<3 1+1=4 <3

Nei, nei, nei.. Dette er ikke en SA. Det får det ikke lov til å være. Vi skal gå sammen til september, vi! Faktisk!

Hehe :) Neivel da :p
Dagen i går var ekstrem tung. Rosa og smerter er ikke noe å anbefale! Det har roet seg nå...men det gjorde det sist også og historien kjenner du. Fyfader for en berg og dalbane!!

Hehe :) Neivel da :p
Dagen i går var ekstrem tung. Rosa og smerter er ikke noe å anbefale! Det har roet seg nå...men det gjorde det sist også og historien kjenner du. Fyfader for en berg og dalbane!!

Men hvordan var det med sønnen din? Spottet du da? Men skjønner at det er en berg og dalbane. Har det kommet noe mer?

Men hvordan var det med sønnen din? Spottet du da? Men skjønner at det er en berg og dalbane. Har det kommet noe mer?

Ikke så mye som en liten dråpe... Det har ikke kommet noe mer, nei. Men jeg må innrømme at jeg er mer redd for smertene enn blødningene. Det er jo veldig vanlig. Smerter derimot...

Ikke så mye som en liten dråpe... Det har ikke kommet noe mer, nei. Men jeg må innrømme at jeg er mer redd for smertene enn blødningene. Det er jo veldig vanlig. Smerter derimot...

Men hvor sitter smertene egentlig? Jeg krysser fingrene for at det var helt uskyldig!

Både i magen og korsryggen. Håper i hvertfall at det var positivt at smerten var konstant og ikke takvis/rielignende.

Ja, det vil jeg tro er positivt. Hvordan er det i dag da? Kan det kanskje være en ide å måle hcg-stigning?

Ja, det vil jeg tro er positivt. Hvordan er det i dag da? Kan det kanskje være en ide å måle hcg-stigning?

I dag har det vært helt fredelig, heldigvis :) Så det er håp, men dette er et helt likt mønster som sist. Rosa og smerter som gav seg. Tiltross for at alt gav seg måtte jeg bare sjekke det ut pga en dårlig følelse, og den stemte jo...
Jeg skal uansett til fastlegen i morgen, og om jeg ikke hadde grunn til å få henvisning til tidlig UL så har jeg i hvertfall det nå :P Har også vurdert hcg, men fastlegen min er ikke rett ned i gata og da må jeg ta meg fri fra jobb, hvilket jeg ikke har lyst til. Men kanskje om jeg får tatt en blodprøve i morgen og mandag så kanskje. Hadde tenkt å høre hva legen tenker :)

Og forresten tusen takk for omtanken, det varmer <3

I dag har det vært helt fredelig, heldigvis :) Så det er håp, men dette er et helt likt mønster som sist. Rosa og smerter som gav seg. Tiltross for at alt gav seg måtte jeg bare sjekke det ut pga en dårlig følelse, og den stemte jo...
Jeg skal uansett til fastlegen i morgen, og om jeg ikke hadde grunn til å få henvisning til tidlig UL så har jeg i hvertfall det nå :p Har også vurdert hcg, men fastlegen min er ikke rett ned i gata og da må jeg ta meg fri fra jobb, hvilket jeg ikke har lyst til. Men kanskje om jeg får tatt en blodprøve i morgen og mandag så kanskje. Hadde tenkt å høre hva legen tenker :)

Og forresten tusen takk for omtanken, det varmer <3

Men jobber du i nærheten av Fürst eller et annet laboratoriet? For hvis du gjør det kan legen din henvise deg til et laboratoriet i nærheten av jobben din. Eventuelt bare ta en for å sjekke verdig og ta det deretter. Jeg fikk henvisning til tidlig ultralyd av legen min i dag, så vil tro du også får det. Særlig med tanke på at du har blødd. Og hvordan er magefølelsen nå? Får så vondt av deg, er ikke noe godt å gå rundt når slike ting skjer :(

Omtanken skulle bare mangle. :Heartred

Men jobber du i nærheten av Fürst eller et annet laboratoriet? For hvis du gjør det kan legen din henvise deg til et laboratoriet i nærheten av jobben din. Eventuelt bare ta en for å sjekke verdig og ta det deretter. Jeg fikk henvisning til tidlig ultralyd av legen min i dag, så vil tro du også får det. Særlig med tanke på at du har blødd. Og hvordan er magefølelsen nå? Får så vondt av deg, er ikke noe godt å gå rundt når slike ting skjer :(

Omtanken skulle bare mangle. :Heartred

Det kan jo hende går an! Det hadde jo vært den beste måten å finne ut av dette på. Magefølelsen er bedre i dag enn i går, men det skal ikke så mye til. Men den blødningen kom som lyn fra klar himmel og nå vet jeg jo at det lynet kan slå ned igjen, så er på tåhev, merker det på hele meg. Går litt utenpå meg selv. Spent. Redd. Ja, det meste.

Men så bra at du fikk henvisning! Du vet kanskje ikke når du får den enda? Vi kommer jo til å ta en tidlig UL uansett utfall, men lurer litt på hvor lenge vi skal vente. Vil i hvertfall vente en uke til, da er jeg i uke 7 og da bør det være mulig å se noen tendenser.

Det kan jo hende går an! Det hadde jo vært den beste måten å finne ut av dette på. Magefølelsen er bedre i dag enn i går, men det skal ikke så mye til. Men den blødningen kom som lyn fra klar himmel og nå vet jeg jo at det lynet kan slå ned igjen, så er på tåhev, merker det på hele meg. Går litt utenpå meg selv. Spent. Redd. Ja, det meste.

Men så bra at du fikk henvisning! Du vet kanskje ikke når du får den enda? Vi kommer jo til å ta en tidlig UL uansett utfall, men lurer litt på hvor lenge vi skal vente. Vil i hvertfall vente en uke til, da er jeg i uke 7 og da bør det være mulig å se noen tendenser.

