<3 1+1=4 <3

Husker jeg gledet meg til datteren min skulle bli født, for da slapp jeg å bekymre meg for så mye rart som jeg ikke så. Naiv? :p

Hahaha!!! Er som å høre meg selv :p :D
 
Så fint å høre at alt gikk bra på 2. ul også! Så glad på dine vegne.

Jeg ble også glad for å høre at du var blitt satt frem noen dager.. Du skjønner, jeg var på ul for et par uker siden. Etter menstermin var jeg da 6+5, men hun målte meg til 6+0. Har tenkt masse på det etterpå! Jeg har lurt på om noe kunne være galt, om knøttet ikke vokste så fort som det skulle osv. I tillegg har jeg følt at jeg måtte gå de 5 dagene på nytt!! Tida fram til 12 uker ble jo 5 dager lengre...

Nå har jeg begynt å gruglede meg igjen. På torsdag
 
fortsetter; (sorry, kom borti sendeknappen! ☺)

På torsdag skal jeg på ny ul og jeg er kjempespent! Da er jeg 9+1 etter menstermin og 8+3 dersom jeg skal telle etter forrige ul. Sist stoppet knøttet å vokse ved 7+5... Dersom alt er bra nå så tenker jeg at jeg er over den verste kneika!

Lykke til videre til både deg og meg!
 
Så fint å høre at alt gikk bra på 2. ul også! Så glad på dine vegne.

Jeg ble også glad for å høre at du var blitt satt frem noen dager.. Du skjønner, jeg var på ul for et par uker siden. Etter menstermin var jeg da 6+5, men hun målte meg til 6+0. Har tenkt masse på det etterpå! Jeg har lurt på om noe kunne være galt, om knøttet ikke vokste så fort som det skulle osv. I tillegg har jeg følt at jeg måtte gå de 5 dagene på nytt!! Tida fram til 12 uker ble jo 5 dager lengre...

Nå har jeg begynt å gruglede meg igjen. På torsdag

fortsetter; (sorry, kom borti sendeknappen! ☺)

På torsdag skal jeg på ny ul og jeg er kjempespent! Da er jeg 9+1 etter menstermin og 8+3 dersom jeg skal telle etter forrige ul. Sist stoppet knøttet å vokse ved 7+5... Dersom alt er bra nå så tenker jeg at jeg er over den verste kneika!

Lykke til videre til både deg og meg!

Hei du!!
Tusen takk :) Men må innrømme at jeg føler jeg ikke er helt i mål enda med bekymringer, siste tidlig UL blir fredag 20. feb, og da er jeg 12+1 i følge EL, 12+3 i følge siste UL. Håper bare vi komme i land :)

Det å bli satt tilbake trenger ikke ha noe å si!! Syntes i grunn ganske mange her inne på september har blitt nettopp det. Åh, håper, håper at alt er fint på torsdag!! Lykke, lykke til!! Og takk for oppdateringen! Merker jeg ser litt ekstra etter noen nick, deriblant deg :)
 
Måtte nesten finne deg her på septemberforumet og her er du! Lest noen sider nå og sitter her med litt våte øyne! haha.. jeg veldig glad for at du fikk en fin opplevelse på forrige ul! :D og tenk at du allerede er 9 uker snart! Går fort syns jeg :) Om jeg er like heldig, havner jeg vel i måneden etter deg ;)
 
Måtte nesten finne deg her på septemberforumet og her er du! Lest noen sider nå og sitter her med litt våte øyne! haha.. jeg veldig glad for at du fikk en fin opplevelse på forrige ul! :D og tenk at du allerede er 9 uker snart! Går fort syns jeg :) Om jeg er like heldig, havner jeg vel i måneden etter deg ;)

Her er jeg :D Ja, det har vært noen innholdsrike uke med opp- og nedturer. Syntes tiden har gått sakten jeg da :p Vi blir naboer vi altså ;) :D :D
 
Her er jeg :D Ja, det har vært noen innholdsrike uke med opp- og nedturer. Syntes tiden har gått sakten jeg da :p Vi blir naboer vi altså ;) :D :D

Blir vel mange opp og nedturer i løpet av et svangerskap kan jeg tenke meg! :p jeg kommer ikke til å slutte å bekymre meg før babyen er ute jeg tror jeg haha. Men når h*n er ute kommer det selvsagt andre bekymringer!

