.

Nydelig mage[emoji7][emoji7][emoji7] Og hurra for uke 38, nå er du snart helt i mål[emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye med uke 38 [emoji1]
 
Gratulerer med uke 38, straks i mål nå [emoji173][emoji173]
 
I dag gikk slimproppen:wideyed: Så kanskje fødselen starter av seg selv denne gangen?
 
Så spennende! Er bare å vente å se da :woot::joyful:
Jaa :D Har sluttet å være skråsikker på igangsetting iallfall ;) så får vi se.. ingen kynnere eller rier så langt, men det kan visst ta uker selvom proppen løsnet i følge div. nettsider :bored:
 
Tenk at du er 38 uker allerede [emoji7] kjempefine magen!!
 
.
 
Last edited:
Tenk at du er 38 uker allerede [emoji7] kjempefine magen!!
Det har igrunn gått fort når jeg ser tilbake på det :) Ikke så lenge igjen til oul for deg nå? :)
 
Det har igrunn gått fort når jeg ser tilbake på det :) Ikke så lenge igjen til oul for deg nå? :)

Ja jeg synes tiden fly selv [emoji3] jo bare 2 uker igjen [emoji7] gleder meg sånn!
 
Ja jeg synes tiden fly selv [emoji3] jo bare 2 uker igjen [emoji7] gleder meg sånn!
Wææ! Såå spennende! :woot: Har du en feeling på hva det blir?:rolleyes:
 
Wææ! Såå spennende! :woot: Har du en feeling på hva det blir?:rolleyes:

Trodde jeg hadde en guttefeeling, men drømmer om en jente hele tiden så er egentlig veldig usikker [emoji28]
 
.
 
Last edited:
Ikke lett å vite ;) Selv hadde jeg ingen spesiell følelse for hva det ble, men tenkte gutt da det er stor overvekt av gutter i familien.. jammen ble det jente :) Veldig mange som venter jente inne på ass.bef for tiden:joyful:

Jeg vet!! Så kanskje jeg bryter trenden med en gutt [emoji28][emoji4] gleder meg vertfall til å vite!!
 
Jeg vet!! Så kanskje jeg bryter trenden med en gutt [emoji28][emoji4] gleder meg vertfall til å vite!!
Skal bare se på det:happy: Håper tiden går fort frem til oul nå ;)
 
.
 
Last edited:
Grattis med termin[emoji2] veldig spennende!!!
Leit at kroppen gir sånne signaler også går det ikke hele veien. Neste runde håper jeg det er the real deal[emoji5]

Flott mage![emoji7]
 
Grattis med termin[emoji2] veldig spennende!!!
Leit at kroppen gir sånne signaler også går det ikke hele veien. Neste runde håper jeg det er the real deal[emoji5]

Flott mage![emoji7]
Takk :D Kanskje det går fortere/lettete når det først starter neste gang:angelic:
 
Grattis med termin[emoji2] veldig spennende!!!
Leit at kroppen gir sånne signaler også går det ikke hele veien. Neste runde håper jeg det er the real deal[emoji5]

Flott mage![emoji7]
Takk :D Kanskje det går fortere/lettete når det først starter neste gang:angelic:
 
Back
Topp