Haha! Ja, må innrømme at det var fint at det bare var enSelv om jeg hadde sett på tvillingvogner
![]()
Hehe.. Mental forbereding er aldri dumt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Ja, må innrømme at det var fint at det bare var enSelv om jeg hadde sett på tvillingvogner
![]()
Hehe.. Mental forbereding er aldri dumt![]()
Hvordan går det med deg, Lambi?![]()
Hei du! Takk som spør
Jeg har vært på jentetur i helgen og helt "disconnected" og det har vært deilig!!Men er så trøtt og kvalm!! Gruer meg litt til uka som kommer kjenner jeg..
Hvordan har helgen vært??![]()
Så deilig med jentetur! Det er en veldig god måte å lade batteriene påBortsett fra trøtt og kvalm-aspektet, da
Men veldig glad for at du ikke oppdaterer med noe mer spotting og bare hyggelige nyheter!
Helgen har vært fin. Sovet for det meste. Er ikke trøtt, nei.Gruer meg til jeg skal på jobb. Kan ikke skjønne hvordan det skal gå når jeg sovner ved matbordet. Utrolig kjedelig å være sånn, altså..
Spotter fremdeles bittelitt, men ikke i går eller i dag. Men smertene har heldigvis gitt seg helt
Åh, skjønner så godt hva du mener!! Har heldigvis kveldsvakt i morgen, men må allikevel opp å levere i barnehagen, gjett om jeg skal legge meg igjen etter det og før jobb!! Og apropos det, tar natta nå jeg altså! Klarer ikke å holde øya oppe lengreNatta
![]()
Bare sånn.. Da jeg begynte å spotte forrige gang ble jeg sykemeldt på flekken. Er ikke det sånn for deg også egentlig? Ikke at jeg skal si at du må sykemelde deg, men kanskje lurt mtp blødningene? Men uendelig glad for at smertene har gitt seg! Kan det ha vært vanished twin, kanskje? Tenker på de supersterke testene dine og så plutselig en blødning, men likevel et flott bankende hjerte?
Men du får sove godt og drømme søtt!Snart natta her og!
![]()
Hei, leste gjennom hele tråden nå, måtte jo se om det hadde gått bra! Ble lettet på dine vegne at alt så fint ut på ultralydmasse lykke til de neste ukene, ingen grunn til at noe skal gå galt nå igjen
![]()

Hvordan gikk det i dag, Lambi?![]()

Hurra!! Så fint å høre7+5
Dagen var endelig her! Jeg har gruet meg i flere dagen, heldigvis var det jobbhelg, hvis ikke så hadde ikke tiden gått! Kom inn til gyn og forklarte situasjonen og så sa hun at det bare var å sette i gang, det var eneste måten å få svar på... Jeg skalv nesten. Gikk inn i "prøverommet" og tok av meg. Måtte tilogmed brette buksa en ekstra gang for å bruke litt mer tid... Satt meg opp i stolen. Så rett frem. Orket ikke å se på skjermen. Holdt nærmest pusten. "Men dette ser jo veldig fint ut". Jeg lover at hjertet mitt banket i takt med den lille!! Der var den lille bamsemumsen på ca 1,5 cm og som tilogmed bevegde litt på seg!! Mannen kastet seg nærmest over meg og var lite raus med jubelen. Så ble det hele litt blury pga tårer.... Fantastisk!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Så nå kan man si at vi er lettere letta og lykkelige <3 <3 <3
Den lille ble tilogmed målt til 8+0 i stedet for 7+5, bare fryd og gammen!!! <3 <3 <3
HURRA!!!!
Så hyggelig at du spør! Det gikk veldig fint, den lille har tilogmed vokst mer siden sist og ble målt til 8+0, i stedet for 7+5 <3 De siste dagene har vært nervepirrende, så dette var godt for kropp, sjel og husstanden![]()
Å, så herlig!!! For en fantastisk lettelse! Frisk og fin, når den også beveger på segDa er det bare å senke skuldrene (før nye bekymringer kommer)
Så glad på deres vegne nå
![]()
Haha, ja ikke sant!! "Før nye bekymringer kommer"Tusen takk, gode deg!!
![]()