Nydelig mage[emoji7][emoji7][emoji7] Og hurra for uke 38, nå er du snart helt i mål[emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Er bare å vente å se daI dag gikk slimproppenSå kanskje fødselen starter av seg selv denne gangen?

JaaSå spennende! Er bare å vente å se da![]()

Det har igrunn gått fort når jeg ser tilbake på detTenk at du er 38 uker allerede [emoji7] kjempefine magen!!
Det har igrunn gått fort når jeg ser tilbake på detIkke så lenge igjen til oul for deg nå?
![]()
Wææ! Såå spennende!Ja jeg synes tiden fly selv [emoji3] jo bare 2 uker igjen [emoji7] gleder meg sånn!
Har du en feeling på hva det blir?Wææ! Såå spennende!Har du en feeling på hva det blir?
![]()
Ikke lett å viteSelv hadde jeg ingen spesiell følelse for hva det ble, men tenkte gutt da det er stor overvekt av gutter i familien.. jammen ble det jente
Veldig mange som venter jente inne på ass.bef for tiden
![]()
Skal bare se på detJeg vet!! Så kanskje jeg bryter trenden med en gutt [emoji28][emoji4] gleder meg vertfall til å vite!!
Håper tiden går fort frem til oul nå TakkGrattis med termin[emoji2] veldig spennende!!!
Leit at kroppen gir sånne signaler også går det ikke hele veien. Neste runde håper jeg det er the real deal[emoji5]
Flott mage![emoji7]

TakkGrattis med termin[emoji2] veldig spennende!!!
Leit at kroppen gir sånne signaler også går det ikke hele veien. Neste runde håper jeg det er the real deal[emoji5]
Flott mage![emoji7]