Ja, det finnes heldigvis flere alternativer :) Men en blødning kan komme av så mangt, det trenger ikke være noe galt i det hele tatt. Smerter er jo heller ikke uvanlig, så lenge det ikke er takvise smerter eller konstante smerter som ikke går over. Skjønner at du går på tå hev. Er ikke hyggelig i det hele tatt å gå sånn i uvisshet.

Jeg vet ikke når jeg får time, må ordne det selv. Det er ikke gjennom sykehuset, da de ikke tar ultralyd på engangstilfeller. Men jeg tenker jeg ringer en av de som står på sånn liste jeg fikk av legen da jeg skulle utredes for sekundær infertilitet, for der stod det de som var under offentlig tilskuddsordninger. Noen av de må jo ha time raskt ;)

Ja, det finnes heldigvis flere alternativer :) Men en blødning kan komme av så mangt, det trenger ikke være noe galt i det hele tatt. Smerter er jo heller ikke uvanlig, så lenge det ikke er takvise smerter eller konstante smerter som ikke går over. Skjønner at du går på tå hev. Er ikke hyggelig i det hele tatt å gå sånn i uvisshet.

Jeg vet ikke når jeg får time, må ordne det selv. Det er ikke gjennom sykehuset, da de ikke tar ultralyd på engangstilfeller. Men jeg tenker jeg ringer en av de som står på sånn liste jeg fikk av legen da jeg skulle utredes for sekundær infertilitet, for der stod det de som var under offentlig tilskuddsordninger. Noen av de må jo ha time raskt ;)

Men i grunn greit å ordne det selv, da kan man jo også mene noe om når timen blir. Regner med at det ordner seg for meg og, men merker jeg er litt spent på legetimen. Oppdaterer i morgen ;)

Men i grunn greit å ordne det selv, da kan man jo også mene noe om når timen blir. Regner med at det ordner seg for meg og, men merker jeg er litt spent på legetimen. Oppdaterer i morgen ;)

Ja, helt greit :) og litt hyggeligere enn sykehus :p Lykke til i morgen hos legen! :)

5+6
Nå må jeg bare tømme hodet litt. Var hos fastlegen i dag tidlig og gråt mine tårer :p Jeg er sånn som ikke klarer å holde tilbake tårene, de bare kommer hvis jeg er redd eller sint. Hun ville selvfølgelig gi meg henvisning, men syntes ofte at det tok sånn tid å få time og anbefalte meg bare å finne en time hos en privat gyn. Men at jeg i hvertfall måtte gå personlig ned til gynekologen jeg hadde fått henvisningen av og sørge for at den kom i riktige hender, og det i dag! Hun er veldig god hun fastlegen min altså :) Jeg gjorde som jeg fikk beskjed om og la en plan om å få tak i en privat time i løpet av neste uke. Jeg møtte opp og lurte da på om sektetæren kunne se etter en ledig time, men det kunne hun ikke. De skulle ringe meg. Da må jeg innrømme at jeg tenkte mitt og at jeg mest sannsynlig ikke kom til å få time på et par uker.... Men jammen ringte den en veldig hyggelig gynekolog nå for ca. 30 min siden og spurte om jeg hadde mulighet for å komme inn i dag. I DAG?!! Jeg skvatt skikkelig! "Men, men". Forklarte dette med mens og EL termin og at jeg ikke var lengere enn 5+6 i dag og det kanskje var mer å se neste uke. Men da sa hun at dersom det ikke var mye å se i dag kunne man også gi meg en time neste uke! Letta.no!! Eller, rettere sagt, dritnervøs.com! Ringte rett til mannen og gråt litt mer til han... Han er bortreist med jobben og kommer ikke hjem før i kveld, ergo jeg må gå alene. Jeg var alene sist gang da MA ble oppdaget også....ikke et øyeblikk jeg ønsker å gjenoppleve, eller kanskje jeg er i ferd med å gjenoppleve det...

Det er jo ikke sikkert at hjertet slår enda uansett, samtidig som at det egentlig burde gjøre det. Jeg er livredd og skjelver i skrivende stund. Vondt i magen, nervøs vondt. Må rett i barnehagen og hente lillemann etterpå. Det blir bra å få en gråtkvalt mamma som henter seg....

Fortsettelse følger....

5+6 forts....
Da har jeg vært og sett en liten bønne målt til å være under 1 cm (husker ikke hva hun sa), tilsvarende uke 5+6, som hadde et lite område midt i som jobbet iherdig, ergo der var det hjerteaktivitet!! <3 Jeg knakk fullstendig sammen av glede!! Ble rett og slett svimmel av glede :p Og så søt som hun var så fikk jeg ny time fredag 13.februar, da er jeg 11+1. Kommer nok til å ta en til privat innmellom der, fikk jo påvist hjerteaktivitet sist også. Men foreløpig puster jeg lettet til!!

HURRA!!! :D :D :D

Herregud, for en fantastisk nyhet!! Så glad for at det var dette som møtte meg og ikke noe annet! :happy093Må være en fantastisk følelse å se og høre hjertelyden! Og bare en er jo også veldig hyggelig :D

Det var veldig kjekt å lese :) Gratulerer så mye! Kan tenke meg at det var en fantastisk følelse :Heartred

Herregud, for en fantastisk nyhet!! Så glad for at det var dette som møtte meg og ikke noe annet! :happy093Må være en fantastisk følelse å se og høre hjertelyden! Og bare en er jo også veldig hyggelig :D

Haha! Ja, må innrømme at det var fint at det bare var en :P Selv om jeg hadde sett på tvillingvogner ;)

Back
Topp