Nydelig mage[emoji7][emoji7][emoji7] Og hurra for uke 38, nå er du snart helt i mål[emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Er bare å vente å se daI dag gikk slimproppen Så kanskje fødselen starter av seg selv denne gangen?
Jaa Har sluttet å være skråsikker på igangsetting iallfall så får vi se.. ingen kynnere eller rier så langt, men det kan visst ta uker selvom proppen løsnet i følge div. nettsiderSå spennende! Er bare å vente å se da
Det har igrunn gått fort når jeg ser tilbake på det Ikke så lenge igjen til oul for deg nå?Tenk at du er 38 uker allerede [emoji7] kjempefine magen!!
Det har igrunn gått fort når jeg ser tilbake på det Ikke så lenge igjen til oul for deg nå?
Wææ! Såå spennende! Har du en feeling på hva det blir?Ja jeg synes tiden fly selv [emoji3] jo bare 2 uker igjen [emoji7] gleder meg sånn!
Wææ! Såå spennende! Har du en feeling på hva det blir?
Ikke lett å vite Selv hadde jeg ingen spesiell følelse for hva det ble, men tenkte gutt da det er stor overvekt av gutter i familien.. jammen ble det jente Veldig mange som venter jente inne på ass.bef for tiden
Skal bare se på det Håper tiden går fort frem til oul nåJeg vet!! Så kanskje jeg bryter trenden med en gutt [emoji28][emoji4] gleder meg vertfall til å vite!!
Takk Kanskje det går fortere/lettete når det først starter neste gangGrattis med termin[emoji2] veldig spennende!!!
Leit at kroppen gir sånne signaler også går det ikke hele veien. Neste runde håper jeg det er the real deal[emoji5]
Flott mage![emoji7]
Takk Kanskje det går fortere/lettete når det først starter neste gangGrattis med termin[emoji2] veldig spennende!!!
Leit at kroppen gir sånne signaler også går det ikke hele veien. Neste runde håper jeg det er the real deal[emoji5]
Flott mage![emoji7]