Ja får håpe det! ;)
 
Blir vel mange opp og nedturer i løpet av et svangerskap kan jeg tenke meg! :p jeg kommer ikke til å slutte å bekymre meg før babyen er ute jeg tror jeg haha. Men når h*n er ute kommer det selvsagt andre bekymringer!

Ja får håpe det! ;)

Jeg trodde også at jeg skulle slutte å bekymre meg etter jeg hadde født sist....eh, det skjedde ikke, snarere tvert imot :p
 
Jeg trodde også at jeg skulle slutte å bekymre meg etter jeg hadde født sist....eh, det skjedde ikke, snarere tvert imot :p

Så fort man har blitt gravid er man automatisk dømt til bekymre seg for den lille resten av livet :p er det ikke sånn det er?
 
9+0
Jammen går vi inn i den 10. uka... Tiden har gått fort, samtidig som den går ufattelig sakte. Merker jeg har et rart forhold til denne gravdiditeten, går liksom å venter på at jeg ikke skal være gravid lengre. Forsvarsmekanisme, uten tvil. Tørr ikke noe annet. Gikk inn i dette svangerskapet og lovte meg selv at jeg skulle glede meg da sorgen ikke vil bli påvirket av dette uansett... Men hjertet tror ikke på den teorien :p Mange som mister nå også, og det er hjerteskjærende </3

For snart en uke siden tok jeg dopleren i bruk og etter noen minutter fant jeg hjertelyden, måtte innom en tur til i helgen og sist i dag, alle gangene resulterte i en galloperende hest, ingen tvil en stor lettelse!! Så per dags dato så er jeg gravid med en liten hest og for det jubler jeg! JEJ!! :D
 
Akkurat sånn som du beskriver hvordan du har det ifht graviditeten føler jeg å :p Nå er jeg fortsatt bare ved start, men ser for meg at jeg vil ha de samme følelsene i flere uker jeg også :)
 
Akkurat sånn som du beskriver hvordan du har det ifht graviditeten føler jeg å :p Nå er jeg fortsatt bare ved start, men ser for meg at jeg vil ha de samme følelsene i flere uker jeg også :)

Og det er ingenting som kommer til å berolige, selv ikke UL, i hvertfall hos meg. Der og da ja, men....haff. Nei, skulle helt ha født og være ferdig...i går :p Drømte om det og i natt forresten, på en parkeringsplass av alle steder! Haha! :D
 
Og det er ingenting som kommer til å berolige, selv ikke UL, i hvertfall hos meg. Der og da ja, men....haff. Nei, skulle helt ha født og være ferdig...i går :p Drømte om det og i natt forresten, på en parkeringsplass av alle steder! Haha! :D

Ja tenk å måtte gå og bære på den frykten i minst 30 uker til! Jeg tror også jeg bare vil være rolig det øyeblikket jeg er på ul og evt får se et hjerte banke. Kanskje jeg er rolig i en to dager før jeg blir litt redd igjen :p tror nesten jeg må ha ul hver 2 uke helt fram til fødsel jeg! Hah.. mer enn to uker hørtes så lenge ut!

Parkeringsplass ja.. sikkert fint å føde der :p
 
Ja tenk å måtte gå og bære på den frykten i minst 30 uker til! Jeg tror også jeg bare vil være rolig det øyeblikket jeg er på ul og evt får se et hjerte banke. Kanskje jeg er rolig i en to dager før jeg blir litt redd igjen :p tror nesten jeg må ha ul hver 2 uke helt fram til fødsel jeg! Hah.. mer enn to uker hørtes så lenge ut!

