deilig med jentetur! Det er en veldig god måte å lade batteriene på :) Bortsett fra trøtt og kvalm-aspektet, da ;) Men veldig glad for at du ikke oppdaterer med noe mer spotting og bare hyggelige nyheter! :D

Helgen har vært fin. Sovet for det meste. Er ikke trøtt, nei. :P Gruer meg til jeg skal på jobb. Kan ikke skjønne hvordan det skal gå når jeg sovner ved matbordet. Utrolig kjedelig å være sånn, altså..

Så deilig med jentetur! Det er en veldig god måte å lade batteriene på :) Bortsett fra trøtt og kvalm-aspektet, da ;) Men veldig glad for at du ikke oppdaterer med noe mer spotting og bare hyggelige nyheter! :D

Helgen har vært fin. Sovet for det meste. Er ikke trøtt, nei. :p Gruer meg til jeg skal på jobb. Kan ikke skjønne hvordan det skal gå når jeg sovner ved matbordet. Utrolig kjedelig å være sånn, altså..

Spotter fremdeles bittelitt, men ikke i går eller i dag. Men smertene har heldigvis gitt seg helt :)

Åh, skjønner så godt hva du mener!! Har heldigvis kveldsvakt i morgen, men må allikevel opp å levere i barnehagen, gjett om jeg skal legge meg igjen etter det og før jobb!! Og apropos det, tar natta nå jeg altså! Klarer ikke å holde øya oppe lengre :P Natta :)

Spotter fremdeles bittelitt, men ikke i går eller i dag. Men smertene har heldigvis gitt seg helt :)

Åh, skjønner så godt hva du mener!! Har heldigvis kveldsvakt i morgen, men må allikevel opp å levere i barnehagen, gjett om jeg skal legge meg igjen etter det og før jobb!! Og apropos det, tar natta nå jeg altså! Klarer ikke å holde øya oppe lengre :p Natta :)

Bare sånn.. Da jeg begynte å spotte forrige gang ble jeg sykemeldt på flekken. Er ikke det sånn for deg også egentlig? Ikke at jeg skal si at du må sykemelde deg, men kanskje lurt mtp blødningene? Men uendelig glad for at smertene har gitt seg! Kan det ha vært vanished twin, kanskje? Tenker på de supersterke testene dine og så plutselig en blødning, men likevel et flott bankende hjerte?

Men du får sove godt og drømme søtt! :) Snart natta her og! :)

Hei, leste gjennom hele tråden nå, måtte jo se om det hadde gått bra! Ble lettet på dine vegne at alt så fint ut på ultralyd:-) masse lykke til de neste ukene, ingen grunn til at noe skal gå galt nå igjen:-)

Bare sånn.. Da jeg begynte å spotte forrige gang ble jeg sykemeldt på flekken. Er ikke det sånn for deg også egentlig? Ikke at jeg skal si at du må sykemelde deg, men kanskje lurt mtp blødningene? Men uendelig glad for at smertene har gitt seg! Kan det ha vært vanished twin, kanskje? Tenker på de supersterke testene dine og så plutselig en blødning, men likevel et flott bankende hjerte?

Men du får sove godt og drømme søtt! :) Snart natta her og! :)

Fastlegen min ville sykemelde meg, men det hadde ikke jeg noe lyst til :P Dersom det tar seg opp igjen skal jeg kanskje vurdere det på nytt, men jeg tror jeg hadde gravd meg selv lengre ned med tanker dersom jeg hadde gått hjemme. Jeg har også vært innom tanken på vanished twin... Men jeg klarer jo ikke å slå meg til ro med dette her så har bestilt enda en ny tidlig UL time neste tirsdag.

Håper natta var fin :D

Hei, leste gjennom hele tråden nå, måtte jo se om det hadde gått bra! Ble lettet på dine vegne at alt så fint ut på ultralyd:) masse lykke til de neste ukene, ingen grunn til at noe skal gå galt nå igjen:)

Så utrolig hyggelig! Tusen takk!! :)

7+0

Nå er det en stund siden jeg skrev sist, og det er rett og slett fordi jeg ikke har hatt overskudd. Det har i tillegg vært en hektisk periode med mye sosialt og mye jobb, og jeg har sovet så fort lillemann er lagt, tilogmed før enkelte dager. Har heldigvis en fantastisk mann som lar meg få hvile når jeg kan. Var på jentetur i helgen også, og det tok nok mer krefter enn forventet, selv om det var fantastisk koselig!! Forguder jentene mine :)

Ja, så en av symptomene er da at jeg er uhyre trøtt. Og kvalm. Dette svinger veldig. Konstant sulten!! Selv om jeg som oftest blir mer kvalm etter måltid. Frukt er greia, all frukt! Det husker jeg hadde med lillemann også, kanskje det blir en liten gutt til? <3 Puppene jobber konstant, er varme og blitt større og areola har allerede blitt mørkere. Alt dette med puppene skjedde ikke sist graviditet som endte i MA. Heller ikke ligamentsmertene som dukker opp flere ganger om dagen. Er ikke like oppblåst nå som jeg var for en uke siden. Mannen mener at jeg har fått en liten mage allerede, så da er jeg vel litt oppblåst allikevel, men ikke ubehagelig som det har vært.
Også var det bekkenet da.... Stiv som en stokk på morgenen og etter jobb. Må komme meg til kiropraktor neste uke!

