.

Kommende storebroren vet navnet, og bruker der om lillesøster innimellom, så han sier det nok viss folk spør han om hva hun skal hete :p
Er liksom litt mer spennende når hun er født, siden alle vet at det blir en jente, så er det jo kjekt at noe er hemmelig/ blir en overraskelse ;)
Jeg også har tenkt tanken. Alle vet at det er en jente som kommer. Men navnet hadde vert litt gøy å vente med ;)
 
.
 
Last edited:
Artig med en så utfyllende oppdatering.

Synes det er fryktelig lenge å gå ifra OUL og til neste legetime. :p:rolleyes:
Men så eier ikke jeg tålmodighet heller da ;)

Har du planlagt noe 3D ultralyd?
 
.
 
Last edited:
Det er det. Har jo ikke vært hos jordmor/legen siden slutten av juni (uke 14), så er faktisk 10 uker mellom de to:eek:

Har veldig lyst til det. Gjorde det med førstemann i uke 27, koselig å se filmen av han i magen:love017 Har du hatt 3D med dine to første? :)
Hadde med nr 2. Var en meget spesiell opplevelse. Så håper jeg kan ta meg råd til å gjøre det denne gangen også;);)
 
Hadde med nr 2. Var en meget spesiell opplevelse. Så håper jeg kan ta meg råd til å gjøre det denne gangen også;);)
Får be mannen punge ut :p På Ultralydklinikken(?) på Landås er det 1400,- tror jeg.
 
Ja er der vi har vert :p Han punget ut i uke 12. Så om jeg vil ha flere ul nå, blir det nok av min egen lommebok :p
Lest nye bra om de på Landås, det er jo flere aktører her i byn, men prisene ligger vel på det samme?
 
Lest nye bra om de på Landås, det er jo flere aktører her i byn, men prisene ligger vel på det samme?

Jeg tror faktisk at Masha er en av de som er mest ettertraktet i Bergen. Tilogmed på kk har hun godt rykte. Dersom en har vert på tul hos hun rundt uke 12-13. Mener faktisk jordmødrene på kk at hun er sikrere på termin enn de som tar OUL på kk;) så hos meg, ville ikke jordmor flytte terminen siden jeg hadde vert hos Masha;)
 
Jeg tror faktisk at Masha er en av de som er mest ettertraktet i Bergen. Tilogmed på kk har hun godt rykte. Dersom en har vert på tul hos hun rundt uke 12-13. Mener faktisk jordmødrene på kk at hun er sikrere på termin enn de som tar OUL på kk;) så hos meg, ville ikke jordmor flytte terminen siden jeg hadde vert hos Masha;)
Oj! Sa har hun jammen godt rykte altså! Blir nok der vi drar dersom vi skal ha 3D ul :)
 
.
 
Last edited:
Åååå den fine babymagen[emoji7]

Så artig å ha bestilt 3D ul! Det vil jeg også[emoji5]

Veldig fin kjole!!! Syns det er så vanskelig å finne fine gravidklær om dagen, men den var kjempefin [emoji5][emoji5]
 
.
 
Last edited:
Tusen takk! :)
Synes 3D er ekstra spesielt, da kan en liksom "se" hvordan knøtte kommer til å se ut :)

Kjolen er faktisk en helt vanlig sommerkjole, fire år gammel :p En av få kjoler som fortsatt passer over babybumpen.
Lure litt på hvilken kjole jeg skal ha på meg på julaften, har ikke så lyst å kjøpe en kjole for å bruke den en gang heller, og ja, det er vanskelig å finne noe som er fint.

Kan jeg tenke meg [emoji5] kunne dere se i etterkant at sønnen deres ligna på bildene/filmen fra 3Den? Hører folk sier man kan det.

Ah! Fin var den hvertfall[emoji5]
Julaften ja! Jeg aner ikke selv. Helt enig, kjedelig å kjøpe noe man bruker en gang. Det får vel bli samme antrekk på julaften som på nyttårsaften, om ikke lille har kommet innen da.
Ellers kan man kanskje bare ha på seg noe basic og stæsje opp med smykker osv. [emoji4]
 
Kan jeg tenke meg [emoji5] kunne dere se i etterkant at sønnen deres ligna på bildene/filmen fra 3Den? Hører folk sier man kan det.

Ah! Fin var den hvertfall[emoji5]
Julaften ja! Jeg aner ikke selv. Helt enig, kjedelig å kjøpe noe man bruker en gang. Det får vel bli samme antrekk på julaften som på nyttårsaften, om ikke lille har kommet innen da.
Ellers kan man kanskje bare ha på seg noe basic og stæsje opp med smykker osv. [emoji4]
Profilen var prikk lik på 3D som da han ble født :) Nesen var også helt lik, resten synes jeg var vanskelig å sammenligne, det er jo mye skygge osv på 3D bildene.

Smykker og stæsj funket nok det også :)
 
Profilen var prikk lik på 3D som da han ble født :) Nesen var også helt lik, resten synes jeg var vanskelig å sammenligne, det er jo mye skygge osv på 3D bildene.

Smykker og stæsj funket nok det også :)

Åååå[emoji173]️ Det må være så kult å se[emoji2]
 
Åååå
emoji173.png
️ Det må være så kult å se
emoji2.png
Det er litt spesielt ja:happy:
 
Hurra for time til 3D:)
Tenk at vi er kommet så langt i svangerskapet allerede i september. Føler tiden raser ifra meg[emoji23]

Magen din er bare helt nydelig. Skikkelig perfekt babybump[emoji173]️
 
Back
Topp