Parkeringsplass ja.. sikkert fint å føde der :p

Hadde jeg ikke hatt dopler hvor jeg finner fosterlyden hadde jeg nok vært innom gyn annenhver uke selv!

Ja, hvorfor ikke parkeringsplass :p
 
Hadde jeg ikke hatt dopler hvor jeg finner fosterlyden hadde jeg nok vært innom gyn annenhver uke selv!

Ja, hvorfor ikke parkeringsplass :p

Er så usikker på om jeg også skal skaffe sånn dopler etter hvert! Er så redd for å aldri finne hjertelyd! ! Bare ordet dopler er drit skummelt! Har du klart å høre noe enda?
 
Er så usikker på om jeg også skal skaffe sånn dopler etter hvert! Er så redd for å aldri finne hjertelyd! ! Bare ordet dopler er drit skummelt! Har du klart å høre noe enda?

Ja, har det, flere ganger :) Men fant den ikke i går og heller ikke i dag tidlig - da fikk jeg litt panikk! Måtte selvfølgelig prøve igjen da, og fant den heldigvis... Men jeg vet liksom ikke hvor lurt det er heller.... Blir jo helt nervevrak samt. at det ikke har vært forsket på om mye bruk at dopler kan ha noe å si for den lille. Alt blir jo gærnt uansett :p
 
Ja, har det, flere ganger :) Men fant den ikke i går og heller ikke i dag tidlig - da fikk jeg litt panikk! Måtte selvfølgelig prøve igjen da, og fant den heldigvis... Men jeg vet liksom ikke hvor lurt det er heller.... Blir jo helt nervevrak samt. at det ikke har vært forsket på om mye bruk at dopler kan ha noe å si for den lille. Alt blir jo gærnt uansett :p

Blir bare redd av å lese dette haha. Godt du fant den igjen da :) ja skal ikke være lett :p
 
10+0

Dagen i dag er en liten milepæl! Sist gang satte jeg cytotec på morgenen hvor jeg skulle vært 10+0... Måtte da ta en liten dopler sjekk, og alle disse stikningene og alle de "knivstikkene" har virkelig gjort jobben, finner fosterlyden fort og litt høyere oppe - letta.com!! Det er virkelig en fantastisk lyd, kunne ha hørt på den dagen lang <3

Jeg mener å huske at formen ble litt bedre rundt nå da jeg gikk med lillemann, men ingen svangerskap er tydeligvis like. Eller jeg er kanskje ikke konstant kvalm, men når jeg først er kvalm så syntes jeg den er mer intens. Må liksom svelge unna og brekker meg oftere... Dagen i dag har vært litt depressiv. Misforstå meg rett, jeg takler dette uten problem dersom det virkelig kommer en premie på slutten....jeg klarer liksom ikke å glede meg. Tørr ikke glede meg... Og en ting er å komme til 12+0, men jeg vil helst komme helskinnet gjennom OUL også. Har forresten fått fødeplass på Ullevål, jej!! Time til OUL tirsdag 31.mars. Men har jo en UL til før det, 12+1. Haff! At noe så normalt som å få barn skal være så følelsesmessig utmattende.... Men så lenge premien kommer så vet jeg at alt er glemt så fort den lille varme, slimete bunten blir lagt på magen min! Shit, tenk om <3 <3

Det viser seg forresten at to av mine nærmeste venninner også er gravide, ene har termin rett før meg mens den andre en liten måned bak. Veldig stas!! :D

HURRA FOR 10 UKER!!!
:dance018:dance011:dance008:happy093:excited001
 
10 uker allerede!? Det går fort med deg og må jeg si! :D gratulerer med milepælen! ;) dette går nok helt fint skal du se!
 
Back
Topp