Ellers så var det jo dette med blødningene jeg hadde i uke 6. De har satt en stor demper på det hele, tiltross for et bankende hjerte. Det var det jo sist også.... Jeg fikk jo time til ny tidlig UL fredag 13. feb, men det er altfor lenge til. Så jeg og mannen bestemte oss for å få ta i enda en time, denne tirsdagen. Da er jeg 7+5. Utviklingen stoppet i uke 7+2 sist... Gruer meg. Men heldigvis blir mannen med denne gangen, sist var han bortreist med jobben.
Men blødningene har gitt seg helt *bank i bordet* og ikke minst smertene, så da får vi se.

I mens jubler jeg for 7 fullgåtte uker!!!

HURRA!!!

:cool05:dance011:dance008:excited001:happy093

7+5

Dagen var endelig her! Jeg har gruet meg i flere dagen, heldigvis var det jobbhelg, hvis ikke så hadde ikke tiden gått! Kom inn til gyn og forklarte situasjonen og så sa hun at det bare var å sette i gang, det var eneste måten å få svar på... Jeg skalv nesten. Gikk inn i "prøverommet" og tok av meg. Måtte tilogmed brette buksa en ekstra gang for å bruke litt mer tid... Satt meg opp i stolen. Så rett frem. Orket ikke å se på skjermen. Holdt nærmest pusten. "Men dette ser jo veldig fint ut". Jeg lover at hjertet mitt banket i takt med den lille!! Der var den lille bamsemumsen på ca 1,5 cm og som tilogmed bevegde litt på seg!! Mannen kastet seg nærmest over meg og var lite raus med jubelen. Så ble det hele litt blury pga tårer.... Fantastisk!!!! :D :D :D :D

Så nå kan man si at vi er lettere letta og lykkelige <3 <3 <3
Den lille ble tilogmed målt til 8+0 i stedet for 7+5, bare fryd og gammen!!! <3 <3 <3

HURRA!!!!

:cool05:dance008:dance011:dance018:excited001:smiley-bounce015:happy093

7+5

Dagen var endelig her! Jeg har gruet meg i flere dagen, heldigvis var det jobbhelg, hvis ikke så hadde ikke tiden gått! Kom inn til gyn og forklarte situasjonen og så sa hun at det bare var å sette i gang, det var eneste måten å få svar på... Jeg skalv nesten. Gikk inn i "prøverommet" og tok av meg. Måtte tilogmed brette buksa en ekstra gang for å bruke litt mer tid... Satt meg opp i stolen. Så rett frem. Orket ikke å se på skjermen. Holdt nærmest pusten. "Men dette ser jo veldig fint ut". Jeg lover at hjertet mitt banket i takt med den lille!! Der var den lille bamsemumsen på ca 1,5 cm og som tilogmed bevegde litt på seg!! Mannen kastet seg nærmest over meg og var lite raus med jubelen. Så ble det hele litt blury pga tårer.... Fantastisk!!!! :D :D :D :D

Så nå kan man si at vi er lettere letta og lykkelige <3 <3 <3
Den lille ble tilogmed målt til 8+0 i stedet for 7+5, bare fryd og gammen!!! <3 <3 <3

HURRA!!!!

:cool05:dance008:dance011:dance018:excited001:smiley-bounce015:happy093
Hurra!! Så fint å høre❤️

Så hyggelig at du spør! Det gikk veldig fint, den lille har tilogmed vokst mer siden sist og ble målt til 8+0, i stedet for 7+5 <3 De siste dagene har vært nervepirrende, så dette var godt for kropp, sjel og husstanden :p

Å, så herlig!!! For en fantastisk lettelse! Frisk og fin, når den også beveger på seg :D Da er det bare å senke skuldrene (før nye bekymringer kommer) ;) Så glad på deres vegne nå :D

Haha, ja ikke sant!! "Før nye bekymringer kommer" ;) Tusen takk, gode deg!! :D

Husker jeg gledet meg til datteren min skulle bli født, for da slapp jeg å bekymre meg for så mye rart som jeg ikke så. Naiv? :p

Back
Topp