Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Mer spennende dersom noe hadde skjeddSpennende med termin [emoji7][emoji7]
Tusen takk! Godt å få møte mirakelet vårt Ikke så lenge igjen for deg heller nå?Gratulerer så mye med prinsessen, så godt at fødselen gikk bra [emoji177]
Så herlig å høre at du nyter barseltiden, håper det ordner seg med ammingen siden du ønsker det jeg har en gutt som elsker bleieskift, for han elsker å ligge naken, virker det som problemet er denne fryktede strålen som plutselig kan komme (kun opplevd det en gang, da tisset han seg selv i panna )I dag er jenten vår allerede 1 uke! Som tiden flyr! Glad jeg har permisjon i lang tid enda! Stakkars mannen som må på jobb igjen om en ukes tid
Prinsessen vår er en veldig rolig og fornøyd frøken. Sover mye på dagtid - oppimot 4-5 timer dersom jeg ikke vekker henne. Hun er litt mer våken på kveldstid, men kan sove 4-5 timer om natten også. Spiser veldig godt, så spent på vekten. I morgen kommer helsesøster på hjemmebesøk
Jeg delammer/pumper/gir flaske. Merker det er sårt å ikke få til/kunne amme. Dette var noe jeg virkelig ønsket å få til mens jeg gikk gravid. Smertene i brystene er bare for intense og skjærende. Legger henne til innimellom, men etter en - to runder med amming må jeg pumpe i flere dager før hun kan die litt igjen.
Håper å få time på amme.pol, men har ikke så høye forventninger om at det hjelper meg.
Ellers er storebror usedvanlig omsorgsfull og hjelpsom. Han koser, trøster, er med når hun skal bade, gir flaske og underholder henne når hun må bytte bleie (ikke så glad i bleieskift).
Vi nyter virkelig denne barseltiden
Så godt å lese at dere har fått en fin start på barseltiden [emoji177]Tusen takk! Godt å få møte mirakelet vårt[emoji813]pink Ikke så lenge igjen for deg heller nå?
Haha, tenker han syns det var morsomt jaHeheh..gutter Min frøken tisset på meg da jeg tok henne opp av badekaret.. til stormende jubel og latter fra storebror på snart 7